4 Eylül 2014 Perşembe

Topkek (Cupcake) Standımızı Kendimiz Yapalım...

Herşeyimizi yapıyoruz da topkek standımızı mı yapamayacağız yaaniii... Evet aşağıdaki adımları izleyerek kendimiz kolayca yapabiliriz. Şablonu buradan indirebilirsiniz. Zaman içinde konseptlerin içine kendi desenlerinde stand şablonlarını da koymaya başlayacağım :)
Bitmiş hali böyle gözükecektir.
Önce, dosyadakileri A3 boyutunda kağıda basın (renkli ya da desenli kağıda), kalın bir mukavvaya yapıştırın, baskı alınmamış aynı kağıttan mukavvanın arkasına da yapıştırın, tüm şekilleri maket bıçağı ile keserek 5 adet parça oluşturun,
uzun parçaları ortalarındaki yarıktan birbirine geçirerek ayakları oluşturun,
En büyük parçanın ortasındaki yarığı kesip çıkardıktan sonra, en tepeden aşağı doğru geçirerek yerleştirin,
Aynı işlemi, orta büyüklükteki ve,
en küçük parça için de yapın , vee standımız hazır,
afiyet olsun :)

53 yorum:

Unknown dedi ki...

Siz ne yüce insansınız Pınar hn , bende denizci konseptinizin çıktısını aldım oğlumun bu ay ki doğum gününe hazırlanıyorum. Ancak çerçeve basımı için 80TL para istediler :) onu çıkaramayacağım sanırım. Bitince size mail atmak isterim.

Pınar Karacasu dedi ki...

Aman diyim, ne 80 TL.si, açıklamamı okumadınız sanırım, 100*70cm mukavvalar 5 TL civarında, baskı da 8 TL civarında, toplam 15 TL.yi geçmez... Profesyonel ofset stüdyosuna mı gittiniz yoksa, kırtasiyecilerde var artık baskı makinaları, ya da ozalitcilerde, en ince kağıda bastırın (en ucuz kağıda), sonra kartona yapıştırın (prit ile), sonra da maket bıçağıyla kesin, bu kadar basit, kesip yapıştırmak inanın çok az vaktinizi alacak...

Unknown dedi ki...

A101 i takip ediyodum ne zaman cupcake standi getiricekler diye :) ama siz hizir acil gibi yetistiniz yine :)))) kizimin 1. Yaş gününü yapıcam 17 eylülde, 1.yaş kiz parti setine ekler misiniz?

Unknown dedi ki...

Pinar hanim yaptiginiz calismalardan dolayi size coook tesekkurler.oglumun seneye ilk dogum gunu partisinde sizin konseptlerinizden birini kullanmayi istiorum ve o gunu iple cekiyorum:)cupcake standinizda super olmus.peki 40 mevludu icin de bi calisma yapabilirmisiniz.tekrar tesekkurler :)

Adsız dedi ki...

Pınar hanım standlar için lütfen pembe zebradan başlayın... Ellerinize sağlık kızımın 2. yaş partiside sizin emeğinizle çok güzel olucak 1. yaş partisindeki gibi :)

Adsız dedi ki...

Ben çerveveyi kalın plastik birşeye yapıştırılarak ve çevresi, ortası kesilerek alıyorum 45 tl ye bence pazarlık edin çilem hanım. sizi bybodan tanıdığım için yazmadan duramadım :)

Pınar Karacasu dedi ki...

Ekledim :)

Unknown dedi ki...

merhabalar pınar hnm ben çok bu blog olaylarını beceremesemde sizi takip ediyorum ve harikasınız sizden bir ricam olucaktı örümcek adam parti setine kapı karşılama afişi ve iyiki doğdun banner boş olarak eklemeniz mumkunmu biz yiğenimizin ismini eklemek istiyoruzda ilgilenirseniz çok sevinirim tşk ler :)

Pınar Karacasu dedi ki...

Ekledim :) Banner alfabesi koydum, boş banner yerine.

Unknown dedi ki...

çok tşk ederimmm iyi günler :)

Adsız dedi ki...

