9 Eylül 2013 Pazartesi

Küçük Prens :)


Prenses yaptık daha önce, prenslere ayıp oldu bunca zamandır. Genel istek üzerine yeni konseptimiz : Küçük Prens...
Küçük Prens Parti Setini buradan indirebilirsiniz. Bu dosyayı fon kağıdına basarsanız daha tok duracaktır, set A4 boyutlarında hazırlanmıştır. Daha sonra yapacağınız işlem kesip, yapıştırıp, kullanmaktır ;) 
Bu sette de, duvar afişi (duvar afişine yazı yazmak isteyenlere alfabe burada),
topkek süsleri,  topkek kabı,
şişe/peçete etiketleri, pipet süsleri, tabak içi,
Çikolata etiketleri,
Kitap ayracı,
Teşekkür kartı,
Anı kartı,
isteyene prens tacı,
isteyene şapka, ve hediye paketi ve davetiye var...
İstek üzerine hazırladığım Anı Çerçevesini de buradan indirebilirsiniz, üzerine 'Paint' programıyla isim yazarak özelleştirebilirsiniz. Boyutları enaz 100*70 cm.dir, düz kağıda renkli çıktı aldıktan sonra fotoblok ya da mukavvaya yapıştırıp sonra da keserek hazırlayabilirsiniz.
Kapı afişini de buradan indirebilirsiniz, enaz A2 boyutunda basılmasını tavsiye ederim, yine 'Paint' programıyla isim yazarak ve içine fotoğraf koyarak özelleştirebilirsiniz.
Konseptimize uygun pasta örneği de vereyim,
veee balonlarımızı unutmayalım :)

102 yorum:

Unknown dedi ki...

Merhaba
Oglumun dogum gunu icin boyle bir seyler hayal ediyordum. Cok tesekkurler siz cok guzel seyler hazirlamissiniz ve paylasmissiniz. İzninizle bu seti kullanacagim :)

Pınar Karacasu dedi ki...

Çok sevindim, zaten kullanılsın diye yaptım hepsini, minik oğlunuza mutluluklar dilerim :)

NehriMarifet dedi ki...

Merhaba Pınar hanım, öncelikle ellerinize sağlık, buradaki herşey harika :) İnanın hepsini yapasım geliyor. Benim kızımda 19'unda 1 yaşına giricek, bende ona prenses kostümü hazırlıyorum. Bu set çok güzel ama mavi, eğer sizde varsa pembesinide paylaşabilirmisiniz?

Pınar Karacasu dedi ki...

Siz istersiniz de ben yapmaz mıyım ;) Buradan indirebilirsiniz :)
https://workspaces.acrobat.com/?d=-4gIkV1IKBplnb1MUfKW-w

Unknown dedi ki...

Merhaba Pınar Ablacım o kadar güzel emek emek hazırlanmış bir set ki kendime pay biçip iyi ki rica etmişim diyorum. Önce temamı belirtim, sonra şurası şöyle burası böyle olsa dedim, sen ne kadar kibar ve sabırlı bir insansın benden bu kadar bile demedin. Gerçekten çok ama çok teşekkür ederim beni kırmadığın için. Bu cumartesi kullanıcaz setimizi, sayende hava atıcam herkeslere yaşasınnnn :D

Pınar Karacasu dedi ki...

Güzel sözlerin için çok teşekkürler, fotolarını bekliyorum, tekrar tebrikler, hepinizi çok çok öpüyorum :)

bdincsoy dedi ki...

pınar abla çok teşekkür ederim öncelikle... bu seti yeğenlerim için basacağım, hangi boyutlardan ve hangi kağıda basmam lazım ki burdaki gibi güzel dursun :)) çok teşekkür ederim yardımın için şimdiden :)

Pınar Karacasu dedi ki...

A4 dosyakağıdı boyutunda hazırlandı hepsi, herhangibir renkli yazıcıdan çıktı alabilirsin. Her kırtasiyecide bulabileceğin fon kağıdı (veya kartonuna) basarsan daha tok duruyor.

Unknown dedi ki...

Tekrar merhaba
Eserinizin güzelliğini görmek isterseniz bir kısmı burada :)
http://uptosibel.blogspot.com/2013/11/prensimiz-1-yasinda-part-1.html
tekrar çok teşekkürler.Her biri çok güzeldi

Adsız dedi ki...

merhaba pınar hanım,ellerinize sağlık hepsi emek işi tek kelimeyle bravo diyorum :) sizden bir isteğim olucaktı bide çerçevenin pembesinden yapabilir misiniz?

