30 Aralık 2013 Pazartesi

Şimşek Mc Queen (Cars)

Arabalar, özellikle erkek çocukların en tutkulu oyuncakları. Disney'in Şimşek Mc Queen'i de en sevilenlerden tabiki, bu tema da istek üzerine derlendi :)
Seti buradan indirebilirsiniz...
Bu sette, duvar afişi, (duvar afişini özelleştirmek isterseniz, turuncu-sarıyı buradan, yeşil-maviyi buradan, kırmızı-laciverti ise buradan indirebilirsiniz. Paint programıyla harf ekleyebilirsiniz. Yazı karakteri : Arial, yazı büyüklüğü 200 dür.)
 şişe / peçete etiketi, pipet süsü,
 ve sofra süsü parti konisi var.
  Ayrıca, süsleme için maketlerimiz de var. Çekici Mater maketini buradan
Şimşek Mc Queen maketini de buradan indirebilirsiniz.
Anı çerçevesi de gerekir tabi, buradan indirin... Üzerine 'Paint' programıyla isim yazarak özelleştirebilirsiniz. Boyutları enaz 100*70 cm.dir, düz kağıda renkli çıktı aldıktan sonra fotoblok ya da mukavvaya yapıştırıp sonra da keserek hazırlayabilirsiniz.
Kapı afişi enaz A2 boyutunda basılmasını tavsiye ederim, yine 'Paint' programıyla isim yazarak ve içine fotoğraf koyarak özelleştirebilirsiniz. Buradan indirin.
Renkli olmasın, sadece kırmızı olsun diyenlere de  hazırladım, buradan indirebilirsiniz.
Bu da temaya uygun bir pasta örneği.
Haydi, başlayalım :)))

31 yorum:

Unknown dedi ki...

merhaba sitenizi tesadüfen keşfettim ve çok hoşuma gitti. geçen sene o kadar aramıştım ki türkçe setleri bir türlü bulamamıştım. çok iyi oldu gördüğüm bu sene 2. yaşımızı kutlarken çok faydası olacak. ellerinize sağlık...

cocugumlaeglenirken dedi ki...

çok teşekkürler paylaşımınız için : ))

Pınar Karacasu dedi ki...

Ne güzel, işe yaradıklarını duydukca daha hevesle yapıyorum :)

Pınar Karacasu dedi ki...

Destekleriniz için esas ben teşekkür ederim :)

Unknown dedi ki...

Pınar hanım yaptıklarınız gerçekten çok güzel.Şubat ayında oğlumun birinci yaş günü var.Bunları kullanmak istiyorum.Detaylı bilgi için sizinle nasıl irtibata geçebilirim??

ÜMRA dedi ki...

Yaptıklarınız gerçekten çok makbule geçiyor.
Eğer yeter artık amaa :) demezseniz 18 ocakta doğumgünü olan ve pamuk prenses ve yedi cüceler partisi isteyen yeğenim asya su içinde bişeyler yaparmısınız? Özellikle de anı çerçevesi tabii yetişirse :((

cocugumlaeglenirken dedi ki...

merhabalar bu hafta sonu bloğumda link paylaşımı var. Tema ' doğum günleri' bloğumuzda bizimle birlikte olur ve bu harika tasrımlarınızdan birini yada bizimle paylaşırsanız çok mutlu oluruz

elif dedi ki...

Harika bir blog :) bayılıyorum blogdaki her temaya :) oğlumun diş buğdayı , 1. yaş günü, arkadaşlarımın çocuklarına hazırladığım partiler için tüm hazırlıklarım ve öğretmen olmamdan kaynaklı kullandığım bir çok hazırlığınız için gecikmiş bir teşekkürü borç bilirim :) Ellerinize sağlık...ama istemeden geçemiyeceğim oğlumun 2. yaş günü teması Planes (dusty) Nisana kadar zaman var lütfeeennn:))

Unknown dedi ki...

Pınar hanım emeğinize sağlık hepsi çook güzel oğlumun pazar günü yaş gününü kutlayacak ızgara. Mc Queen istiyoruz mümkünse oğlumun adı Mustafa mail adresim ececim83@hotmail.com sabırsızlıkla bekliyorum

Adsız dedi ki...

Pınar Hanım böyle bir blog kurup, bu bloğu da karşılık beklemeden yaptığınız, emek verdiğiniz şeyleri paylaşmanız çok çok mutlu edici.Benim sizden bir isteğim olacak mümkünse Şimşek Mc Queen temalı bir doğum günü davetiyesi yayınlar mısınız?

