17 Haziran 2014 Salı

Romantik Vintage ;)



Minik kızlarımıza bu konsept, günümüzün trendi Vintage olsun, ama romantik de olsun dedim :)
Tüm seti buradan indirebilirsiniz. Bu dosyayı fon kağıdına basarsanız daha tok duracaktır, set A4 boyutlarında hazırlanmıştır. Daha sonra yapacağınız işlem kesip, yapıştırıp, kullanmaktır ;) Bu sette de ; 
Topkek kapı, topkek süsleri,
Şişe/peçete etiketleri, pipet süsleri,
Patlamış mısır kutusu,
Çikolata kağıdı,
Hediye kutusu,
Davetiye,
Ve duvar afişi var. ( duvar afişi alfabesini buradan indirebilirsiniz, bu dosyadan istediğiniz harfi basarak, istediğiniz yazıyı hazırlayabilir, duvar afişlerinizi özelleştirebilirsiniz)
Anı çerçevesini buradan indirebilirsiniz, üzerine 'Paint' programıyla isim yazarak özelleştirebilirsiniz. Boyutları enaz 100*70 cm.dir, düz kağıda renkli çıktı aldıktan sonra mukavvaya yapıştırıp sonra da keserek hazırlayabilirsiniz.
Kapı afişi enaz A3 boyutunda basılmasını tavsiye ederim, yine 'Paint' programıyla isim yazarak ve içine fotoğraf koyarak özelleştirebilirsiniz. Buradan indirin.
Çok şirin bir  pasta örneği ...
Bunlarda olmazsa olmaz balonlarımız :)))

30 yorum:

Unknown dedi ki...

Işte işte işte buuu çok güzel bayıldım. Ağustos ta kendime hediye etmez miyim :)))

Pınar Karacasu dedi ki...

Bu zaten senin içindi ;)

Adsız dedi ki...

Kapı afişine resmi hangi programla koyabilirim ?

Pınar Karacasu dedi ki...

Paint programıyla yapıyorum ben...

Unknown dedi ki...

Çok mutlu oldum :D

Adsız dedi ki...

Ani çerçevesini n çıktısını nerden alabilirim.

Pınar Karacasu dedi ki...

Yukarda Anı çerçevesi resmini altında 'Anı çerçevesini buradan indirebilirsiniz,' yazan yazıdaki 'buradan'ı tıklayacaksınız. Bazen yeteri kadar açıklayamıyor muyum diye kendimden şüpheleniyorum :(

Unknown dedi ki...

Pınar hanım öncelikle teşekkürler emeğiniz için hep merak etmiştim bu temaları nasıl yapıyorlar diye sayenizde bende öğrendim...yalnız bir sorum olacak yanıtlarsanız çok sevinirim...bu temaları nerden ve nasıl çıktısını alabilirim mesela temada kutuda var onun çıktısını nasıl alabilirim?Tekrar teşekkürler...iyi günler.

Pınar Karacasu dedi ki...

İkinci paragrafta yeterince anlatmıştım :) 'buradan' yazısının üstüne tıklayın, açılan yeni sayfadan 'download' (indir anlamına gelir) yazısına tıklayın ve seti indirin, yine yazının devamında bu setin içerisinde bulunanları ve ne yapmanız gerektiğini yazmıştım zaten...

Adsız dedi ki...

Pınar Hanım selamlar, benim için kapı afişine "Wellcome to my Birthday Party" yazabilir misiniz? Diğer yazıların hepsini "Happy Birthday DORA" şeklinde düzeltmeye çalıştım ama beceremedim. Mümkünse o şekilde gönderebilirseniz çok çok mutlu olurum:)
İsmim Vuslat, Email adresim vuslat_uren@yahoo.com
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Merhaba. Annemle babama doğum günü partisi yapmak için webde araştırma yaparken buldum sizi. Süpersiniz. Ben de keşke bun ları nasıl yapıyorlar bilsem de ben de yapasam diyordum. Cidden elinize sağlık harika şeyler hazırlamışsınız. Annemler için bir şey kullanmayacağım sizden ama kızım için kesinlikle kullanacağım. Harikasınız. Sevgiler

Unknown dedi ki...