Pınar Karacasu dedi ki...

Çok güzel olmuş, ellerine, emeğine sağlık :) Bunları gördükce daha bir sevinip, hevesleniyorum. Giraycığa nice nice sağlıklı, mutlu yıllar dilerim :)

Unknown dedi ki...

MERHABA.. KÜÇÜK PRENS SETİNİZ BİR HARİKA BENİM OĞLUMUN 25 İNDE DOĞUM GÜNÜ VAR ONUN İÇİN KULLANMAK İSTİYORUM YALNIZ SETTE VE ÇERÇEVEDE İSİM YAZAMADIM BİR TÜRLÜ :( RİCA ETSEM DEMİR ERCAN İSMİYLE HAZIRLAYABİLİRMİSİNİZ ? SİZE ZAHMET OLMAZSA EĞER MAİLİM ipekcakan@gmail.com şimdiden teşekkürler ellerinize sağlık

Unknown dedi ki...

Merhaba herşey çok güzel hazırlanmış düşünülmüş..bunları bastırdıktan sonra tek kesme kısmı kalıyor sanırım? yapılışı hakkında ayrıntılı bilgi almak istiyorum çünkü sizin yaptığınız bu seti hazırlayıp satıyorlar.(görseller bile sizden alıntı :)) size ulaşmak istiyorum nasıl ulaşabilirim?? mail

Muzur Kuş dedi ki...

merhaba babuska :) herşey harika ellerinize sağlık :) bu temanızı cook beğendim müsaneiz olursa kullanmak isterim ama sadece bişiy rica etmek istiyorum eğer mümkünse isim ekleyebilirmisiniz ? eğer mümkün olursa çok sevinirim ...
sevgiler...

sozyaslarm@gmail.com

Adsız dedi ki...

Merhabalar
Günlerdir aradığım küçük prens conceptini şablonlarıyla beraber sitenizde bulduğuma çok mutlu oldum, ellerinize emeğinize sağlık.

Bu conceptte sete, çerçeveye,duvar afişine oğluşumun adını (BATURALP) , ''1.DOĞUMGÜNÜ'' yazısını ve fotoğrafını da eklemek istiyorum. Nasıl yapacağım konusunda yardımcı olur musunuz?
Eğer size çok zor olmayacaksa en azından isim için hazırlayabilir misiniz?
Kapı için hoş geldin afişi de var mı bu conceptin?

şimdiden çok teşekkür ederim, kolay gelsin
suslu72@hotmail.com

Unknown dedi ki...

merhabalar pınar hanım, oğlumun 1. yaş gününü kendim hazırlamak istiyorum ama nasıl yapacağım nereden başlayacağım bilemiyorum derken siz çıktınız karşıma.. bir arkadaşım vesilesiyle tanıdığım size gerçekten minnettarım. elinize, emeğinize, yaratıcılığınıza sağlık ne diyebilirim ki siz bir harikasınız... ben oğlum için küçük prens konseptini hazırlamak istiyorum fakat bir sorun var formatlara isim koyamıyorum:( arkadaşlara verdiğiniz samimi cevaplara sığınarak; mail adresime (damlaelmasturk@gmail.com) küçük prens formatlarına 'batu' yu da ekleyebilir misiniz? çok teşekkür ederim sabırsızlıkla cvbınızı bekliyorum:)

Unknown dedi ki...

Merhaba top kek kaliplarini nasil yapicagiz orada cok kucuk anlamadim

Pınar Karacasu dedi ki...

Hazırladığım topkek kalıpları standart boyda olanlar için, sanırım sizin elinizdekiler daha değişik boyda, bilemedim...

BURCU TANRIVERDİ YILMAZ dedi ki...

Merabalar, üretkenliğinize hayranim. İkizlerimin ilk d.günü partisi için, hazırladıginiz küçük prens temasını kullanmaya karar verdim. Ancak çikolata etiketi de yapmak istiyorum acaba temaya uygun öyle biseyler eklemeniz mümkün mu ve size ulasabilecegim bi mail adresi var mi çalışmalariniz için teşekkür ederim sağlıcakla kalin

Pınar Karacasu dedi ki...

Boy boy çukulata var, hangibiri için hazırlamalıyım bilemedim :P

Pınar Karacasu dedi ki...

