18 Aralık 2014 Perşembe

Hoşgeldin Yeniyıl - Bölüm 3

Yıllar geçiyor, geçiyor... Geldi 2015, hepimize güzellikler getirsin, geçmişin tüm üzüntülerini silsin, içimizde yeni umutlar yeşersin :)
 Yılbaşı setimizi buradan indirebilirsiniz. Bu dosyayı fon kağıdına basarsanız daha tok duracaktır, set A4 boyutlarında hazırlanmıştır. Daha sonra yapacağınız işlem kesip, yapıştırıp, kullanmaktır ;) Bu setimizde,
Duvar afişi,
Topkek süsleri ve kapları,
Şişe / peçete etiketi ve pipet süsleri,
Hediye paketi etiketleri,
Veee patlamış mısır (popcorn) kutusu var...
Anı Çerçevemizi de unutmadım tabiki, buradan indirebilirsiniz, üzerine 'Paint' programıyla isim yazarak özelleştirebilirsiniz. Boyutları enaz 100*70 cm.dir, düz kağıda renkli çıktı aldıktan sonra fotoblok ya da mukavvaya yapıştırıp sonra da keserek hazırlayabilirsiniz.
Yakınlarınıza armağan etmek için 2015 takvimi de var, buradan indirebilirsiniz, kişiselleştirmek için tek yapamanız gereken, istediğiniz bir fotoğrafı copy/paste ile içine yerleştirmek :)
Böyle bir çilekli pasta da çok yakışır yılbaşı gecesine, haydi evde deneyelim...
Neredeyse yılbaşının simgesi olan kırmızı  ve yeşil renkli balonlarımızı da asalım...
HOŞGELDİN 2015 :)

10 yorum:

Unknown dedi ki...

Pınar Hanım, çoook teşekkür ederim. 3 gün önce size mesaj atıp rica etmiştim ve siz hemen hazırlayıp blogunuza koymuşsunuz. siz harika bir insansınız.

Adsız dedi ki...

Pınar Hanım bu muhteşem blog ve paylaşımlar için teşekkürler.
2 yaşındaki oğlumun doğum günü için Kayıp Balık Nemo konseptini uygulamak istiyorum. Uygun bir zamanınızda hazırlama şansınız olur mu acaba? e-mail adresinizi bulamadım, buradan yazdım. Çok teşekkür ederim şimdiden.

Unknown dedi ki...

Pınar Hanım emrhaba.Çok güzel şeyler hazırlamışsınız hepsine bayıldım.Önümüzdeki ay kızımın 1. yaş doğum gügnü olacak ve konseptimiz tweety olacak.Hazırladıklarınız arasında bulamadım malesef.Acaba tweety konsepti ile ilgili birşeyler hazırlamaya vaktiniz olur mu?Eminim çok güzel şeyler tasarlarsınız.Şimdiden teşekkürederim.

Unknown dedi ki...

Pınar Hanım emrhaba.Çok güzel şeyler hazırlamışsınız hepsine bayıldım.Önümüzdeki ay kızımın 1. yaş doğum gügnü olacak ve konseptimiz tweety olacak.Hazırladıklarınız arasında bulamadım malesef.Acaba tweety konsepti ile ilgili birşeyler hazırlamaya vaktiniz olur mu?Eminim çok güzel şeyler tasarlarsınız.Şimdiden teşekkürederim.

Unknown dedi ki...

Heidi çocukken bayilarak izlediğim bir çizgi filmdi, harika bi tema olur bence :)))

Adsız dedi ki...

merhaba pınar hanım bulogunuza bayildimşyeni kesfettim.kaydolmayi basarirsam artik burdayim.skı takipciniz olacagim belli.fakat kına konsepti bulamaddım malesef.zamanınız olunca hazırlarmısınız? coook tesekkurler her sey icin :)

Pınar Karacasu dedi ki...

Aaaa, arama motoruna 'kına' yazmadınız mı ?

Adsız dedi ki...

Kına yazdım fakat 6 ay kınası çıktı.ilgilendiğiniz için ayrıca teşekkürler

Unknown dedi ki...

az önce tesadüfen keşfettim sitenizi,gecen yaz kızımın doğumgunu için yabancı sitelerde fellik fellik printable metaryaller aramıştım sizden haberim olmadan.Temalarınızın bır kaçını ındırdım,siz kendınız hazırlıyorsunuz sanırım bunları,elleriniz dert görmesin
ben de beklerim bloğuma

http://ayseeceylin.blogspot.com.tr/

sanal dedi ki...

çok güzel ellerinize sağlık pınar hanım