16 Ocak 2014 Perşembe

Pamuk Prenses...

Sıra minik kızlarımızda, minik Pamuk Prenseslerimize uygun bir yaşgünü partisi yapmak gerekir.
Yine, bir istek üzerine yapılmış olan yeni bir konsept :) Hemen buradan indirmeyle başlayalım.
Bu sette de,
Duvar afişi ( duvar afişi alfabesini buradan indirebilirsiniz, bu dosyadan istediğiniz harfi basarak, istediğiniz yazıyı hazırlayabilir, duvar afişlerinizi özelleştirebilirsiniz). ,
Topkek kapları ve süsleri,
Şişe/ peçete etiketi, pipet süsleri
Popcorn kutusu, hediye paketi, tabak içi,
Anı kartı,
Ve çikolata kılıfı var.
Anı çerçevesini buradan indirebilirsiniz. Üzerine 'Paint' programıyla isim yazarak özelleştirebilirsiniz. Boyutları enaz 100*70 cm.dir, düz kağıda renkli çıktı aldıktan sonra fotoblok ya da mukavvaya yapıştırıp sonra da keserek hazırlayabilirsiniz.
Kapı afişini ise buradan indirebilirsiniz. Kapı afişi enaz A2 boyutunda basılmasını tavsiye ederim, yine 'Paint' programıyla isim yazarak ve içine fotoğraf koyarak özelleştirebilirsiniz.
Disney'in sitesinden türkçe olarak adapte ettiğim Pamuk Prenses maketini buradan, 
Kötü Cadı Kraliçe maketini de buradan indirebilirsiniz.
Sihirli ayna şeklindeki davetiyeyi ise buradan indirip konuklarınızı şaşırtabilirsiniz...
Salonu, Pamuk Prenses'e ormanda yardımcı olan minik kuşlarla süslemek isterseniz, dosyayı buradan indirip, kuşları katlayıp ipe dizip tavana asmanız yeterli :)
Süslemeler için balon yaşgünlerimizin olmazsa olmazı...
Bu şirin, tütülü pamuk prenses giysisine ne dersiniz :)
Tütüyü evde kolayca yapmanın formülü burada, hemde dikişsiz :)))
Bu da çok şirin bir pasta önerisi :)
Kolay gelsin...

20 yorum:

Siyah Anne dedi ki...

Yine harika bir çalışma ile çıktınız karşımıza. Bu konuda gerçekten muhteşemsiniz :)
İlginiz ise övgüye değer.
pembesiyahgunluk.blogspot.com

Pınar Karacasu dedi ki...

Güzel sözleriniz için çok teşekkürler :)

Unknown dedi ki...

Pembe uğur böceği de calissaniz keşke. ��Hepsi çok güzel. Elinize emeginize sağlık����

Unknown dedi ki...

Ilk adim kutlamasina yonelik calismaniz var mi bebegimin ilk adimlarini en guzel sekilde kutlamak istiyorum

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
narni dedi ki...

Bayıldım bu sete, ellerinize sağlık Pınar Hanım gerçekten harikasınız :) şimdiden önümüzdeki sene hangi seti kullansam acaba diye düşünmeye başladım bile ...

Adsız dedi ki...

Pınar Hanım müthişsiniz.Bu sene 2.yaş temamız buydu zaten ve nettede sadece sizde bulabildim bu seti...Çalışmalarınızın devamını sabırsızlıkla takip ediyor olacağım

Unknown dedi ki...

Pinar hanim tweety temasi hazirlamayi dusunur musunuz, cok seker olurdu :))

Unknown dedi ki...

Ellerinize sağlık bütün interneti taradım en güzel sizinki olmuş çooooook teşekkürler

Pınar Karacasu dedi ki...

Çook teşekkürler, bayağı bir uğraşıyorum yeni birşeyler yaratmak için, takdir edilebilmek ne güzel benim için :)))

Adsız dedi ki...

Allah razı olsun Pınar Hanım, yabancı sitelerde ararken türk sitesinde hem de ücretsiz olarak bunları buldum ya dualarım kabul oldu. :) Kızıma 3 yas dogumgünü yapamamıştım. 4. yas günü sayenizde muhtesem olacak, çok teşekkürler, emeğini sağlık...

Pınar Karacasu dedi ki...

Ne güzel, mailinizi aldım bu arada :)

ÜMRA dedi ki...

Ben mail attım ama görmediniz sanırım bi de burdan yenilemelek isrerim
Öncelikle karşılıksız ve çıkarsız insanları özellikle çocukları mutlu etmek mükemmel bi kalp ister sizdede ziyadesiyle var belliki asya. nın doğum günü mükemmel oldu sayenizde herşey için tekrar teşekkür ederim ellerize yüreğinize sağlık

Pınar Karacasu dedi ki...

Ne güzel :))) Foto da beklerim...

Didem dedi ki...

Pınar Hanım merhaba , ben de kızıma 1.yaş günü için bu temayı seçtim. emeğinize sağlık , harika olmuş her şeyy

Unknown dedi ki...

Pinar hanim sayenizde 1.dogumgunumuz şahane oldu herkes bayildi :)ikiz kiz temasini kullandim pelinim ve selinim için seneye pamuk prenses temasini kullanacagim sanirim çok sevdim :). çok çok tesekkur ederim ellerinize saglik .foto ekleyebilirsem gonderecegim.sevgiler...

Unknown dedi ki...

Pinar hanim supersiniz gecen sene sofia konseptini kullanmistim bu senede bunu kullanmayi dusunuyorum iyiki varsiniz tsk ederim kapu afisini yatay olarak kullanmak istiyorum nasil yapabilirim

Adsız dedi ki...

pınar hanım pamuk prenses konseptine pop corn kutusu ve hediyelik kutu ekleyebilirmisiniz emeğinize sağlık :)

Adsız dedi ki...

pınar hanım 10 günümüz kaldı ismim özlem mail adresinizi alabilir miyim

Pınar Karacasu dedi ki...

İşlem tamam ;)