Mail adresime, sağ üstte 'Hakkında' yazılı çerçeveyi tıklayarak ulaşabilirsiniz :)

BURCU TANRIVERDİ YILMAZ dedi ki...

Bu kadar hızlı dönüş yaptığıniz için oncelikle çok minnettar olduğumu söylemeliyim:) parti dünyasında yada organizasyon şirketlerinin sitelerinde rastladığım hep standart çikolata boyutu. Eti yada ülkerin 40 gr lik çikolataları. Yardımcı olursanız çoook mutlu olucam

Pınar Karacasu dedi ki...

Burcucuğum, markete gidip Eti yada ülkerin 40 gr lik çikolatasını aldırma bana, bak sonra kilo alırsam senden bilirim, bana bir zahmet net ölçü söyle, pazar araştırması yaptırma bana :)))

BURCU TANRIVERDİ YILMAZ dedi ki...

Özür dilerim yaaa:) herkesi kendim gibi çikolata canavarı sandığım için:)) parti dünyasının verdiği ölçüyü yazım o zaman12x6cm boyutunda demişler:)buarada resim yeri de bırakırsanıZ pasalarin fotosunu koymak istiyorum. Dün gece 3e kadar da isim yazabilmek ve ikizlere uyarlamak için uğraştık ama başardık:)))

büşra dedi ki...

Merhaba,

Prens temalı olan resminizi Yağız 1 yaşında olarak yapmak istedim ancak olmadı. Yardımcı olabilir misiniz? bsryildiz@gmail.com

Bir de bunu 50x70 bastırmak istiyorum ancak bunu nasıl yaptıracağım hakkında fikrim yok :(

Unknown dedi ki...

Ellerinize emepinize sağlık minik prensimin 1. Yaş günü size zahmet olmazssa duvar bannerına selim ismini eklemeniz mümkün olurmu
Çok teşekkür ederim eniseyilmaz@gmail.com

Unknown dedi ki...

dosya hiç bir şekilde açılmıyor..

Pınar Karacasu dedi ki...

Acrobat.com sitesinde geçici arıza olmuş, düzeltilmeye çalışıyorlarmış. Acilse maille göndereyim istediklerinizi...

Unknown dedi ki...

Pınar hanım sadece kücük prensin tacını kullanıcaz... efe_can222@hotmail.com çok tesekkür ederimm

Pınar Karacasu dedi ki...

Gönderdim...

Unknown dedi ki...

olağan üstü bir sayfa... profesyonel olarak önünüzde saygı ile eğiliyorum

Pınar Karacasu dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Pinar Hanim sapkalarda A4 boyutu kucuk geldi bende daha once boyle bir geribildirim aldiniz mi A3 olmasi lazim sanki.
Bir de bu prens tacini nasil yapistiracagim yardimci olur musunuz?

Pınar Karacasu dedi ki...

Şimdiye kadar bir şikayet gelmedi, daha çok 1. yaş için kullanılıyor külah şapkalar :) Burada bir arkadaşın blogunda var kullanılmış hali : http://burcu-kaan.blogspot.com.tr/2012/06/dis-bugday-partimiz.html
Tac yapımı, en üstteki orta parça, sağ yan yazan sağ yana yapıştırılacak, sol yan denilen parça ise sol yana yapıştırılacak, sonrada başa göre ayarlanıp, sağ ve sol parçalar taç oluşturacak şekilde kıvrılıp birbirine yapıştırılacak :))))

Pınar Karacasu dedi ki...

Bir amatör olarak, profesyonel birinden böyle övgü almak ne güzel :)))

Unknown dedi ki...

Yonlendirdiginiz sayfada iple tuttturulmus sapka ben de direk kafaya gecirmeye calisiyordum. Rafya ipiyle tutturmaya calisirim o zaman. ben de 1 yas dogumgunu icin gelen cocuklara verecegim partide. Tesekkur ederim

Pınar Karacasu dedi ki...

Hah haaa, aşkolsun, o külah miniklerin başında ipsiz durur mu hiç :))) Bizim kafa da bile durmaz, ne kadar büyük olursa olsun :)

Adsız dedi ki...

Merhaba Pınar hanım ,küçük prens setinizi çok beğendim,oğlumum 22 sinde 1 yaş doğum gununu yapacağız.ben setlere bir turlu isim yazamadım ,beceremedim.sizden rica etsem "ege " ismini ekleyebilir misiniz,hilalsenvarici@hotmail.com mailim.emeğinize yüreğinize sağlık ,şimdiden.teşekkürler.

