14 Ocak 2014 Salı

Örümcek Adam...


Özellikle erkek çocukların ilgiyle izledikleri Örümcek Adam bu sefer yeni konseptimiz oldu, Bu da istek üzerine hazırlanmış ve ancak yayınlayabildiğim bir konsept :)
Buradan indirebilirsiniz.
Bu sette, topkek süsleri ve kabı,
Şişe/peçete etiketi, pipet süsü, tabak içi,
Duvar afişi  ( duvar afişi alfabesini buradan indirebilirsiniz, bu dosyadan istediğiniz harfi basarak, istediğiniz yazıyı hazırlayabilir, duvar afişlerinizi özelleştirebilirsiniz),
 Davetiye,
Çikolata kağıdı,
Veee hediye Paketi var.
Anı çerçevesini unutmadım tabi, buradan indirip üzerine 'Paint' programıyla isim yazarak özelleştirebilirsiniz. Boyutları enaz 100*70 cm.dir, düz kağıda renkli çıktı aldıktan sonra mukavvaya yapıştırıp sonra da keserek hazırlayabilirsiniz.
Kapı afişini de buradan indirebilirsiniz. 
Kapı afişi enaz A3 boyutunda basılmasını tavsiye ederim, yine 'Paint' programıyla isim yazarak ve içine fotoğraf koyarak özelleştirebilirsiniz. 
Bu da pasta için güzel bir fikir,
Örümcek Adam balonlarımızı da şişirip sağa sola serpiştirdik mi hazırlıklar tamam, sadece yiyecekleri hazırlamak kaldı geriye :)))

24 yorum:

ÜMRA dedi ki...

Mükemmel olmuş bizimki yetişmez dimi :( seneye artık. ..
ellerinize sağlık :)

Pınar Karacasu dedi ki...

Bana mail adresini atar mısın ?

ÜMRA dedi ki...

umra_01@hotmail.com
Yaptınız mı yoksa?
;))))))))

ÜMRA dedi ki...

umra_01@hotmail.com

Melike dedi ki...

emeğinize sağlık Pınar hanım, yine süpersiniz.

Unknown dedi ki...

Çok güzel olmuş bütün doğum günlerimizde sizin sitenizden faydalandık... Oğlumun 4. yaş gününde batman konsepti yapacağım... Oğlum adına çok rica etsem Batman li tasarımda yayınlarmısınız... Lütfennn...

Adsız dedi ki...

Merhaba harikalar yaratmışsınız emeginize saglık.. Sizden ricam spiderman temasını kullanıcam ismi ayarlayamadım oglumun ismi eymen bera örten 5 yasında mail adresimi versem gönderirmisiniz emreaka8@ yahoo.com

MELTEM dedi ki...

merhaba örümcek adam çok güzel ama batman li tasarlarmısnız lütfen :))

Adsız dedi ki...

Superman tasarimlari aritorum.varsa elinizde yada nerden bulabilirim

Didoş'tan... dedi ki...

bunları nasıl kullanacağız?örneğin çerçeveye yazı nasıl yazacağım veya çok büyük olacak ya nasıl baskı alacağım?

Unknown dedi ki...

Çalışmalarınıza bayıldım, ellerinize sağlık. Oğlumun doğum günü için Spiderman tasarımlarınızı kullanmak istiyorum ama burdan indiremedim. Rica etsem bana dosyaları mail olarak atabilir misiniz? Kaanbanuakbulut@gmail.com . İlginiz için şimdiden teşekkürler!

Unknown dedi ki...

Merhaba,
Örümcek adam ile ilgili dosyaları bilgisayarıma indiremiyorum. Acaba sitede sorun mu var?

Pınar Karacasu dedi ki...

Su anda cepten actim, bir sorun gorunmuyor...

Unknown dedi ki...

Emeğinize sağlık.oğlumun çok sevdiği ve günlerdir aradığım temayı sonunda buldum.çok çok teşekkür ederim.sevgiler.

Pınar Karacasu dedi ki...

Ne güzel, çok güzel bir doğum günü olur umarım :)

Adsız dedi ki...

Çokkk teşekkür ederiz emeğinize güzel yüreğinize sağlık...oğlum bayıldııı

Pınar Karacasu dedi ki...

Ne güzel, öpüyorum oğlunuzu, hep güzel günlerini görün miniğinizin :)

Unknown dedi ki...

Pınar hn lütfen Batman yapar mısınız ?

Pınar Karacasu dedi ki...

Blogumun arama motoruna 'Batman' yazsaydınız keşke :)))

Unknown dedi ki...

Iyi gunler pınar hanim 2 yas mickey mouse konseptinden sonra 3 yas dogum gunumuz icin orumcek adami yapmak istiyoruz ve konseptiniz cok guzel olmus burdan indiremedigim icin mail olarak atmaniz mumkun olurmu acaba birde banner a harf olarak emir eklemeniz mumkun olurmu acaba simdiden cok ama cokkkkk teşekkür ediyorum mail ekinbykgzl@hotmail.com

Unknown dedi ki...

pınar hanım merhaba bir türlü indiremiyorum örümcek adamı

Pınar Karacasu dedi ki...

Şimdi baktım, bir sorun gözükmüyor. Bir daha dener misiniz...

Zeynep a. dedi ki...

Merhaba pınar hanım, öncelikle teşekkür ederim emeginizi karşılıksız sunuyorsunuz bizlere herşey harika ! Bir konuda yardıma ihtiyacım var, tecrübelerinizden faydalanmak isterim. Oğlum 4 yaşına kizim da 1 yasina girecek 10 kasımda! Önce aynı gün olması avantaj gibiydi ama şimdi kafam karışık! Oğlum örümcek adam yada Şimşek mc queen temalı bir doğum günü istiyor, bana kalsa mini ve Mickey mouse temasında ikisini buluşturdum �� ama şimdi ne yapacağımı şaşırdım, kizim henuz istek belirtemedigi icin herhangi bir tema seçilir gibi! Fikir verir misiniz

Unknown dedi ki...

Öncelikle ellerinize sağlık. İş yerinde açamıyorum malesef.
Sizden ricam mail atabilir misiniz.
nurper.seker@gmail.com