13 Mart 2014 Perşembe

Prenses Sofia

Tatlı Prenses Sofia bu aralar çok popüler oldu ve sıra ona geldi bu defa :) 
Bir bölümünü kendim hazırladım, bir bölümünü ise yabancı sitelerden adapte ettim, türkçeleştirdim, hepimiz yararlanabilelim diye...
Kendi hazırladığım seti buradan indirebilirsiniz. Bu dosyayı fon kağıdına basarsanız daha tok duracaktır, set A4 boyutlarında hazırlanmıştır. Daha sonra yapacağınız işlem kesip, yapıştırıp, kullanmaktır ;)
Bu sette, duvar afişi, (istediği yazıyı yazmak isteyenlere, afiş alfabesini buradan, sayıları ise buradan indirebilirsiniz)
Topkek süsü, topkek kabı,
Şişe / peçete etiketleri, pipet süsleri,
Çikolata etiketi,
Popcorn kutusu,
Anı kartı,
Kitap ayracı,
Ve hediye kutusu var.
Anı çerçevesini ise buradan indirebilirsiniz, üzerine 'Paint' programıyla isim yazarak özelleştirebilirsiniz. Boyutları enaz 100*70 cm.dir, düz kağıda renkli çıktı aldıktan sonra fotoblok ya da mukavvaya yapıştırıp sonra da keserek hazırlayabilirsiniz.
Kapı afişini buradan indirebilirsiniz, enaz A3 boyutunda basılmasını tavsiye ederim, yine 'Paint' programıyla isim yazarak ve içine fotoğraf koyarak özelleştirebilirsiniz.
 Şimdi sıra geldi adapte ettiklerime :) Davetiyeyi buradan,
 Prenses Sofia'nın tacını ve tılsımlı kolyesini buradan,
Prenses Sofia'nın 3boyutlu maketini buradan,
Parti düdüğü süsünü buradan, 
Gelen konukların da prens ve prenses olması için herbirine tek tek hazırlamanız için tacları buradan,
Bu fotoda yukardaki taclar takılmış, anne prenses ile küçük prens :)
Konuklara kalemleriyle birlikte hediye olarak vermek için boyama kağıtlarını buradan ,
Oyun setini ise buradan indirebilirsiniz.
 Bu da pasta örneği,
Veee, balonlarımız, kolay gelsin :)


54 yorum:

cocugumlaeglenirken dedi ki...

harika olmuş bu. birde tıp legolu bir şey yapsanı süper olur du

Pınar Karacasu dedi ki...

Çok teşekkürler, ama ben genelde minikler için hazırlıyorum bu sayfaları, 'tıp' pek ilgilerini çekmez sanırım :)

Unknown dedi ki...

Yine çok güzel çok çok güzel emeğine sağlık Pinar hanim. Bu arada prenses Sofia yi ben bile izliyorum :) Kendi doğum günüm için yapsam mı :D

Unknown dedi ki...

Ayy Pınar Hanım bu çok güzeell gerçekten bayıldım size ne kadar tşk etsem azdır gerçekten çok sevindim ellerinize saglık :))

Pınar Karacasu dedi ki...

Valla ben de torunla beraber izliyorum, hakikaten güzel :) Yap tabi, neden olmasın :)))

Unknown dedi ki...

Pınar hanım 6.ay kinamizi yaptik sizin sayenizde :))) kina gecemizle ilgili resim göndermek istiyorum ama nasil yapicam bilmiyorum tarif eder misiniz

Pınar Karacasu dedi ki...

Bana gönderin, izniniz olursa eğer birini bloguma koyarım :)
rpkaracasu@hotmail.com

Unknown dedi ki...

Gönderdim :)))

Adsız dedi ki...

Pinar hanim ben lale gol size bir mail atmistim.kizim.icin mail ulasmadiysa tekrar gonderebilirim.tesekkurler

Pınar Karacasu dedi ki...

Laleciğim,
Minnie'yi indiremediğinizi ve nedenini sormuştunuz ve ben de yanıtlamıştım. Herhangibir sorun gözükmüyor, bilgisayarınızın koruma programıyla ilgili sanırım...

Adsız dedi ki...

emeginize saglık bir sorum olacak misafirlere hediye ve sapka hangi etiketen alsam set bozulmaz cok begendim sofia yı bunlar yok icinde yardımcı olabilirmisiniz

Pınar Karacasu dedi ki...

