25 Mart 2014 Salı

Winks, periler...


Yeni trend Winks perileri geldi şimdi de yeni konsept olarak...
Tüm seti buradan indirebilirsiniz.
Bu sette de, duvar afişi,
Topkek kapları, süsleri,
Şişe / peçete etiketleri, pipet süsleri,
Çikolata kılıfı,
Ve, hediye kutusu var...
Anı çerçevesini de buradan indirebilirsiniz. Boyutları 50*70 cm.
Kapı afişi enaz A3 boyutunda basılmasını tavsiye ederim, yine 'Paint' programıyla isim yazarak ve içine fotoğraf koyarak özelleştirebilirsiniz. Buradan indirin.
Kanımca dekor olarak uçuşan kelebekler güzel durur, buradan indirebilirsiniz.
Bu pasta da tam temalık :)
Böyle rengarenk balonlar hazırlatıp tavana yapıştırdınız mı hazırlıklar tamamdır...

18 yorum:

Adsız dedi ki...

harika şeyler yapmışsınız pınar hanım...ellerinize sağlık...kedi temalı parti seti var mı acaba?yardımcı olursanız sevinirim...

ömür dedi ki...

Pınar hanım hepsi birbirinden güzel oğlum için prens temayı kullanıcam elleriniz dert görmesin. Siteyi inceledim ama göremedim hoşgeldin bebk temalı yok sanırım.çok yakın arkadaşımın ada isimli kızı olacak ona bişeyler hazırlamak istiyorum acaba yardimci olabilir misiniz rica etsem..omuryurttapan@gmail.com mail adresim

Pınar Karacasu dedi ki...

Böyle birşey var, olmaz mı ? http://keyfekedersaatlerim.blogspot.com/2012/05/baby-shower-turkcesi-dogacak-bebege.html

Unknown dedi ki...

Pınar hanım yine ben yine parlak fikirlerimden birini sizinle paylaşmak istedim :) benim de kızıma yapmış olduğum 40 mevlidi başka deyişle lohusa mevlidi yle ilgili bi tema ekleseniz mükemmel olur ve çok da beğenilir

ömür dedi ki...

Pınar hanım sanırım ben yanlış sordum.baby shower diil de hoşgeldin kızım gibi bişiler olsa daha ii olur.çok Teşekkürler şimdiden

Pınar Karacasu dedi ki...

Beğendiğin birşey varsa blogda yazılarını değiştirmek çok kolay...

arzu dedi ki...

merhaba pınar hanım, winks kızları süsleri var pastanın üzerinde ve yanında. bu süsleri nereden temin edebiliriz. acil almam gereken süsler:)

Pınar Karacasu dedi ki...

Bu tür pasta süsleri hazır satılmıyor maallesef :( Bu süsleri sipariş üzerine yapan arkadaşlar var.

Adsız dedi ki...

Birde deniz temalı birşeyler olsa , ellerinize sağlık hepsi çok güzel ama ben isim nasıl yazarım bunların üstüne onu beceremedim yardımcı olabilirmisiniz. f-atma-ege@hotmail.com.

Pınar Karacasu dedi ki...

Arama motoruna 'deniz' yazıp aratırsanız bulursunuz blogumda Deniz temalı birşeyler :)

hayat,nurhayat dedi ki...

Mrhaba,winx temalı çalışma için teşekkurlr ama çerçeveyi indirmek istediğimde de kelebek çıkıyor acaba bi kontrol edermisiniz

Pınar Karacasu dedi ki...

Uyarınız için teşekkürler, düzelttim hemen...

Unknown dedi ki...

Paylaşımlarınız için çok teşekkür ederiz Pınar hanım.kızımın doğum günü partisi için winks temanızı kullanmak istiyorum ama renkleri pembe tonlarında değiştirmeniz mümkün mü acaba herşeyi pembe aldıkta 😊

Pınar Karacasu dedi ki...

Maallesef mümküm değil, herşeyi baştan yeniden yapmam gerekiyor ki bu süre içinde neredeyse yeni bir konsept yapabilirim :)

Unknown dedi ki...

😢

Unknown dedi ki...

Pinar hanim merhaba. Bu temaya davetiye de eklemeniz mumkun mu?

Unknown dedi ki...

Pınar hanım merhaba, bu dosyaları indirip ozalitçide mi bastırıyoruz ya da siz sipariş üstüne yapıyor musunuz?

Unknown dedi ki...

Pınar hanım merhaba, bu dosyaları indirip ozalitçide mi bastırıyoruz ya da siz sipariş üstüne yapıyor musunuz?