Merhaba Pinar hanim oncelikle gunlerdir tek tek tum konseptlerinizi inceledim ve bayildigimi itiraf edecegim ellerinize emeginize saglik sizden ricam mail adresimi versem pepeli konsep gonderebilirmisiniz ?

Adsız dedi ki...

Deniz ismim bu sirada tevhide0403@hotmail.com

Unknown dedi ki...

buna benimde çok ama çok ihtiyacım var

Adsız dedi ki...

bilgisayarimdaki sorun nedeniyle mailinizi acamadan gitti :( tekrar rics edebilirmiyim lutfen :)

Unknown dedi ki...

aslitastann@gmail.com pınar hanım pepe bende istiyorum mümkünse

Adsız dedi ki...

Pinar hanim Deniz ben :) ilgi
alakaniza cook tesekkur ederim ulastim mailime :)

Adsız dedi ki...

asli hanim mailinizi aldim ve alir almaz 10 kere denedim outlokta sorun var gonderemiyorum sorun cozulur cozulmez maili gonderecegim

Unknown dedi ki...

çok ama çok teşekkür ederim inanılmaz sevindirdiniz beni sağolun;))

Adsız dedi ki...

asli hanim maili sonunda gonderebildim nice guzel seneleri olsun yavrnuzun ;)

Unknown dedi ki...

size minnettarım çok binlercekez teşekkür ederim

Adsız dedi ki...

Merhabalar Pınar hanım.Yine size minnettar kalacagımız bir çalışma yapmışsınız.Sizden bir şey rica etmek istiyorum.Bir aile dostumuzun kınası var.Kına gecelerinde ve düğünlerde "kız tarafı,darısı başıma,oglan bizim kız bizim, Pınarın kınası" şeklinde olan el çubuklarindan yapabilir misiniz?

Unknown dedi ki...

Selamlar Pınar Hanım yurdumuzun bir çok yerinde yıllardır süregelen bir geleneğimizi 40 çıkarma başka bir deyişle bebek mevlidiyle ilgili de bir tema hazırlar mısınız

Unknown dedi ki...

merhaba pınar hanım oğlumun diş müvlüdü sizin sayenizde mükemmel geçti 1 yaş dogum gunumuz geldi cattı sizden bambam temsı paylasa bılir misiniz

zeynepozturk dedi ki...

Pınar hanim merhaba..sayenizde cok pahali olan partileri cok ugguna ve cok guzel bi sekilde kutluoruz..ne kadar teşekkür etsek az sanirim. elinize, kolunuza saglik. acaba ucan balo temali bi paylasim da yapabilir misiniz? biliorum cok istek aliosunuz..geçen yil oglum icin dinozor temanizi severek kullanmistik, bu yil da ucan balonlu bi parti hazırlamak istioruz :)

Adsız dedi ki...

Pınar Hanım merhaba umarım size burdan ulaşabilirm. Benim ocak ayında bir oğlum olacak. Ona 'hoşgeldin bebeğim' 'hoşgeldin oğlum' ya da 'hoşgeldin isim' yazan mantar tıpalı şişelere ya da küçük kavanozlara yapıştırılacak stickerler yapmak istiyorum. Bi de 40 mevlüdü için ' isim+40 mevlüde hoşgeldiniz' şeklinde stickerler yapmak istiyorum. Yardımcı olabilir msiniz? Mail adresiniz ya da size ulaşabileceğim başka bir yol var mı.. Lütfen çok acil.. SANE 16

Unknown dedi ki...

Sizi yerim yaaaa gecen sene baykusunuzuda biz yaptik :) bu sene arkadaslarim arıyor ne yapicaksin diye :)

Unknown dedi ki...

Merhaba pınar hanım yine parlak fikirlerimle ben :) Looney Tunes kahramanlarindan temalar şahane olur. Hazalimiz var 4 yaşında dünya tatlısı tweety diye seviyoruz, tweety li tema yapar misiniz bi ara

Unknown dedi ki...

Süngerbob temalı çalışmanız varsa paylaşabilirmisiniz 21 Kasım'da 1 yaşına girecek oğlum sünger bob hayranı :)

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Pınar hanım öncelikle çalışmalarınıza bayıldım her biri emek kokuyor. Bunları paylaştığınız için de ayrıca çok teşekkürler. Benim küçük bir sorunum var. Dosyaları download etmek istediğimde kullanıcı adı ve şifre istiyor. Yorumlardan bulmaya çalıştım ancak göremedim. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.sevgiyle kalın...