Hediye kutusunu ekledim, koni şapka yerine ise konsepte daha çok uyacak prens ve prenses tacları ekledim :)

Adsız dedi ki...

http://www.partiavm.com/Parti_Malzemeleri_List-116-Luks_Vintage.html bu konsepti yapmaniz mumkunmu acaba kizimin adi idil ada .. size bununla ilgili mail atmistim.. tesekkurler

Muhammed Can dedi ki...

Merhaba oğlumun nisan da 4 yaşını kutlayacagiz ins konseptimiz denizci kaptan olucak ;) sizden ricam afiş magnet ve hediye kutusu paylaşmanız. .. Bu arada gönülden tebrik ederim harika bir sayfaaaaaa

Pınar Karacasu dedi ki...

Merhaba, blogumdaki arama motoruna 'denizci' yazarsanız, istediklerinizi fazlasıyla bulabilirsiniz :)

Pınar Karacasu dedi ki...

Başka sitelerden, özellikle de parayla satılan malları kesinlikle kopyalamadım bugüne kadar, bu konseptte birşeyler yapmaya çalışırım ilerde. Ancak, parayla satılmayan 'free printable' olanları adapte ettim arada sırada o kadar :)

evlerepasta dedi ki...

Pinar hanim, ellerinize yureginize sağlık. Mail adresinize baktim ama bulamadim, eğer mümkünse buraya yazarsaniz sevinirim

Pınar Karacasu dedi ki...

Mail adresim : rpkaracasu@hotmail.com
'Hakkımda' bölümüne girdikten sonra 'about' (hakkında) bölümünün altında 'contact information' (iletişim bilgisi) bölümünde yazıyor mail adresim...

Adsız dedi ki...

Tesekkurler bende aynisi olsun istemiyorum zaten ama kizlar hatta buyukler icinde cok sevimli bir konsept... Ilginize tesekkurler.... Lale...

Adsız dedi ki...

bu set cok guzel olmus popcorn ekliyebilirmisiniz pınar hanımcgm ellinize saglık

Adsız dedi ki...

Popcorn ekleye bilirmisiniz

ebrulikedi dedi ki...

blogunuzu yeni keşfettim.çok güzel şeyler yapmışsınız.ben de sofiayı kızımın doğum günü için indirdim.emeğinize sağlık:)teşekkürler

Adsız dedi ki...

lütfen popcorn ekleyebilirmisiniz

Pınar Karacasu dedi ki...

Ekledim :)

Unknown dedi ki...

Merhaba Pınar Hanım,

Çok güzel parti süsleri yapıyorsunuz rica etsem kızım için doktor mcstuffins ve koyun shaun parti konsepti yapabilir misiniz rica etsem.. Teşekkürler,
kavdir.derya@gmail.com

Unknown dedi ki...

Pınar hanım hoşgeldiniz kapı afişi ekleyebilirmisiniz rica etsem

Pınar Karacasu dedi ki...

Ekledim :)

Unknown dedi ki...

Pınar hanım çok tşk ederim sayenizde çok güzel bir dogum günü geçirecegiz inş. :))

Adsız dedi ki...

malesef anı çerçevesi ve 3 boyutlu maketi çıkaramadım kopyalanmıyor yada yazdırılmıyor yardımcı olursanız sevinirim..

Pınar Karacasu dedi ki...

Şimdi kontrol ettim, ikisinde de bir sorun yok, bilgisayarınızdan kaynaklı bir sorun olabilir. Bir başka bilgisayarda indirmeyi deneyin isterseniz. Yine olmazsa bana mail atın göndereyim size...

Adsız dedi ki...

pınar hanım size mail attım cumartesi doğum günümüz mailime göndereceğinizi söylemiştiniz eksiklerimizi de sayenizde tamamlayalım şimdiden çok teşekkürler.

Pınar Karacasu dedi ki...

İstediklerinizi maille adresinize gönderdim...

Adsız dedi ki...

çok teşşekürler...

kek var pasta var dedi ki...

çok güzel şeyler yapmışsınız kızımlaa buna bayıldık ama indiremiyorum siyah ekran çıkıyo acaba neden olabilir pcden çok anlamam yardımcı olurmusunuz ?
emeğinize sağlık harika hepsiii :)

narni dedi ki...

