2 Mart 2014 Pazar

Çay Partisi...



Sıra geldi rengarenk, cıvıl cıvıl çay partisi yapmaya, ama gerçekte bu bir yaşgünü partisi olacak...
Bu seti buradan indirebilirsiniz, Bu dosyayı fon kağıdına basarsanız daha tok duracaktır, set A4 boyutlarında hazırlanmıştır. Daha sonra yapacağınız işlem kesip, yapıştırıp, kullanmaktır ;) Bu setimizde,
 Topkek süsleri, kapları,
 Şişe / peçete süsleri, pipet süsleri,
Hediye paketi,
ve duvar afişi var. Duvar afişi alfabesini buradan indirip, istediğiniz harfleri basarak istediğiniz yazıyı yazabilirsiniz...
Anı çerçevesini ise buradan indirebilirsiniz. Üzerine 'Paint' programıyla isim yazarak özelleştirebilirsiniz. Boyutları enaz 100*70 cm.dir, düz kağıda renkli çıktı aldıktan sonra fotoblok ya da mukavvaya yapıştırıp sonra da keserek hazırlayabilirsiniz.
Kapı afişini de buradan indirebilirsiniz. 
Kapı afişi enaz A3 boyutunda basılmasını tavsiye ederim, yine 'Paint' programıyla isim yazarak ve içine fotoğraf koyarak özelleştirebilirsiniz.
 Pasta için önerim :)
Bu konsepte böyle rengarenk balonlar uyar bence...

10 yorum:

Unknown dedi ki...

Ayy süper olmuş, çok beğendim. Pınar hanım daha önce de yazmıştım. Bebek kinasi için yardımcı olur musunuz, kırmızı ağırlıklı bir tema için, şimdiden teşekkürler

Pınar Karacasu dedi ki...

Valla o kadar çok istek var ki, hepsini sırayla yapmaya çalışıyorum :)))

Mor Hastası dedi ki...

Çok güzel keşke konsept çay partisi olunca topkek afiş vs kısmıda çay partisi olsaydı tam süper olcaktı elinize sağlık..

Unknown dedi ki...

Isteklerimizi dikkate almanız yorumları yanitlamaniz bile çok ince bir davranış, tesekkürler :)

Pınar Karacasu dedi ki...

Yok, gerçekten çay partisi yapılsın da orada kullanılsın diye yapmadım, doğum günü konsepti olarak yaptım, ondan, bir yaşgünü partisinde en önemli kavramın 'iyi ki doğdun' olduğu gerçeğinden hareketle öyle yazdım :)))

Adsız dedi ki...

Pınar Hanım siz inanılmaz bir insansınız arabalar konsepti için nette dolaşırken rastladım buraya ve paylaşımda bulunmuşsunuz özenle hazırlayıp bu çok güzel bişey herkes sizin kadar paylaşımcı olamıyor ben kesin ücretlidir diye düşünmüştüm indir yazısını görünce.. size nekdr teşekkür edilse az ama bize bunları sağladığınız için değil bu kadar özenle iyi niyetle hazırlayıp paylaştığınız için ben kendi adıma çok teşekkür ediyorum, çok sevgiler..

Unknown dedi ki...

merhaba pınar hanım, yeğenim ada' nın 2. yaş günü için melek konseptini yazabilir misiniz acaba, oğlum için küçük adamı hazırlamıştık çok beğenildi sayenizde.tekrar yardımcı olursanız çok mutlu oluruz teşekkürler :)

Unknown dedi ki...

damlaelmasturk@gmail.com) benim adresim bu :)) eşimin mailinden yazıyorum farkında değilim. benim mailime yollayabilir misiniz artık aboneniz olduk seviyoruz sizi;)

elif'in dünyası dedi ki...

Pınar hanım merhaba harikasiniz öncelikle:) bu konsepte bayildimmm..bunun hediye kutusu da var mi acaba??yayinlayabilir misiniz?

Pınar Karacasu dedi ki...

Yayınladım :)