25 Şubat 2014 Salı

Uçaklar, nam-ı diğer Planes :)



Minik erkeklerin gözdesi Uçaklar, Orijinal adıyla Planes. 
Setimizi, yarı derleme, yarı tasarım olarak hazırladım, buradan indirebilirsiniz. Bu dosyayı fon kağıdına basarsanız daha tok duracaktır, set A4 boyutlarında hazırlanmıştır. Daha sonra yapacağınız işlem kesip, yapıştırıp, kullanmaktır ;) Bu setimizde,
Duvar afişi, (İstediğiniz yazıyı yazabilmeniz için afiş alfabesini buradan indirebilirsiniz)
Topkek süsleri,
Ve hatta daha da değişik topkek süsleri,
Şişe/peçete etiketi, pipet süsleri, patlamış mısır kutusu,
ve askılı uçan uçak süsler var.
Anı çerçevesini  buradan indirebilirsiniz. Üzerine 'Paint' programıyla isim yazarak özelleştirebilirsiniz. Boyutları enaz 100*70 cm.dir, düz kağıda renkli çıktı aldıktan sonra mukavvaya yapıştırıp sonra da keserek hazırlayabilirsiniz.
Kapı afişini de buradan indirebilirsiniz. 
Kapı afişi enaz A3 boyutunda basılmasını tavsiye ederim, yine 'Paint' programıyla isim yazarak ve içine fotoğraf koyarak özelleştirebilirsiniz. 
Ayrıca konuklar için de hediyelikler var, onları da buradan indirebilirsiniz.
Hediyelikler setinde, çıkartmalar,
Boyamalı uçak maketi,
Ve renk no.larını takip ederek boyama sayfası var.
Pasta örneğimizi
Ve balonlarımızı da unutmadım tabi ki :)

33 yorum:

Unknown dedi ki...

Pinar hanim elinize saglik bu da cok guzel olmus, lutfen bebek kinasi icin de birseyler hazirlayin

Pınar Karacasu dedi ki...

Bebek kınası için ayrı bir konsept yapmak nasıl olacak bilemedim :) Herhangibirini seçip, sadece duvar afişinin yazılarını değiştirerek olabilir. Daha önce de yaptık bu şekilde...

Unknown dedi ki...

Pınar hanım ellerinize sağlık sayenizde birçok aile çocuklarına çok güzel partiler hazırlıyor.benim size bir sorum olacak,kapı afişlerini nasıl bastırmak lazım a4 boyutu çok küçük gibi daha büyük hazırlarsak fotoğrafı nasıl büyütürüz bu konularda gerçekten cahilim aydınlatırsanız sevinirim

Pınar Karacasu dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Pınar Karacasu dedi ki...

Güzel sözleriniz için teşekkürler :) Kapı afişi A3 boyutunda basılırsa iyi olur, fotokopiciler basabiliyor genelde, ya da ikiye bölüp basıp yapıştırabilirsini belki... Anı çerçevesi ise yaklaşık 50*70cm boyutlarında, ozalitcide renkli çıktı alıp sonra mukavvaya yapıştırın ve kesin...

Unknown dedi ki...

Oncelikle yanitladiginiz icin tesekkur ederim pinar hanim, kirmizi rengin yogun oldugu bir tema cok uygun olur, kirmizi elbiseli sevimli bir bebek temanin karakteri olabilir. Kizimin adi beren, beren in bebek kinasi seklinde afis olabilir mesela. Aklima gelen bir ayrintida kirmizi renkli kese biciminde hediye kutulari icine kina posetlerini koymayi dusunuyorum. Ayrica kirmizi kucuk kutular yapip seker koymayi planliyorum. Kina taclari ve kirmizi tutu etegi de yaptik mi tamamdir :) yardimci olursaniz cok sevinirim

Unknown dedi ki...

pınar hanım ellerinize ve emeğinize sağlık ..okadar cok kişiye yardımcı oluyorsunuzki bu negüzel bir şey..paylaşımlarınız için cok mutluyuz...şimsek mekkuin temalı 3 yaş dogum günümüz var ALİİHSANIMIZ için ..bu konudada bir temanız olursa çokk seviniriz :)

Unknown dedi ki...

varmış zaten dikkatli bakmamısım pardon :):)

lale gol dedi ki...

Merhabalar ben Minnie mouse pembe konseptini indiremiyorum linkte sorun olabilirmi

Pınar Karacasu dedi ki...

Kontrol ettim, herhangibir sorun gözükmüyor. Sanırım bilgisayarınızın koruma programları çok güçlü, ayarlarla oynamak istemiyorsanız başka bir bilgisayardan deneyin bence,

elif dedi ki...

çok çok teşekkürler Pınar Hanım ellerinize sağlık ben ve oğlum çok sevindik :))

Adsız dedi ki...