Merhaba Pınar Hanım, Öncelikle güzel paylaşımınız için çok teşekkür ederim. Bu temayı eşimin 30. yaş günü için kullanmayı planlıyorum. Sizden ricam bu temaya bir de amerikan servisini yapabilirseniz çok memnum olurum. Birde bu yapmış olduğunuz çalışmanın yüksek çözünürlük halini zaferozde79@gmail.com adresine gönderirseniz çok çok çok memnun olurum, çünkü küçük değişiklikler yapmak istiyorum. Ricamı kabul ederseniz çok memnun olurum. Tekrar bu güzel paylaşımlar için çok teşekkür ederim. Kolay gelsin, iyi çalışmalar. Saygılar...

veliye yetgin dedi ki...

Yaaaa varyaaa ne diyeyim supersiniz emeginize saglik kizima parayla acaktim nerdeyse basarinizin devamini dilerim

Pınar Karacasu dedi ki...

Çok teşekkürler :)))

Adsız dedi ki...

Yaptiklariniz cook guzel bana ulasabilirmisiniz ltfn

Ceylanturban@hotmail.com

Pınar Karacasu dedi ki...

Sevgili Ceylan, bana her isteyen rahatlıkla ulaşabilir :) 'Hakkımda' yazan bölümü tıkladığınzda iletişim dahil her türlü şahsi bilgime kolayca ulaşabilirsiniz, oraya baksaydınız bu mail adresime ulaşabilirdiniz : rpkaracasu@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Hediye kutulari A4 kagida basilacaksa ..kutunun boyutu ne kadar oluyor.

Pınar Karacasu dedi ki...

Yaklaşık 10cmx10cm boyutlarında minik kutular oluyor, içine şekerleme ve minik hediyeler koyabilirsin...

Adsız dedi ki...

HARİKA BİR ŞEY YAPMIŞSINIZ ..KARDEŞİMİN KINA GECESİ İÇİN UYGULAMAYA ÇALIŞIYORUM.BAŞARIRSAM SONUÇLARI GÖNDERECEĞİM..10CM LİK KUTULAR KINA İÇİN İDEAL..

Adsız dedi ki...

Ellerinize sağlık hepsi harika :) ben aslında kızımın doğum günü için melek teması düşünmüştüm ama ucuk toz pembe ve beyaz ağırlıklı şablon arıyordum bulamadım hiçbir yerde. Sanırım bunu kullanacağım yine de temama uygun şablonunuz varsa yardımcı olur musunuz? :)

Pınar Karacasu dedi ki...

Bana sormanıza gerek yok, sayfanın sağ üst köşesindeki arama motoruna 'melek' yazıp sorun :)))

ecenin annesi dedi ki...

Merhabalar pınar hanim ellerinize saglik yaptıklarınız gerçekten harika şeyler. Kızımın 1. Yaş gununde sizin yaptığınız min nie mouse temasini kullandım hersey çok guzel oldu herkes bayıldı. Bu yıl 2
yaşımizi kutlayacagiz ben mor renk ağırlık bir tema düşünüyorum aslında vintage de çok güzel mor ağırlıklı bir vintage tema hhazırlamanız mümkün mü şimdiden teşekkür ederim

Pınar Karacasu dedi ki...

Maallesef, renk değiştirmek için tüm işlemleri baştan yapmam gerekiyor ki yeni bir konsept yapabilirim o vakit içinde. Muhakkak kolay yöntemi vardır, ama, ben bilemiyorum :(

ecenin annesi dedi ki...

Tamam çok teşekkürler herşey için :)

elif'in dünyası dedi ki...

Bayildim bayildiimm:)) gercekten supersiniz..subat ayinda dogum yapacagim insallh ve buradan cok faydalanacagim kesin tesekkurler simdiden..bir sorum da olacakti..hediye kutularindan bastiracagimda,a4 kagida demissiniz,yani ince bir kagit uzerine mi basilacak?ince kartonun uzerine basarlar degil mi baski yapan yerler?icine seker kotacagimda..iyi gunleerr:)

Pınar Karacasu dedi ki...

Merhaba, yukarıda hangi kağıda basmanız gerektiğini yazdım :) Kalın beyaz fon kağıdına bastırın, ben evde bile basıyorum fon kağıdına, kırtasiyecideki yazıcılar bile basar, evet...

elif'in dünyası dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
elif'in dünyası dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Pınar Karacasu dedi ki...

Ülker Baton 35 gr olarak geçen, veya benzeri, dikdörtgen klasik çikolatalar. Genelde yaşgünlerinde dağıtılan boy budur...

Nesrin SAVAŞ dedi ki...

Erkek bebek için de vintage konsept yayınlayabilirmiainiz ? Kral vintage istiyoum ama bulamadım malesef