30 Haziran 2014 Pazartesi

Uzaya Gidiyoruuuz !!!



Bu seferki konsept uzay, minik erkekler için :) Yarı adapte yarı özgün bir tasarım hazırladım yine...
Tüm seti buradan indirebilirsiniz. Bu dosyayı fon kağıdına basarsanız daha tok duracaktır, set A4 boyutlarında hazırlanmıştır. Daha sonra yapacağınız işlem kesip, yapıştırıp, kullanmaktır ;) Bu sette de ; 
Duvar afişi,
Topkek kabı, topkek süsleri,
Şişe/peçete etiketi, pipet süsleri,
Çikolata kağıdı,
Minik hediyelikler için, beyaz plastik veya kağıt bardaktan yapacağınız, roket hediye kutuları
Ve konuklara vermek için uzay mekiği maketi var...
Anı çerçevesini buradan indirebilirsiniz, üzerine 'Paint' programıyla isim yazarak özelleştirebilirsiniz. Boyutları enaz 100*70 cm.dir, düz kağıda renkli çıktı aldıktan sonra mukavvaya yapıştırıp sonra da keserek hazırlayabilirsiniz.
Kapı afişini de buradan indirebilirsiniz. 
Kapı afişi enaz A3 boyutunda basılmasını tavsiye ederim, yine 'Paint' programıyla isim yazarak ve içine fotoğraf koyarak özelleştirebilirsiniz.
 Güzel bir pasta örneği :)

Bunlar da balonlarımız :)
Kolay gelsin...

33 yorum:

büşranur dedi ki...

merhaba pınar hanım bende yiğenimin doğum günü için mickey mouse temalı dogum günü yapacam fakat bannerini kendim tasarlamak istiyorum bana yardım eder misiniz? veya hangi programdan ve nasıl yaptıgınız hakkında bilgilendirir misiniz?

Pınar Karacasu dedi ki...

Ben bu işi çok amatörce yapıyorum, mesela mimar olduğum için, yıllardır aşina olduğum mimari bir çizim programı olan Autocad programını kullanıyorum tüm çizimlerim için :) Halbuki gelişmiş çok daha kapsamlı grafik programları var piyasada...

Pınar Karacasu dedi ki...

Yanıtım bir alt satırda :)))

Unknown dedi ki...

malesef ben ne mimarlık okuyorum nede grafik tasarım vs çocuk gelişimciyim ama elişim iyidir bütün sitelere baktım ama bir türlü bulamadım nasıl yapacagımı tek çarem sizsiniz bir kere anlatsanız nasıl yapıldıgını yeter lütfen yardım edin :(

Pınar Karacasu dedi ki...

Valla, buradan nasıl yardımcı olunur bilemedim, normalde 4 yıl okuyorlar grafikerler. Ben de bu işi yapıyorum ama, bahsettiğim programda 20 yıl çalıştım. O kadar kolay olmuyor anlayacağın, iki satırda anlatmak :))) Bence çok iyi kurslar var, hem yetenekli, hem istekli olunca daha kolay olur, bir prensiplerini öğrensen gerisi çabuk gelir istekli olunca... İlk bilgisayar programı dersimi alalı ise 43 yıl oldu, daha PC'ler kullanımda değildi, daha sonra PC'ler çıktığında ise programlar Norton bazlı çalışıyordu, Windows altında çalışmaya yıllar sonra başladığımızda inanılmaz konforlu gelmişti bize :))) Yani, tekrar ediyorum ama, bir paragrafta öğrenilmiyor bu işler, biraz çaba ve gayret gerekiyor bir şeyi başarabilmek için, ve de emek gerekiyor ortaya birşey çıkartmak için, gözüktüğü kadar kolay değil hiç birşey...

Unknown dedi ki...

peki benim için birşey tasarlar mısnız :S

Unknown dedi ki...

Bu bloğu indirince ne yapmamız gerekiyor anlatırsanız sevinirim ilk defa gördüm böyle bişey çünkü bilmiyorum

Unknown dedi ki...

Sibelbuyuk49@gmail.com

Pınar Karacasu dedi ki...

Mail atmamama gerek yok, yukarda zaten yazdım ne yapılması gerektiğini, A4 fon kağıdına basıp, fotoğraflardakilere benzeyecek şekilde hazırlayacaksınız :)))

Adsız dedi ki...

Merhaba pınar hn harika şeyler paylaşıyorsunuz emeğinize sağlık sizden ricam sevimli baykuşlarıçalışmamışsınız sanırım 1yas dogum günü için kullanmayı düşünüyorum dogum günümüz 19agustos paylaşırsanız çok sevinirim teşekkürler..

Adsız dedi ki...

Erkek ve kız baykuş çalışırsanız herkes kullanabilir benim oğlum var :)

Pınar Karacasu dedi ki...

Arama motoruna 'Baykuş' yazıp enter tuşuna bassaydınız keşke ;)

Pınar Karacasu dedi ki...

Hem erkek hem de kızlar için var 'Baykuş' konseptim...

Adsız dedi ki...

Pınar hn baykuş konseptinizde peçetelik ve cupcak süsleri pembe agırlıkta ben indirmeden baktım ama erkekler için turkuaz mavisini yada yeşilini koymanız mümkünmü

Adsız dedi ki...