Adsız dedi ki...

Merhaba Pınar hanım sitenize bayıldım ellerinize sağlık. Benim oğlumun da 1 yaş doğum günü bu ayın 22 sinde. Ama minik prens temalı davetiye bulamadım. Sizden rica etsem Cemal Efe adına davetiye hazırlar mısınız? mailim gulay.1905@hotmail.com

Unknown dedi ki...

Merhabalar pinar hanim oglumun dogumgunu icin Emir yazili setinizden rica etsem sizi cok yormus olur muyum;( simdiden cok tesekkur ederim. burcindelikara@gmail.com

burcu aslan dedi ki...

merhaba pınar hanım oğlumun doğum günü için yaman efe olarak rica etsem sizden yapamadım çok uğraştım ama kusura bakmayın burcuaslan7@gmail.com..şimdiden çok teşekkürler

Adsız dedi ki...

merhaba pınar hanım öncelikle bu site için teşekkürler ayın 21 inde oğlumun doğum günü bilgisayara indirdim bundan sonra ne yapacağımı anlatırmısınız teşekkür ederim

Pınar Karacasu dedi ki...

Merhabalar, ara ara gelen sizinki gibi sorular için en son iki yayınımda (postumda) daha detaylı bilgi verdim...

Unknown dedi ki...

Pinar hanim sette kullandiginiz yazi karakteri nedir ogrenebilirniyim?tesekkurler;)

Pınar Karacasu dedi ki...

Devroye Unicode

Gökçe dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Pınar Karacasu dedi ki...

Maallesef tatilde olduğum için bilgisayar kullanmıyorum. Yukarda yazılanları okursanız, zaten bannerın hazır olduğunu göreceksiniz. Anı çerçevesine de sadece 'Paint' programını açıp, oğlunuzun adını yazmak gerekiyor, o kadar :))) Artık bu kadarını kolayca yapabilirsiniz emin olun...

Gökçe dedi ki...

Ilginiz için teşekkürler ve iyi tatiller Pınar Hanım

Unknown dedi ki...

Merhabalar Pınar Hanım. Öncelikle teşekkürler. Parti setine (Mesela su etiketlerinin altına) İyiki doğdun Mirhat eklemek istesek nasıl yaparız? Boyutta kaymalar oluyor painte atınca. Siz eklerseniz ya da çok sevinirim. Tesekkürler

Pınar Karacasu dedi ki...

pdf. dosyasını 'Paint' programında nasıl açabildiniz anlayamadım ??? Öncelikle pdf. dosyasını jpg. dosyasına dönüştürmeniz gerek, sonra 'paint' ile rahatlıkla işlem yapabilirsiniz. Bunun için http://pdf2jpg.net/ sayfasını kullanarak online olarak değiştirebilirsiniz...

Unknown dedi ki...

Standart olarak Mirhat ekleseniz bile olur.

Unknown dedi ki...

Sayfayı kopyaladım :) sanırım bundan sebep kaymalar ve küçülmeler oldu. Teşekkürler ilginiz için :)

johnstar dedi ki...

Merhaba bende bu konsepti kullanmak istiyorum ama davetiye yok acaba davetiye düzenleyebilirmisiniz

Pınar Karacasu dedi ki...

Davetiye var ama :))) Setin son sayfasına bakmadınız mı ???

johnstar dedi ki...

Canım benbulamadım davetiyeyi bana gönderebilirmisin

johnstar dedi ki...

Pınar hanım davetiyeyi bulamadım sayfaya 100 kere baktım ben mi göremiyorum ya ��

Pınar Karacasu dedi ki...

Bir daha bakın bence...

Pınar Karacasu dedi ki...

Canım ????

Unknown dedi ki...

Yanlış anlasildim galiba o gun misafirlikteydim sizden hemen cevap alabilmek için kardesimin bilgisayarindan kardesimin hesabiyla yazdim kusura bakmayın

Unknown dedi ki...

Merhabalar Pınar hanım, öncelikle maillere cevap verdiğiniz için çok teşekkür ederim. Benim oğluşumun adı Kerem prens konseptinde ilgili yerlere Kerem yazabilirmisiniz rica etsem, bn bu işlerden hiç anlamıyorum:( birde popcorn kutusu olsa tam süper olacak:) şimdiden çok teşekkür ederim.Mail adresim:nilgunn_ordu@hotmail.com (Buadrese yolarsanız sevinirim)

Unknown dedi ki...