Pınar Karacasu dedi ki...

Google hesabınızdan açmaya çalışın olmazsa üye olun :)

Pınar Karacasu dedi ki...

Yakında yayınlayacağım :)

Unknown dedi ki...

Yapamadım Pınar Hanım. :( ıdm le indiriyorum ondan kaynaklanıyor olabilir mi? Bi dünya insan sorunsuz indirmiş ben kaldım :)

Adsız dedi ki...

Başardımmm :) tahmin ettiğim üzere ıdm programıyla alakalıymış.

Pınar Karacasu dedi ki...

Ben de olmazsa maille göndereyim diyecektim, neyse iyi olmuş :)))

Unknown dedi ki...

Merhaba Pnar Hanım,

GS-FB -BJ takımlarının konsepti var ancak TRABZONSPORUN yok :-( bunu da yapıp yayınlarsanız çok güzel olacak.

ellerinize sağlık şimdiden teşekkürler:..

Unknown dedi ki...

Pınar hn. rica etsem pepe konseptinden secildemir76@gmail.com adresine de gönderebilirmisiniz,sevgilerle...

Unknown dedi ki...

pınar hanım kırmızı topkek standını nasıl yapacağımızı anlatırmısınız ben kırmızılı konsepti kullanıyorum we ek olarakta kırmızı konsepte başka neler yapacağimızı eklermisiniz yada gfb_engin54@hotmail.com adresine atarsanız sewinirim tesekkürler..

Pınar Karacasu dedi ki...

Topkek standlarının renklere göre ayırımı yok, hepsi aynı şekilde yapılıyor, yanlızca basacağınız kağıt renkli olacak o kadar :) Kırmızı puanlı standı ise Minnie Fare konseptinden indirebilirsiniz...

harika cupcakeler dedi ki...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..

Unknown dedi ki...

Emeginize saglik cok begendim

AberAeren dedi ki...

Pınar hanım ilgiyle takip ediliyorsunuz.MaşaAllah çok başarılısınız emeğinize ve yüreğinize sağlık.sizden ricam doğum için hastane oda süslemesi ile ilgili konsept hazırlayabilir misiniz?şimdiden çok teşekkürler😊

yigitpoyrazin annesi dedi ki...

Pinar ablacim cok teşekkür ederim eline emegine saglik cok guzel olmuslar nekadar tesekkur etsem az
CEREN.: -)

Adsız dedi ki...

Mrb Pınar Hanım cupkek standınız karahan_ayten@hotmail.com mail adresine gönderirmisiniz. 1 yaş Doğum günü yapıyorum. 2 gün sonra ...

Pınar Karacasu dedi ki...

Yukaridan indirin lutfen, adrese teslim yapmiyorum ;)

Pınar Karacasu dedi ki...

Yukaridan indirin lutfen, adrese teslim yapmiyorum ;)

Adsız dedi ki...

walla size sonsuz tesekkurler sayenizde kzima cok guzel bi dogum gunu hazirladim hersey muhtesem oldu emeklerize ellerinize saglik :)

Unknown dedi ki...

merhaba pnar hanım pepe konsepti yokmu acaba bulamadımda varsa link atabilirmisiniz

Pınar Karacasu dedi ki...

Yakında yayınlayacağım :) https://files.acrobat.com/a/preview/163f16a0-98ed-44d8-895b-03f8fbccc190

Unknown dedi ki...

teşekürler ama yakında derken? bizim 1 haftamız varda :) yetişir gibimi ?

Pınar Karacasu dedi ki...

Bence beklemenize gerek yok ki, verdim ya linki yukarda, oradan ulaşabilesiniz diye önden verdim :))))

Adsız dedi ki...

Merhaba pinar ablacim pepee konsepti bulamadim sayfanda rica etsem linki bana da yollar misin :) esila.44@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Merhaba pinar ablacim pepee konsepti bulamadim sayfanda rica etsem linki bana da yollar misin :) esila.44@hotmail.com