Pınar Hanım, epeydir ne kendi blogumla ilgilenebilmiştim nede takipçisi olduğum bloglara göz atabilmiştim.. Bugün internetten neşeli birşeylere bakayım dedim aklıma ilk siz geldiniz yanılmamışım sayenizde bilgisayarımın ekranına kocaman bir gülümseme ile bakıyorum :) Prenses sofia bizim evde pek favoridir.. ellerinize, emeğinize sağlık gerçekten...

Pınar Karacasu dedi ki...

Çok teşekkürler :)

Pınar Karacasu dedi ki...

Düzelttim, sanırım artık rahatlıkla indirebilirsiniz...

Adsız dedi ki...

Pınar Hanım selamlar. Bayıldım sitenize... Kızımın doğumgünü için Prenses Sofia'nın setini indirmek istedim ama yazılarda değişiklik yapamadım. Benim için "iyi ki doğdun" yerine " Happy Birthday DORA" ve "Yaş Günü Partime Hoşgeldiniz" yerine "Wellcome to my Bithday Party" yazabilir misiniz? Email adresim vuslat_uren@yahoo.com
Çok sağolun şimdiden...

Adsız dedi ki...

Pınar Hanım, Vuslat Ben. Yukardaki yorumumda "r" harfini unutmuşum, "Wellcome to my Birthday Party" yazarsanız sevinirim. Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

aldım Pınar hanım çok sağolun...
Vuslat

şerife dedi ki...

pınar hanım çok güzel olmuş emeğinize sağlık bunların baskılarını nerede yaptırabiliriz .

Adsız dedi ki...

Merhaba..ben de kizim icim prenses sofia temali bir dogumgunu hazirlamak istiyorum ancak ciktilari nasil alabilirim?bu konuda yardimci olacak yerler var midir?

Pınar Karacasu dedi ki...

Kırtasiyecilere veya ozalitcilere sorabilirsiniz.

Unknown dedi ki...

Merhaba hepsi çok güzel olmuş ellerinize saglık. Benim sizden bir ricam var. Davetiyedeki eteğini tutan sofi resmini büyük boyda ve kafa kısmı yuvarlak kesik olacak sekilde hazırlama şansınız varmış acaba. Cocuklar ıcınden kafkasını geçirip fotograf cekılebılırler

Unknown dedi ki...

Ornegin boyut 60-100 olabilir. Mukavvaya yapıştırıp degısık bır çerçeve olmuş olur

Pınar Karacasu dedi ki...

Mail adresini verirsen sana göndereyim... rpkaracasu@hotmail.com

Unknown dedi ki...

Merhabalar ben bu konularda biraz cahil oldugun icin popcorn cupcake vs gibi seyleri nasil bi kagıda basmak lazım acaba? Elinize emeginize sağlık teşekkürler

Pınar Karacasu dedi ki...

Fon kağıdına (veya kartonu) basın...

Unknown dedi ki...

ellerinize emeğinize sağlık çok güzel Allah razı olsun :) şablon bulmakta çok uğraşırım diye düşünürken bi anda karsıma cıktı :)
Yalnız ben peçetelik su şişesi etiketi ya da o küçük etiketerin ölçülerini ozalitçiye bir türlü tarif edemi,yorum ölçü özürlüyüm de :( Onların da ölçülerini yazar mısınız lütfeeennn :)

Pınar Karacasu dedi ki...

pdf. dosyası A4 boyutlarında basılacak :) Evlerde, ofislerde kullanılan renkli yazıcılardan çıktı alınabilsin diye A4 hazırladım pdf. dosyasını...

Gülçin Celayer dedi ki...

Pınar Hanım, ellerinize sağlık, çok teşekkür ediyoruz. Bu zamansızlıkta ne kadar iyi geldi sayfanız. Kızım Nisan daki 2 yaş partisi için kullanacağım. Sofiaya ya bayılıyoruz. Tekrar teşekkürler.

Adsız dedi ki...

merhaba pecetelık ve su şişelerinin indirme yeri yok .yardım edebilirmisiniz

Adsız dedi ki...

çok tşk ederim hakkınızı helal edin baya bi uğraşmışsınız ve sizin sayenizde biz kolaycacık sizden almış olduk Allah razı olsun

Unknown dedi ki...

peçetelikler cupcake kaplarını indirme yeri yok yardımcı olabilir misiniz?