7 Şubat 2014 Cuma

Maviş Kuşlar...

Küçük hanımlara kuş süsü yapınca küçük beyler için de talep geldi tabi :) Hemen hazırladım...
Buradan indirebilirsiniz. Bu dosyayı fon kağıdına basarsanız daha tok duracaktır, set A4 boyutlarında hazırlanmıştır. Daha sonra yapacağınız işlem kesip, yapıştırıp, kullanmaktır ;) 
Bu sette,
Duvar afişi, ( duvar afişi alfabesini buradan indirebilirsiniz, bu dosyadan istediğiniz harfi basarak, istediğiniz yazıyı hazırlayabilir, duvar afişlerinizi özelleştirebilirsiniz)
Topkek süsleri ve kapları,
Şişe/ peçete etiketleri,  pipet süsleri,
Çikolata kağıdı,
Davetiye,
Popcorn (patlamış mısır) kutusu,
ve hediye paketi var.
Anı çerçevesini buradan indirebilirsiniz, üzerine 'Paint' programıyla isim yazarak özelleştirebilirsiniz. Boyutları enaz 100*70 cm.dir, düz kağıda renkli çıktı aldıktan sonra fotoblok ya da mukavvaya yapıştırıp sonra da keserek hazırlayabilirsiniz.
Kapı hoşgeldin afişini ise buradan indiriniz. Kapı afişi enaz A3 boyutunda basılmasını tavsiye ederim, yine 'Paint' programıyla isim yazarak ve içine fotoğraf koyarak özelleştirebilirsiniz.
Bu pasta nasıl ?
Bunlar da tavan süsleriniz :) 

26 yorum:

Adsız dedi ki...

Cok guzel olmus ellerine sagilk pinar hanim ugur bocegi icinde hosgeldin afisi yaparmisiniz

Mor Hastası dedi ki...

Yine çok güzel olmuş emeklerinize sağlık süper işler bunlar sayenizde bende bir doğum günü sürprizi yapmıştım yeğenime çok beğendi herkes..

Unknown dedi ki...

Pinar hanim lutfen tweety de partimize katilsin ;))

Unknown dedi ki...

Pepee de katılsın lütfen...

Pınar Karacasu dedi ki...

Pepee isteyen bana mail atsın lütfen :) rpkaracasu@hotmail.com

Unknown dedi ki...

mail attım size teşekkürler...

Pınar Karacasu dedi ki...

Hazırladım ve koydum :)

Pınar Karacasu dedi ki...

Mailiniz elime ulaşmadı ama, bir daha atar mısınız...

Unknown dedi ki...

Burdan yazayım kitty_kubra@mynet.com teşekkürler...

Unknown dedi ki...

Merhabalar..Pepeeli konsept icin size mail attim..

Paradise dedi ki...

Merhaba pinar hanim melek konsepti de yaparmisiniz kizim icin lutfennnn

neslihan dedi ki...

Pınar hanım çok güzel bir işe imza atmışsınız. Bazı süslemeler özellikle anı çerçeveleri pahalıya gelebiliyor. Kendi adıma tesadüfen başka bir site aracılığıyla da olsa çok mutlu oldum sizinle karşılaştığıma. Teşekkürler. :)

Adsız dedi ki...

çok çok teşekkürler...
emeğinize sağlık...

ayda dedi ki...

Merhaba pinar hanim bu setin bir de davetiyesini hazırlamaniz mümkünmüdür?emeğiniz için teşekkürler,oğlum sayenizde doğum gününde çok keyif alacak :))) Ayda

Unknown dedi ki...

Pınar hanım, merhaba emeğiniz ve paylaşımlarınız için çok teşekkür ederim. Bende bu hafta sonunda oğlumun 1. yaşgünü için maviş kuşlar setinizden faydalanmak istiyorum. Duvar afişi için alfabe eklemeniz mümkün olursa çok sevinirim. Teşekkkür ederim, sevgiler...

Pınar Karacasu dedi ki...

Ekledim :)

Unknown dedi ki...

Bu kadar hızlı cevap alabileceği düşünmemiştim harikasınız. İlginiz ve emeğiniz için çookk teşekkür ederim, güzel elleriniz dert görmesin. Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Siz ne güzel bir insansiniz! Bu kadar anne ve bebisi mutlu ediyorsunuz. Ellerinize emeğinize sağlık. Sevgiler :)

Pınar Karacasu dedi ki...

Genelde, bir istek dışında, sadece güzel sözler içeren bir yazı almak beni çok mutlu etti, çok teşekkürler, öpüyorum sizi :)

Unknown dedi ki...

Merhaba pınar hanım ne mutlu ki hala sizin gibi insanlar var yeryüzünde tasarımlarınız süperrr elinize emeğinize sağlık .bende kokulutaş üretmekteyim müşterim için etiket gerekiyordu sizi tanıdım acaba kullanmamda bir sakınca varmııı teşekkürler sevgilerrrr sgkaya@icloud.com

Unknown dedi ki...

Bayıldım bayıldım ve cok rahatladım pınar hanim.. planladığımız güzel günde büyük payınız olacak. Bahadır teşekkür ediyor pınar teyzesine ve tabi biz de..resimlerimizi yollayacağım mutlaka..😊

Pınar Karacasu dedi ki...

Bekliyorum fotoları ;)

Adsız dedi ki...

ben de yaptıgıgınız her seyi cok begendim, bizleri buyuk bir külfetten kurtarıyorsunuz. çok teşekkürler. fakat bir şey sormak istiyorum anı cercevesi ve kapı süsüne eklemeleri indirdikten sonra yapıyoruz sanırım. nasıl yapılacagı hakkında biraz yardımcı olabilir misiniz? zaten bir sürü emeğiniz var, bir de bunun için sizi yormak istemem ama nasıl yapılacagını bilmiyorum.

Pınar Karacasu dedi ki...

Yukarda da yazılı olduğu gibi 'paint' programıyla yazıları yazabilirsiniz..

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Pınar hanım ellerinize emeğinize yüreğinize sağlık sayenizde kızıma prenses Sofia temalı harika bir doğum günü hazırladım şimdi Arkadaşımın oğlu için pepeli bir doğum günü hazırlamak istiyorum yardımlarınız için şimdiden teşekkürler nihanardic@hotmail.com