30 Aralık 2013 Pazartesi

Çilek Kız ...

Bu da istek üzerine hazırlanan Çilek Kız :) Tüm seti buradan indirebilirsiniz. Bu dosyayı fon kağıdına basarsanız daha tok duracaktır, set A4 boyutlarında hazırlanmıştır. Daha sonra yapacağınız işlem kesip, yapıştırıp, kullanmaktır ;)
Bu sette,
topkek süsleri ve kabı,
şişe/peçete etiketleri, pipet süsleri,
duvar afişi, (Duvar afişi alfabesini ise buradan indirebilirsiniz.)
Çikolata kağıdı,
Davetiye, şapka,
Popcorn Kutusu,
Uzun ve kısa fenerler,
Kitap ayracı,
ve hediye paketi var.
Anı çerçevesi isteyenler buradan indirebilir. Üzerine 'Paint' programıyla isim yazarak özelleştirebilirsiniz. Boyutları enaz 100*70 cm.dir, düz kağıda renkli çıktı aldıktan sonra fotoblok ya da mukavvaya yapıştırıp sonra da keserek hazırlayabilirsiniz.
Kapı afişi enaz A2 boyutunda basılmasını tavsiye ederim, yine 'Paint' programıyla isim yazarak ve içine fotoğraf koyarak özelleştirebilirsiniz. Afişi buradan indirebilirsiniz.
Bu da pasta için bir fikir...
Pembe ve yeşil puantiyeli balonlar da konsepte inanılmaz bir uyum sağlayacaktır :)
Kolay gelsin..

46 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba banner a kizimin ismini nasıl ekleyebilirim?? Bayildim buna, emeğinize sağlık! !

Adsız dedi ki...

merhaba pınar hanım ,emeğinize sağlık, bayıla bayıla geziyorum blogunuzda..ben bu çilek kız banner ını kullanmak istiyorum, sizden rica etsem kızımın ismini ekleyip mail atabilirmisiniz?? çok teşekkürler şimdiden

- GALAXY ART - dedi ki...

Çok güzel şeyler yapmışsınız ...Bayıldım bayıldımmmmm...
Tam da kızıma Çilek Kız konsepti bir şeyler arıyorken.
Kostum vs. kendim dikeceğim, pasta kurabiye de hazırlıyorum çilek şekillerinde. hediye kutuları da hazırladım sadece süslemeler kaldı :) Sizin şablonlarınız harika sizinkileri kullanabiliriz değil mi? Hatta sizden rica etsem kızımın adını da afişe eklerseniz çok mutlu olurum :) geçen yıl amatör olarak hazırlamıştım epey uzun sürmüştü hazırlaması :)

- GALAXY ART - dedi ki...

Bu arada kızımın adı Beyza:)

- GALAXY ART - dedi ki...

Bu arada kızımın adı Beyza :)

Adsız dedi ki...

Bu yıl ilk defa ekonomik bir doğum günü yaptım sayenizde. Hem çilek kız süslerini Ankara'da bulmak neredeyse imkansızdı. Ellerinize sağlık. Sadece anı çerçevesini indirirken sorun çıktı, içimde kaldı:) Tekrar teşekkürler:)

arzubdsr dedi ki...

Merhaba,
Emeğiniz için çok teşekkürler, çilek kız şapkası ve çocuklarımızın adını da yazabileceğimiz harfler de ekleyebilir misiniz? İyi çalışmalar...

Pınar Karacasu dedi ki...

Net olabilmesi için dosyaları küçültmeden yüklüyorum, ondan zor olmuştur sanırım...

Pınar Karacasu dedi ki...

Duvar afişi için alfabeyi ekledim, yukardan indirebilirsiniz :)

Adsız dedi ki...

Merhabalar
Kizimin 2. Yas gunu icin dusundugum bir konsept ama bulmasida bir o kadar zor.siparis uzerine yapiyormusunuz.

Pınar Karacasu dedi ki...

Hangi konsept ki bulamadınız ?

Adsız dedi ki...

Merhaba,
elinize sağlık hepsi çok güzel olmuş. Sizden ricam Çilek kız konsepti için de çikolata kılıfı ekleyebilirseniz çooook mutlu olurum...Şimdiden çok teşekkürler

Adsız dedi ki...

birde davetiye :)))

Pınar Karacasu dedi ki...

İşlem tamamdır ;)

Adsız dedi ki...

SÜPERSİNİZ :)) çok teşekkürler ;)

Adsız dedi ki...

Pınar Hanım , hangi kağıt türünde iyi olur baskı?

Pınar Karacasu dedi ki...

Pdf. dosyalarını fon kağıdına (veya fon kartonu da deniyor) basarsanız daha tok durur. Her kırtasiyecide rahatlıkla bulabilirsiniz. Anı çerçevesini ise ozalitcide en uygun fiyatlı (ince) kağıda bastırıp, kalın mukavvaya yapıştırıp sonrada kesin...

Adsız dedi ki...

Tekrar merhaba Pınar Hanım,
Çilek kız konseptine uygun renkte kağıt fener ve popcorn kutusu da eklemeniz mümkün mü?
Çok çok teşekkürler...

Adsız dedi ki...

merhaba öncelikle emegnize sağlık sizden ricam
dogum gününe hoşgeldiniz yazan hani böyle içine resim koyabilecegmiz çerceve ekleyebilirseniz çok sevinirim

Pınar Karacasu dedi ki...

İşlem tamam, yukardan indirebilirsiniz :)

Adsız dedi ki...

tesadüfen bulduğum bir site ama sanırım bugün şanslı günüm kızımın doğum günü için düşündüğüm konsept emeğinize sağlık...ha birde çilek kız maketi rica etsem

Adsız dedi ki...

