11 Şubat 2014 Salı

Sarııı, Laciveeert, En Büyük, FENEEERR


Liglerin ikinci yarısı başladı,babalı oğullu maç keyifleri de :)
Taraftar serisine başlıyoruz, bu konsept ise fanatik ana-babalardan istek olarak geldi... Sırayla üç büyükleri yayınlayacağım, önce Fenerbahçe ile başlıyorum :)
Seti buradan indirebilirsiniz. Bu dosyayı fon kağıdına basarsanız daha tok duracaktır, set A4 boyutlarında hazırlanmıştır. Daha sonra yapacağınız işlem kesip, yapıştırıp, kullanmaktır ;) Bu setimizde,
Duvar afişi,
Topkek süsleri ve kabı,
Kitap ayracı,
Şişe / peçete etiketl, pipet süsleri var.
Anı çerçevesini unutmadım tabi, buradan indirebilirsiniz. Üzerine 'Paint' programıyla isim yazarak özelleştirebilirsiniz. Boyutları enaz 100*70 cm.dir, düz kağıda renkli çıktı aldıktan sonra fotoblok ya da mukavvaya yapıştırıp sonra da keserek hazırlayabilirsiniz.
Kapı afişini de buradan indirebilirsiniz. 
Kapı afişi enaz A2 boyutunda basılmasını tavsiye ederim, yine 'Paint' programıyla isim yazarak ve içine fotoğraf koyarak özelleştirebilirsiniz.
Balonsuz parti mi olur :)))

13 yorum:

Mor Hastası dedi ki...

Ay inanmıyorum bana özel sanki süper bu yaaaaa böyle bir güzellik yapacağınız aklıma gelmezdi o yüzden istekte bulunmamıştım..
Ellerinize sağlık çok teşekkürler..

Pınar Karacasu dedi ki...

:)

Dilek Yıldırım dedi ki...

Tesadüfen rastladım blogunuza . Yeğenimin doğumgünü hazırlıkları için araştırma içindeydim ve tam da aradığım şeyi buldum...Ellerinize, emeğinize ve yüreğinize sağlık, harikasınız!

Pınar Karacasu dedi ki...

Çok teşekkürler :)

Emine Ciftci dedi ki...

iyi geceler ben indirme linkine tikliyorum ama bisey gelmiyor sayfa bos.Yardimci olursaniz sevinirim..:)

Pınar Karacasu dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Pınar Karacasu dedi ki...

Tekrar denedim, hiçbir sorun yok. Belki bilgisayarınızın koruma programıyla ilgili bir sorun olabilir, başka bilgisayardan deneyin isterseniz. Yine olmazsa mail adresinizi verin size mail olarak göndereyim...

Adsız dedi ki...

Pinar hanim erkek bebek 1yas konsepti yokmu yardimci olurmusunuz

Adsız dedi ki...

pınar hanım merhaba elinize emeğinize sağlık bu konsept için davetiye ve fener şeklinde süslemelerde ekleyebilirmisiniz ?

Adsız dedi ki...

pınar hanım merhaba elinize emeğinize sağlık bu konsept için davetiye ve fener şeklinde süslemelerde ekleyebilirmisiniz ?

Adsız dedi ki...

aradığımı buldum sonunda çok teşekkürler pınar hanım :) acaba rica etsem gelen konuklarımıza hediye olarak verebileceğimiz Fenerbahçeli kitap ayracı da hazırlar mısınız ?

Adsız dedi ki...

ayrıca top kek standı olabilirse acayip mutlu oluruz (gülce) :)

Pınar Karacasu dedi ki...

Kitap ayracı ekledim...