İyi akşamlar daha renkli ve farklı bir kral tacı konsepti istiyorum aslında herkese yardım ettiğinizi gördüğüm için sizden böyle birşey rica etmek istedim mümkünse hazırlarmısınız? Şimdiden elinize emeğinize sağlık..

Adsız dedi ki...

Merhaba Pınar hanım,sitenizi inceledim,hepsi birbirinden güzel.Ancak banner yani ilgili yerlere isim ekleyemedim.Bannerde oglumun ismi yazsin istiyorum.Yardimci olabilirmisiniz?oglumun adi mert ensar.Nasil yapilacagini anlatabilirseniz veya firsat bulup hazirlayabilirseniz cok sevinirim.mail adresim oznurtyildirim@hotmail.com

Unknown dedi ki...

pınar hanım merhaba öncelikle tüm çalışmalarınıza hayran kaldım çok sağolun.bende oğlum için ocakta küçük prens kullanacağım yanlız bi kaç sorum olacak a4 kağıda bastırcam ok de çok basit durmazmı soluk felan.birde sizden bi konuda yardım rica edicem küçük prensin yaşgününe hoşgeldiniz çok beğendim hani resim konan ama nasıl resim koyacağım bu konuda hiç yeteneğim yok?

Pınar Karacasu dedi ki...

Merhaba, bugüne kadar soluk durduğu yönünde hiçbir şikayet gelmedi ;) Bir sürü arkadaş çocuğuna da , torunum da dahil olmak üzere yaptım, annelerden de bir şikayet gelmedi valla :))) Ama tabi ofset baskı da yaptırabilirsiniz ama maliyet çok yükselir, bu işi profesyonelce yapan bir organizasyon firmasına vermenizi tavsiye ederim bu durumda, yani o kadar maliyeti yükselttikten sonra uğraştığınıza değmeyecektir inanın...
Resim konusu yetenekten çok bilgi işi, 'paint' programıyla koyacağınız resmi ve çerçeveyi açın, sonra resminizi 'copy ve paste' yaparak çerçevenin içine yerleştirin, çok basit...

Adsız dedi ki...

Merhaba

ahhh ahh bu blogu inceleye inceleye yoruldum maşallah nazar değmesin muhteşemsiniz zevkle tek tek hepsine baktım. Özellikle yorumlarınız yardımlarınız üşenmeden cevaplamanız çok güzel gerçekten çok ama çok özverilisiniz tebrik ederim... benim oğlumunda 28 ocakta doğum günü var. genel olarak birçok şeyi yapmaya çalışıyorum sadece resim çerçevesi 50*70 burada küçük gibi geldi 100*70 olarak yapabilir misiniz rica etsem birde yazı karakteriniz nedir?? teşekkürler
Betül aydın bcevval@hotmail.com

Adsız dedi ki...

pardon birde kitap ayracı isteyebilir miyim:))

Pınar Karacasu dedi ki...

Tamamdır :)

Adsız dedi ki...

harikasınız çok tesekkür ederim
betül

Adsız dedi ki...

pınar hanım kitap ayıracını painte yükleyip üzerine resim eklemek istiyorum ama adobe sisteminden kopyalama yapamıyorum yardımımcı olabilir misiniz??

Unknown dedi ki...

merhabalar..... onları siz mı yspyorsunuz? ben anlamadim, türkçe çok iyi değil(((( ben çocuğum doğum günu için onları yapmak istiyorum; size mı resim gönderecem yoksa ben kendim yapacam.....?

Pınar Karacasu dedi ki...

Merhaba Marina, yan taraftan 'translet'i tıklayarak tercüme ettirebilirsin :) Ben yapıyorum ve yayınlıyorum (just publish), siz bilgisayarınıza indirip hazırlıyorsunuz (first you will download to your computer and then you will make ready all by yourself) :)

Unknown dedi ki...

teşekür ederim!!!!

Unknown dedi ki...