Merhaba,
resim ve isim nasıl eklenir yardımcı olur musunuz?

Unknown dedi ki...

merhaba,küçük kızımın parti konsepti için tesadüfen sizi buldum,çok sevindim çok teşekkürler.Fakat büyük kızımın 6 gün sonra dogumgünü partisi var ve konsepti ''my little pony'' gökkuşağı renklerinde tütü hazırladım.fakat çilek kız konseptindeki detaylar gibi pony'li detaylar hazırlayabilirseniz kızım çok mutlu olacak.yardımınız olabilirse sevinirim.kızımın adı Mine(pony için),küçük kızım Defne(çilek kız için)...

Pınar Karacasu dedi ki...

Ben her bilgisayarda bulunan 'Paint' programıyla yapıyorum..

Pınar Karacasu dedi ki...

'My Little Pony' isimli bir konseptim yok, ama 'Gökkuşağı' konsepti var, onu kullanabilirsiniz. Yazı için, Duvar afişi alfabelerini indirip, istediğiniz harfi basarak özelleştirebilirsiniz. 'Paint' programıyla da foto ekleyip isim yazabilirsiniz ayrıca :)))

Unknown dedi ki...

merhabalar tam aradığımı buldum:) emeğinize sağlık. yalnız sorum şu bunları nasıl basarız evdeki yazıcı için fon kağıdı ağır gelmezmi sıkışmazmı acaba?

Pınar Karacasu dedi ki...

Hazırlayıp fotoğraflara koyduklarımı evdeki yazıcıda fon kağıdına bastım, eğer evinizdeki yeterli kalitede bir yazıcı değilse ve basamazsa, kağıdınızı götürüp kırtasiyecide bastırabilirsiniz...

Adsız dedi ki...

çölde buz gibi su bulmuş gibiyim... hakkınızı helal edin, çooookkk teşekkürler EBRU

Adsız dedi ki...

Pınar hanım tekrar ben Ebru :) kızımın doğum günün kreşte arkadaşları ile yapacağız 12 Ocak 2015 te. sizden bir ricam var, erkek çocukları için uygun şapka ekleminiz mümkün mü acaba? :D buldunuz da bunuyosunuz demezsiniz inşallah :)) EBRU

Adsız dedi ki...

MERHABA PINAR HANIM , ETİKETLERDEKİ YAZI TİPİ NEDİR ACABA, TEŞEKKÜRLER

Pınar Karacasu dedi ki...

Jester :)

Adsız dedi ki...

BEN BİLGİSAYARA PDF OLARAK KAYDETTİM, PDF DOSYANIN İÇİNDEN HARFLER EKLENEBİLİYO ETİKETLERE FAKAT JESTER YAZI TİPİNİ GÖSTERMİYO ,NERDE YANLIŞ YAPIYORUM ACABA :)

Pınar Karacasu dedi ki...

Bana mail atarsanız size göndereyim, sadece yükleyin, tüm programlarda çalışır. rpkaracasu@hotmail.com

Adsız dedi ki...

pınar hn, mailim ulaştı mı size

Pınar Karacasu dedi ki...

Evet, yanitlayacagim...

Unknown dedi ki...

Pınar Hanım merhaba. Emeğinize sağlık acaba kırmızı tona çevirmemiz mümkün mü tüm pembe tonları ?

Pınar Karacasu dedi ki...

Maallesef benim kullandığım programda mümkün değil, daha doğrusu mümkün de tüm işlemleri sıfırdan başlamam gerekiyor :( Ama, bir bilene (grafiker) sorarsanız belki bu işlemi kolaylıkla yapan bir program vardır.

Unknown dedi ki...

Çok teşekkürler Pınar Hanım 😊

Adsız dedi ki...

pınar hanım merhaba,
çilek kız için kitap ayracı yaparmısınız. Kızım nehir'in 3. yaş günü için. yanlız en üste bir delik bırakacak kadar boşluk bırakırsanız püskül takayım. şimdiden teşekkür ederim.

Pınar Karacasu dedi ki...

Tamam, koydum...

Adsız dedi ki...

harikasınız ellerinize sağlık. kitap ayracı için çok teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

Waauuwww siz siz ne guzel seyleryaomissiniz boyle cook cook sagouln sizden ricam bu cilek kiz konseptine uygun tac yada sapka eklermisiniz?

emra balkan dedi ki...

Merhaba Pınar hanım sayfanızı çok beğendim elinize emeğinize sağlık bir sorum olacaktı anı çerçevesini A4 kağıdına yazdırıp kartona mı yapıştırdınız çerçeve büyük oluyor ya nasıl bir boyuttaki evrağa çıktı almalıyım bilgi verirseniz çok sevinirim

emra balkan dedi ki...

Merhaba Pınar hanım sayfanızı çok beğendim elinize emeğinize sağlık bir sorum olacaktı anı çerçevesini A4 kağıdına yazdırıp kartona mı yapıştırdınız çerçeve büyük oluyor ya nasıl bir boyuttaki evrağa çıktı almalıyım bilgi verirseniz çok sevinirim

ÖZNUR ÖZKUL CENGİZ dedi ki...

MERHABA BEN ÖZNUR,HARİKASINIZ SİZ:)ELLERİNİZE SAĞLIK.BUNLARA İSİN EKLEMEK İSTİYORUM NASIL EKLEYEBİLİRİM?ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER.

ÖZNUR ÖZKUL CENGİZ dedi ki...

MERHABA BEN ÖZNUR,HARİKASINIZ SİZ:)ELLERİNİZE SAĞLIK.BUNLARA İSİN EKLEMEK İSTİYORUM NASIL EKLEYEBİLİRİM?ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER.