10 Eylül 2013 Salı

Dinazorlar, Sonsuza Dek Yaşayacaklar :)

Miniklerimizin sevgilisi dinazorlar, yaşgünü için ideal bir konsept olabilir bence ;) İşe, Dinazorlar Yaşgünü Setini  buradan bilgisayarımıza indirmekle başlayalım, bu dosyayı fon kağıdına basarsanız daha tok duracaktır, set A4 boyutlarında hazırlanmıştır. Daha sonra yapacağınız işlem kesip, yapıştırıp, kullanmaktır ;)
Bu settekiler : Topkek süsleri, topkek kabı,
pipet süsleri, şişe/peçete etiketleri, çikolata kağıdı,
Patlamış mısır (popcorn) kutusu,
Anı kartı,
Kitap ayracı,
duvar afişi, veee
dinazor şapkamız var ;)
Anı çerçevesini ise buradan indirebilirsiniz, üzerine 'Paint' programıyla isim yazarak özelleştirebilirsiniz. Boyutları enaz 100*70 cm.dir, düz kağıda renkli çıktı aldıktan sonra fotoblok ya da mukavvaya yapıştırıp sonra da keserek hazırlayabilirsiniz.
Topkek (cupcake) standını ise buradan indirebilirsiniz, nasıl yapılacağınaburadan bakabilirsiniz.
Bu dinazor da çok şirin ama :)

15 yorum:

Unknown dedi ki...

harika olmuşlar yine pınar abla ellerine sağlık...

Unknown dedi ki...

merhabalar ltf bu setın prenses olanını nasıl yapabılırım yardımcı olabılırmısın cok guzel emegıne saglık kızıma el emegım bsyler yapmak ıstıyorumda sımdıden cok sagol

Pınar Karacasu dedi ki...

Çok teşekkürler :)

Pınar Karacasu dedi ki...

Dinazorlardan nasıl prenses yaratırım bilemedim, ama, 'prenses'li bir set var ayrıca, belki o işinize yarayabilir :) http://keyfekedersaatlerim.blogspot.com/2012/05/prenses-yasgunu-parti-seti.html

Minik Dinozor dedi ki...

merhabalar bloğunuzu yeni keşfettim ve çok faydalı buldum. paylaşımlar çok güzel. bende oğluma bu sene dinozor temalı bir doğum gunu yaptım. Fikir acısından link budur:
http://www.minikdinozor.blogspot.com/2013/05/atann-dinozor-temal-2yas-dogum-gunu.html

sevgiler, Elif

Pınar Karacasu dedi ki...

Yaşgünü partiniz şahane olmuş, ellerinize, emeğinize sağlık :)

Özlem dedi ki...

Bayildim,tam pasam icin hepsi...

Pınar Karacasu dedi ki...

Çok teşekkürler, beğenmenize çok sevindim :)

Unknown dedi ki...

çok teşekkür ediyorum:))pınar hanım hemen çerçeve koymuşsunuz çok öpüldünüz

Belgin Güven dedi ki...

Merhaba,
keşke şu anın fotoğrafını çekip yoruma ekleyebilseydim. Dinozor temasının çıktısı gündüz alındı, gecenin bu saatinde şarap eşliğinde kesip hazırlıyorum. Dinozorlari çok seven 3 yaşındaki oğlum için ve kendim için çok ama çooook teşekkür ederim paylaşımınız için. :)

Pınar Karacasu dedi ki...

Çook mutlu oldum, miniğe sağlıklı,mutlu, uzun ömürler dilerim :)))

Unknown dedi ki...

Mrb.pinar hanim öncelikle takdir ediyorum yaptıklarınızı. Bende oğlum için ejderha temali 1 yaş d.gunu hazırlamak istiyorum.mavi yeşil ve turuncu tonlarında. Bana yardımcı olurmusunuz lütfen. Adı:mete.

Unknown dedi ki...

Bide resim eklemek istiyorum fikir olması açısından. Ama nerden ekleniyor bulamadim

Pınar Karacasu dedi ki...

Yukarda, mavi, yeşil ve turuncu tonlarında olan bir ederha konsepti var ama :)))

Pınar Karacasu dedi ki...

Daha doğrusu zamanının dinazorlarına şimdi ederha diyebiliriz sanırım ;) rpkaracasu@hotmail.com