Adsız dedi ki...

süper gerçekten ama nasıl basılacak,nerede ve nasıl kağıt kullanmak lazım,ayrıca isim nasıl değiştirilir lütfen detaylı anlatabilirmisiniz...çok heveslendim, yardımcı olursanız çok mutlu olurum,sevgiler...

Pınar Karacasu dedi ki...

Benzer sorular çok fazla geldiği için son postum 'Karlar Kraliçe'sinde epey detaylı açıklama yapmaya çalıştım...

Adsız dedi ki...

pınar hanım merhaba , karlar kraliçesinde yaptığınız gibi bu conceptte de aifş yazısını her harfe göre yapabilir misiniz?Oğlmunun ismini yazmak istiyorum :( ayrıca pdf formatında indiği için paint programında isim eklemeyi beceremedim :)çok teşekkürler

Pınar Karacasu dedi ki...

Çok renkli olduğu için buna yazamıyorum. Her regkten her harf için yapınca dosya boyutu aşırı büyüyor :(
Pdf.i jpg. formatına online olarak dönüştürebilirsiniz, bir saürü site var internette bu işi yapan, arama motoruna 'pdf to jpeg converter' yazın, çıkar bir sürü site...

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Pınar Karacasu dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Pınar Karacasu dedi ki...

Arama motoruna 'uçaklar' ya da 'Planes' yazar mısınız :)

Unknown dedi ki...

Merhaba, sayenizde yegenime sürpriz doğum günü yaptık. Daha 5 yaşında ve mutluluktan ağladı. Bu konsepti bizimle paylaştığınız için teşekkürler, ellerinize sağlık :)

Pınar Karacasu dedi ki...

Ne güzel, nice güzel yıllarını görün inşallah :)

Unknown dedi ki...

pdf formatında olan dosyaları açamadım

Adsız dedi ki...

Ellerinize saglik hepsi birbirinden güzel super seyler yalniz bisey rics etsem oglumun ikinci yas gunu partisi var yakinda pepee hastasi ben pepe temali yapmayi düşünmüştüm onu da tasarlarmisiniz az bi zamaniz kaldi xook Teşekkürler

FatoŞ dedi ki...

arabaların bütün harfleri sizde mevcut mu? nasıl temin edebilirim?

Pınar Karacasu dedi ki...

Çok renkli olduğu için her renkten harf hazırlamak gerekiyor. Ben boş olarak koydum, açıklaması da yukarıda :)

Unknown dedi ki...

Merhaba pınar hanım, ben sizin çalışmalarınıza oğlumun doğum günü için hazırlanırken rastladım. Sayenizde çok güzel bir kutlama yaptık. Herkes temaya hayran kaldı. Sırada kızımın doğum günü var. Yinealışmalarınızdan yararlanmayı düşünüyorum. Tüm bu çalışmalarınızı paylaşmanız çok mükemmel bir davranış. Keşke şahsen sizi tanıma fırsatım olsaydı. Yardımlarınız için çok teşekkür ederim. Saygılar...

Pınar Karacasu dedi ki...

Güzel sözleriniz için çok çok teşekkürler, Bodrum'dayım, buralara gelirseniz tanışırız tabiki :)

Unknown dedi ki...

Eğer yolum bodrum a düşerse sizinle tanışmayı gerçekten çok isterim. Eğer İstanbul a gelirseniz sizi görmek hoş olur. Yeni çalışmalarınızı dört gözle bekliyor olacağım...

hayriye dedi ki...

Pınar hanım bu temaya bide popcorn kutusu eklesiniz aynı sekilde mickey maouse temasinada ikiz yegenlerim icin hazirlaniyorumda kırmızı bi popcorn kutusuda bulamadim sitede potoshopla biseyler yapacaktim olmadı bide size söyleyeyim dedim

Unknown dedi ki...

Çok teşekkür ederim. 💕

Unknown dedi ki...

Pınar hanım yaptığınız temalar çok güzel gerçekten bende arabalar temasından yararlandı m emeğinize sağlık lütfen hakkınızı helal edin ücretsiz olarak bize bunları sunduğunuz için teşekkürler

Pınar Karacasu dedi ki...

Güzel sözleriniz için çok teşekkürler, minikleri ve yakınları için kullanacak herkese tabiki helal olsun, zaten onlar için yapıyorum hepsini :) Ancak, benim sayfamdan aldıklarını para karşılığı satanlara ve emeğim üzerinden para kazananlara helal etmiyorum birtek ;) Bu vesileyle bunu da yazayım dedim, siz sakın üzerinize alınmayın ne olur :))))

Unknown dedi ki...

iyi günler öncelikle temalarınız gerçekten çok güzel ellerinize sağlık birde sizden bir ricam olucak cars ın hediye paketi, kutusu ve ya poşetini yapabilirmisiniz. şimdiden teşekkürler.