Merhaba sayfanızı çok beğendim.ben ve benim gibi kararsız annelere çok yardımcı oluyorsunuz :)) emeğinize sağlık.ne kadar teşekkür etsem azdır gerçekten.yalnız bir ricam olacak.duvar afişinde iyiki doğdun yazıyor bana yazısız olarak göndermeniz mümkünmü acaba?ve boyut ne olmalı?eğer gönderme şansınız varsa inanın çok mutlu olurum.

Adsız dedi ki...

bu arada uçak planes konsepti oacak :)) yazmayı unutmuşum yukarda...

Pınar Karacasu dedi ki...

Hah haaa, bir de adresinizi bilsem :)))

Adsız dedi ki...

:)))) sedaceem@hotmail.com

Adsız dedi ki...

:)))) sedaceem@hotmail.com adresim

Adsız dedi ki...

merhaba ellerinize yüreğinize emeğinize sağlık...
sizden bir ricam olacak planes doğum günü konsepti için bize hediye kutusu yada şeker kutusu öneriniz,tasarımınız çok rica ediyorum teşekkür ediyorum :)
zeynep_gulsah26@hotmail.com

Adsız dedi ki...

merhaba. öncelikle emeklerinize sağlık..indirmeyi başaramadık şifre soruyor yönlendirilen linkte..nasıl indirebiliriz acaba..tekrar kolay gelsin teşekkürler..

Pınar Karacasu dedi ki...

Sanırım bilgisayar ayarlarınızla ilgili, birkaç kişinin daha başına geldi bu durum, sonra ayarlarından hallettiler, ama nasıl derseniz, gerçekten bilemiyeceğim :( Mail atarsanız, size gönderirim... rpkaracasu@hotmail.com

Adsız dedi ki...

çok memnun olurum pınar hanım.zahmet olacak sizede.çok teşekkürler. mail attım..

aslı dedi ki...

MERHABA:) SİTENİZE BAYILDIMMM YENİ KEŞFETTİM AMA OLSUN:)) BU PLANESLERİN KAPI SÜSÜ VE POPCORN KUTUSU DA OLSAYMIŞ DAHA DAAAAA SÜPERR OLURMUŞ:))) VAR MI Kİ ACEP? ELLERİNİZE SAĞLIK:) KOLAY GELSİN...

Pınar Karacasu dedi ki...

Ekledim ;)

aslı dedi ki...

ayyyy maşallahh:)) çççokkkkk süpersinizz:)))

sbelm dedi ki...

Pinar hnm ellerinize emeginize yureginize saglik aradigim herseyi elimle koymus gbi bulmama neden oldunuz icin cok cok teskkurler supersnz valla bide indirebilsem cok guzel olucak eger yardim edebilirseniz cok sevinirim

Pınar Karacasu dedi ki...

Kontrol ettim bir sorun yok, bilgisayarınızdaki koruma duvarı engelliyor olabilir, geçici olarak kaldırın engellemeyi, sonra yeniden açarsınız...

Dilo dedi ki...

Pınar Hanım merhaba elinize sağlık, çok teşekkürler. alfabeyi de eklemişsiniz ama yazıyı özelleştirmek için ne yapmam gerekiyor?

Pınar Karacasu dedi ki...

Yazıyı özelleştirmek derken duvar afişine (banner) istediğiniz yazıyı yazmayı kastediyorum. Sadece kullanmak istediğiniz harfleri basıp kullanacaksınız :)

Adsız dedi ki...

Merhaba anı çerçevesinin boyutları 100x70 demişsiniz. Bu boyutta çıktı alındığında çözünürlüğünde kalitesinde bozulma olur mu?

Pınar Karacasu dedi ki...

Olabilir, ama neye göre, şimdiye kadar kimseden bir şikayet gelmedi, alt tarafı içine başımızı uzatıp fotoğraf çektiriyoruz :))) Bir deneyin isterseniz...

elson cade dedi ki...

kırtasiye, defter, matbu evrak, karne, modul, okul, büro koltuğu, tebeşir, robercolor, anadoluokul. ofis7 Türkiyenin En Hesaplı Ofis Kırtasiye Marketi. askılı dosya, askılı dosya, tahta kalemi, imza kalemi and sınıf defter.

Adsız dedi ki...

askılı uçan uçak süsler linki yok . link koyar mısınız

Pınar Karacasu dedi ki...

Evet yok maallesef, çünkü ayrı bir dosya değil o süsler, pdf. dosyasının içinde zaten. Ayrı dosyalara ayrı link açıyorum sadece :)))

Adsız dedi ki...

İlginize Teşekkürler. İyi inceleyememisim..bu sayfayı hazırladığınız içinde ayrıca teşekkürler. Kolay gelsin .