İyi çalışmalar Pınar Hanım öncelikle yapmış olduğunuz çalımaları bizimle paylaştığınız için ve emeğiniz için çok teşekkürler. Oğlumun 7 şubat ta doğum günü onon için kullanmayı düşünüyorum . Sormak istediğim burada fon kağıdı seçimi ne olmalı rengi birde ozalitçiden mi çıktı almalıyız poster tarzında bir kalite onları merak ettim son bir şey paint programında söylediğiniz yazı stilini göremedim. Şimdiden değerli vaktinizi ayırdığınız için teşekkür ederim. Tekrar iyi geceler...

Adsız dedi ki...

Hepsi birbirinden guzel 've bizimle paylastiginiz icin cok tesekkur ederiz elinize emeginize saglik. Keske Ay dede konseptide olsaydi :) oglum yas gununde prens konsepti ni kullanicam

Unknown dedi ki...

diğer sayfalarda cevap verip facebook dahil yazdığım halde cevap vermediğiniz için ayrıca teşekkürler pınar hanım

Pınar Karacasu dedi ki...

Merhaba Ebru, sadece blogumdaki yorumlarla sınırlı kalmıyorum, hergün onlarca mail ve mesa alıyorum ayrıca. Bir hafta evden uzaklaşıp gelince inanılmaz birikmiş oluyor herşey, bazen gözden kaçabiliyor yanıtlamam. Direkt olarak mail atarsanız daha rahat takip edebiliyorum. Facebook ta geriye dönük bir ayı taradım ve mesajını göremedim, sanırım bir hata olmuş gönderide. Şu anda da yanıtlamayı isterdim ama geç kaldım sanırım :( Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Merhabalar, size bir e-posta gönderdim, aldınız mı acaba?
kezibancopur@gmail.com

Unknown dedi ki...

mrblr pınar hanım benım bı kız bı erkek ıkızlerım var..sızden fıkır ve yardım ıstıyorum..kırmızı baslıklı kız ve sunger bop dusunduk ama nasıl bırlestırcez bılemedık..yardımlarınızı beklıyorum...cınsıyet farklı olunca ısler karısıyor..veyaz farklı bı ıkızler ıcın konseotınız varmısdır..ıkızlerı olanları unuttunuzmu yyoksaa:)))

Pınar Karacasu dedi ki...

Mrb, birleştirebileceğiniz benzer veya üniseks kopseptler var, bence onları kullanın :) Minnie-Mickey, Küçük Prens-Küçük Prenses, Pembe Kuş, Mavi Kuş, Mor Baykuş-Mavi Baykuş gibi... Ya da Çakmaktaşlar (Bambam ve Çakıl), Şirinler (Şirin Şirine) vb. gibi...

Adsız dedi ki...

mrb pınar hanım muzıgı cok guzel ogrenebilir miyız

Pınar Karacasu dedi ki...

İsmini hiç hatırlamıyorum, küçük prens gibi bir adı vardı, ama, çok zaman oldu unuttum :(((

Adsız dedi ki...

öncelikle elinize emeğinize sağlık ne kadar sevindim sizi bulduğuma inanamazsınız. konsepti tamamen indirip çıkarttım yalnız küçük prensizn yaş gününe hoş geldiniz yazısına isism ve resim ekleyemedim:((( rica etsem maili göndersemekleyebilirmisiniz ...isim Ali Evren oğlumun mailim:yagmur_cevahir@hotmail.com

SEVİM dedi ki...

HERŞEY MÜKEMMEL

SEVİM dedi ki...

SİZDEN RİCAM PRENS KONSEPTİNİN KIRMIZI HALİ MUHAMMED ENSAR 4 YAŞINDA YAZILI OLURSADA AYRICA SEVİNİRİM AMA VAKTİNİZ YOKSA LÜTFEN ACİL OLARAK KIRMIZI HALİNİ ATARMISINIZ ŞİMDİDEN TŞK...

SEVİM dedi ki...

SİZDEN RİCAM PRENS KONSEPTİNİN KIRMIZI HALİ MUHAMMED ENSAR 4 YAŞINDA YAZILI OLURSADA AYRICA SEVİNİRİM AMA VAKTİNİZ YOKSA LÜTFEN ACİL OLARAK KIRMIZI HALİNİ ATARMISINIZ ŞİMDİDEN TŞK...

SEVİM dedi ki...

sevimhayran34@gmail.com

Pınar Karacasu dedi ki...

Sevimciğim, elimde yalnızca mavisi kaldı :P Şaka bir yana, belki senin gibi isteyen olur diye her renginden hazırlayıp bir kenarda bulundurmuyorum maallesef :)))

SEVİM dedi ki...

