3 Mayıs 2014 Cumartesi

Ben 10...

Şimdi de Ben'le beraber uzayda serüven dolu bir yaşgünü partisi yapalım.
Bu set, yarısı tarafımdan , yarısı da adapte edilmiş setten oluşuyor. Ana seti buradan indirebilirsiniz. Bu dosyayı fon kağıdına basarsanız daha tok duracaktır, set A4 boyutlarında hazırlanmıştır. Daha sonra yapacağınız işlem kesip, yapıştırıp, kullanmaktır ;) 
Bu sette de, diğerlerinde olduğu gibi, topkek süsleri ve kapları,
Şişe / peçete etiketleri, pipet süsleri,
Çikolata kağıdı ve hediye paketi ve duvar afişi var.
 
Anı çerçevesini buradan indirebilirsiniz, üzerine 'Paint' programıyla isim yazarak özelleştirebilirsiniz. Boyutları enaz 100*70 cm.dir, düz kağıda renkli çıktı aldıktan sonra mukavvaya yapıştırıp sonra da keserek hazırlayabilirsiniz.
Bundan sonrası ise adapte edilenler. Ben 10, dost ve düşmanlarının minik maketlerini buradan,
Maskelerini ise buradan indirebilir ve konuklarınızla paylaşabilirsiniz.
Bu da, fikir vermek açısından, pasta örneği...
Kolay gelsin.

19 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba,

herşey çok güzel görünüyor, erkek için kuzulu temanız var mıdır ?

icimdeki yolculuk dedi ki...

pınar hanım herşey çok güzel onca aramama rağmen çıktı alacağım bir yer bulamamıştım.oğlumun doğum gününde sizin temalarınızdan faydalandım çokkk işime yaradı çok teşekkürler paylaşımlarınız için elinize ve yüreğinize sağlık

Unknown dedi ki...

Pinar hanim Nazli kizlar icin romantik, güllü, vintage tarzı hazirlar misiniz

Pınar Karacasu dedi ki...

Ben de düşünüyorum epeydir aynı şeyi, ilk fısatta yapacağım :)

Pınar Karacasu dedi ki...

Çok teşekkürler :)

Adsız dedi ki...

merhabalar Pınar hanım gerçekten emekleriniz için tşk ederim :) karlar ülkesi ile ilgili çalışmalarınız varmı bize çok lazım ve beceremedim bi türlü :)

KUZEYLİMİNE dedi ki...

pınar hanım mrb
çok güzel iş çıkarmışsınız,bu yılki doğum günümüzde sizin araba serinizden yararlandık ,çok güzel oldu
teşekkürler

Adsız dedi ki...

Pınar Hanım iyi günler.. Mezuniyetimiz için size mail ve facebooktan mesaj atmıştık, okudunuz mu acaba?

songül yıldırım dedi ki...

Pınar hanım ben 10 için ricada bulunmustum.Çok ama cokkk tesekkur ederim.bence biz temalarinizi kullanan hanimlar toplanıp asıl size bir parti yapmalıyız.Tesekkur partisi:)

Manolya Özkan dedi ki...

Ya ne kadar harika bir blog ben doğum günü hazırlıklarıyla uğraşacak vakti olmayan annelere yardım ediyorum ve başka annelere fikir olsun diye ara sıra yaptıklarımı blogumda paylaşıyorum gerçekten bana da bir sürü fikir çıktı buradan çok sevdim =) bana da beklerim http://strawberrymillk.blogspot.com.tr/

Adsız dedi ki...

Pınar hanım, tüm çalışmalarınız çok güzel, ellerinize sağlık. Çizgi film kahramanı demişken pepee için de bir set hazırlarsanız eminim benimle birlikte pek çok küçük canavar annesi de çok sevinecektir. Tekrar ellerinize sağlık, teşekkürler... :)

Kalbe Takılanlar dedi ki...

Benim yeğenimden de keloğlan isteği geldi. :)

gülcan dedi ki...

benim oğlumda transformes istiyor.umarım bu temayı da hazırlarsınız.emeğinize sağlık teşekkürler :)

myra ellen dedi ki...

Pınar Hanım, harikasınız. Bizi nasıl bir yükten kurtardığınızı anlatamam. Ben'in 10 arkadaşının maketleri linki çalışmıyor, tekrar yükleyebilir misiniz rica etsem

Adsız dedi ki...

MERHABA PINAR HANIM LİNK ÇALIŞLMIYOR HERHALDE ŞİFRE SORUYOR İLGİLENEBİLİR MİSİNİZ?

Adsız dedi ki...

pınar hanım emeğinize sağlık herşey çok güzel ama ben bu işlerden pek anlamam bu etiketleri kopyalayıp daha sonra ne yapmamız gerekiyor hiç bilmiyorum acaba matbaadamı çıkartmak gerekiyor bu ne kadara maal olur acaba...

Pınar Karacasu dedi ki...

Evde renkli yazıcın varsa, yukarda yazdığım şekilde basıp kullanabilirsin :)

Unknown dedi ki...

Buyuk çerçeveyi nerede çıkartabiliriz

Pınar Karacasu dedi ki...

Ozalitcilerde en ucuz kağıda bastırın, bazı kırtasiyecilerde de oluyor büyük boy basan yazıcı...