18 Kasım 2014 Salı

Öğretmenim Canım Benim :)

24 Kasım Öğretmenler Günü için, canımız öğretmelerimize de minik birşeyler hazırladım...
Onlar için ne yapsak az, anne/babamızdan sonra hayatımızdaki en önemli kişiler onlar, sıcak yuvalarımızdan sonra, anne/babalarımızın tek emanet edebildiği, bizleri onların kucaklarına bırakıp gittikleri tek ve ilk kişi...
Küçük setimizi buradan indirebilirsiniz. Bu dosyayı fon kağıdına basarsanız daha tok duracaktır, set A4 boyutlarında hazırlanmıştır. Daha sonra yapacağınız işlem kesip, yapıştırıp, kullanmaktır ;) Bu setimizde,
Duvar afişi,
Ve pankartlar var, boş pankartı ise buradan indirip, istediğiniz yazıyı üstüne yazıp basabilirsiniz...
İleride, içinde çektirdiğiniz fotoğrafa bakıp bakıp hatırlamanız için, anı çerçevesini ise buradan indirebilirsiniz. Boyutları enaz 100*70 cm.dir, düz kağıda renkli çıktı aldıktan sonra mukavvaya yapıştırıp sonra da keserek hazırlayabilirsiniz.
Kolay gelsin :)

13 yorum:

cocugumlaeglenirken dedi ki...

Hocam harika olmuş .:))

Unknown dedi ki...

Ellerinize sağlık harika olmuş

Unknown dedi ki...

Pınar hanım verdiğiniz linkten indiremiyorum acaba bir sorun mu oldu?

Pınar Karacasu dedi ki...

Haklısınız site çalışmıyor, sanırım yine yenileme çalışması yapıyorlar :( Kısa sürede açılır, ama, bana mail atın, göndereyim size... rpkaracasu@hotmail.com

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Tweety konsepti bekliyoruz sizden Pınar hanim :)

Unknown dedi ki...

Bir parlak fikirle daha karsinizdayim :) bugün kizima kırmızı başlıklı kız masalini okurken, aaaa bundan doğumgünü teması şahane olur diye düşündüm, lütfen değerlendirmeye alin pınar hanim :)))

Pınar Karacasu dedi ki...

Senin fikirlerin önemli, alacağım kesinlikle sıraya :) Bu aralar çok yoğun günlerim, torunumun yaşgününe de hazırlanıyorum :)))

Unknown dedi ki...

Oooo telaş büyük, kolay gelsin. Atalay'ın yeni yaşı şimdiden kutlu olsun.

Pınar Karacasu dedi ki...

Teşekkürler :)

Unknown dedi ki...

SİZDEN BİR ŞEY RİCA EDECEKTİM EĞER MÜMKÜN OLURSA LÜTFEN ALİ BABANIN ÇİFTLİĞİ TEMASINA KAPI AFİŞİ VE HATIRA ÇERÇEVESİ EKLER MİSİNİZ SİZDEN ACİL CEVAP BEKLİYORUM UMARIM VAKTİNİZ OLUR ŞŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER

Pınar Karacasu dedi ki...

Ekledim :)

Unknown dedi ki...

Çok teşekkür ederim ellerinize sağlık 😊