OLAMAZ YA YARDIMCI OLAMIYORSUNUZ YANİ :((((((

sevim dedi ki...

yaparsınız siz böyle hevesi kırık bırakmayın :(

Pınar Karacasu dedi ki...

Yapabilmem için herşeye sıfırdan başlayıp, adım adım baştan gitmem gerekiyor, 1 haftamı alır yani, bu süre içinde yeni konsept hazırlasam daha faydalı olur herkes için...

SEVİM dedi ki...

BENCE KIRMIZIDA YAPSANIZ HAYIRLI OLURDU :)NEYSE SAĞOLUN YİNEDE..... PEKİ VARSA OZAMN SADECE KIRMIZI DOĞUMGÜNÜ VARMI SEDECE YAZILI

sevim dedi ki...

Ya lutfennn kirmiziyida yapin gercekten herseyim hazir ama icimde kaldi bunlar

Adsız dedi ki...

PINAR HANIM MERHABA, HAZIRLADIĞINIZ SET ÇOK GÜZEL ELİNİZE SAĞLIK. OĞLUM İÇİN KULLANACAĞIM. FAKAT UĞRAŞLARIMA RAĞMEN BANNER A İSMİNİ YAZAMIYORUM. DOĞUM GÜNÜ BU ÇARŞAMBA (8 NİSAN) RİCA ETSEM YARDIMCI OLUR MUSUNUZ? İSMİ YAĞIZ ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. MAİL ADRESİM hilalshnuzum@hotmail.com

Pınar Karacasu dedi ki...

Banner alfabesini indirseniz diyorum yukarıdan :P

Adsız dedi ki...

Merhaba Pınar Hanım, ben Ezgi Karaduman. 4 Nisanda oğlum Mert'in 1.yaşgünü partisi vardı küçük prens konseptini hazırladık eşimle. Herşey o kadar güzel oldu ki gelen misafirler inanamadılar çıkan ürünlere. Gıyabınızda da sizden çok bahsettik belki kulaklarınız çınlamıştır :) mail adresinize rastlayamadım fotoğraflarımızı paylaşmak isterdim, sanki organizasyon firmasıyla çalışmışız gibiydi. Ve ozalitte kalın kağıda bastırıp toplamda 45 lira ödedik, insanlar sadece çikolata ambalajı hazırlamak için astronomik rakamlar istiyorlar. Sayenizde muhteşem anılar kaldı partimizden geriye. Herşey için çok teşekkür ederim :)

Unknown dedi ki...

Çok sevindim, hep güzel günlerini görün minik oğlunuzun :) Fotoları beklerim... rpkaracasu@hotmail.com

Unknown dedi ki...

Pınar hanım ellerine sağlık mayısta oğlumun doğum günü için kullanacağım ama çerçeveyi nasıl yapacağımı anlamadım.çıktıyı A4 olarak alacağız değil mi? boyutlar falan nasıl ayarlanacak

Unknown dedi ki...

Merhaba Pınar hanım,
Öncelikle ellerinize sağlık. Oğlumun 1 yaş doğum günü konsepti 'Küçük Prens'. Temayı bir başkasına hazırlattık, keşke daha önceden blogunuzu takip etseydim :( Sizin hatırladıklarınız bir harika :) Hazırladıklarınızdan da kullanmak istiyorum fakat renk farkı var. Renk değişikliği yapmak mümkün müdür? Şimdiden teşekkürler.

Unknown dedi ki...

merhaba pınar hanım;

Ellerinize sağlık tüm çalışmalarınıza bayıldım. ben temayı biraz değiştirip içlerine oğlumun resimlerini de koymak istiyorum. bana sadece kral tacının olduğu bir sayfa gönderir misiniz? paintte kral tacını şeffaf yaptığımda görüntüsünün bir kısmı kayboluyor. şimdiden teşekkür ederim. tabakcigizem@gmail.com

Unknown dedi ki...

merhaba senem hanım,
bende küçük prens temayı istiyorum. hazırlattığınız şeyleri benimle paylaşır mısınız? tabakcigizem@gmail.com

Unknown dedi ki...

Ellerinize sağlık haftaya oğlumun doğum günü sizin sayenizde prens temali bir partimiz olacak :)))

Unknown dedi ki...

Ellerinize sağlık haftaya oğlumun doğum günü sizin sayenizde prens temali bir partimiz olacak :)))