Afedersiniz görmemişim yukarda erkeklere set hazırlamışsınız :)

Adsız dedi ki...

Pinar hn erkekler icin olan baykus setini indiremiyorum kizlarda problem yokta erkeklerde olmuyor sorunmu var acaba mail adresim emreaka8@yahoo.com yardim ederseniz sevinirim

Unknown dedi ki...

Pinar hanim sayenizde harika bir disbugdayi partisi yaptik. Ellerinize kollariniza emeginize saglik... İyi ki varsiniz... İlk dogumgunu konseptimiz tirtil olacak kismetse belki birgun ne yapsam ne yapsam diye dusundugunuz biranda akliniza geliverir de yaparsiniz ��❤️ Sevgiler...

Unknown dedi ki...

merhaba pınar hnm oglumun ayın 23 unde dogumgünü yapıcam konseptı korsan olacak herseyini ayarladım kıyafet pastası yalnız cerceve istiyorum ileride hatıra olsun diye ben size fotograf gondersem ona gore bana korsan partisi tasarlayabilirmisiniz soylediginiz programı indiremedim bir türlü ilgilenirseniz cok sevinirim simdide tesekkür ederimm

cocugumlaeglenirken dedi ki...

nerelerdeniz kaç aydır :)

Pınar Karacasu dedi ki...

Bodrum'da yaşayan biri, yaz günü bilgisayar başına mı oturur :)))

Adsız dedi ki...

Emeğinize, elinize sağlık paylaşımlarınızdan çok yararlandım. Herkesin yüzünde tebessüme yol açan anlar yaşadım :) Sizden ricam söz, nişan, kına gibi özel günler içinde yararlanabileceğimiz güzellikler sunar mısınız ;) Şimdiden teşekkür ediyorum. Kayseri'den Sevgilerle Dilek...

Evren Uyan dedi ki...

Pınar hanım merhaba
Öncelikle çalışmalarınızda başarılar diliyoruz. Eşim sizin 6 aylık kına için olan çalışmalarınızı görmüş biz de yapmak istiyoruz ancak boyutları çok küçük olduğu için baskı kalitesi çok düşük oluyor. Nasıl gerçek boyutlarına ulaşabiliriz? evrenuyan@gmail.com mail adresim rica etse indirmek için link atabilr misiniz?

Unknown dedi ki...

Merhaba pınar hanım oğlumun 2 yaş doğum günü için korsan temalı birşeyler hazırlamak istiyorum yardımcı olursanız çok sevinirim :)

Pınar Karacasu dedi ki...

Blogumun arama motoruna 'korsan' yazıp aratır mısınız...

Pınar Karacasu dedi ki...

İlgili sayfada 'buradan' yazısının üstünü tıklarsanız, açöılan sayfadan dosyaları indirebilirsiniz..

Unknown dedi ki...

Pinar hanim oglumun ismi ilim paşa.1.yas gununu kutlucaz.paşa kobsepti yapmaniz mumkun mu ltf

Pınar Karacasu dedi ki...

İstekleri alıp sıraya koyuyorum, bir vaktim ve keyfim olduğunda yapmaya çalışacağım...

Unknown dedi ki...

Pınar hanım aramıza dönün artık sizi ve keyiflerinizi özledik :)

emel dedi ki...

merhaba pinar hanim calismalarinizi inceledim hepsi birbirinden guzel. benim biri kiz biri erkek ikiz bebeklerim var. bir ay sonra 1 yaslarini tamlayacaklar. buna uygun ikiz konsepti tam olarak bulamadim. bir oneriniz ya da calismaniz var mi bu alanda. cok sevinirim.

Adsız dedi ki...

Merhaba Pınar Hanım,çok güzel çalışmalar paylaşıyorsunuz. Çok faydalı hepsi. Benim sorum şu su şişesi süslerini ve diğer süsleri yapıştırmak için kullanılan farklı bir yapıştırıcı var mı acaba? Bir de bu süslerin nasıl sunuma hazır hale geleceğini gösteren çalışmalar paylaşır mısınız?Çok teşekkür ediyorum. Sevgiler..

Adsız dedi ki...

Pınar hanım merhabalar, ben arkadaşım için hazırlıyorum şuan bunları photoshop ile, sadece şunu merak ediyorum, 100*70cm demişsiniz hatıra çerçevesi için, ama ona göre yeni dosya açtığımda yetersiz kalıyor piksel piksel oluyor, hiç olmazsa o astronot çocukun daha yüksek çözünürlüklü olanı varsa rica edebilir miyim? çünkü diğerlerini teslim ettim, ki zaten kendisi buradan seçmiş görselleri ama çerçevede takıldık, teşekkür ederim şimdiden cevabınız için...

Adsız dedi ki...

merhaba pınar hanım 24 kasım dan önce öğretmenler günü için de çalışmalarınız olsa ne iyi olur. :)

Unknown dedi ki...

Pınar hanım oğlumuzun 1. YAŞ günü için uzay konseptini uyguladık.
Böyle bir emeği paylaştığınız için çok ama çok teşekkürler.
Her şeyi kusursuz düşünmüşsünüz:)

Yavrunuzla nice güzel günlere:)
Sevgiyle