13 Ocak 2013 Pazar

Mini Beylere Miki (Mickey)'li Konsept Yakışır :)

Minnie Mouse'lu konseptimizi gören ve isyan eden erkek annelerinden gelen talepler doğrultusunda Mickey Mouse'lu bir konsept yapmak şart oldu artık :)
Hadi bas, kes, yapıştır başlayalım, esas malzemeleri buradan indirin. Bu dosyayı fon kağıdına basarsanız daha tok duracaktır, set A4 boyutlarında hazırlanmıştır. Daha sonra yapacağınız işlem kesip, yapıştırıp, kullanmaktır ;) Bu sette de, her sette olduğu gibi,
Topkek kabı, topkek süsü, 
şişe/peçete etiketi, pipet süsü,
İyi ki doğdun afişi, ( duvar afişi alfabesini buradan indirebilirsiniz, bu dosyadan istediğiniz harfi basarak, istediğiniz yazıyı hazırlayabilir, duvar afişlerinizi özelleştirebilirsiniz)
Çubuklu Mickey ve Minnie kulakları,
Konuklara doldurtacağınız anı kartı,
Şapka,
Konuklar için hediye kutusu, tabak içi ve..
Mickey kulakları var...
Topkek (cupcake) standını ise buradan indirebilirsiniz, nasıl yapılacağınaburadan bakabilirsiniz.
Anı çerçevesini buradan indirebilirsiniz, üzerine 'Paint' programıyla isim yazarak özelleştirebilirsiniz. Boyutları enaz 100*70 cm.dir, düz kağıda renkli çıktı aldıktan sonra mukavvaya yapıştırıp sonra da keserek hazırlayabilirsiniz.
Kapı afişini de buradan indirebilirsiniz. 
Kapı afişi enaz A3 boyutunda basılmasını tavsiye ederim, yine 'Paint' programıyla isim yazarak ve içine fotoğraf koyarak özelleştirebilirsiniz. 
İçine minik şekerlemeler, hediyeler koyup konuklarımıza vermek, ya da dekoratif amaçlı masaya, sağa sola koymak için,
Soğuk kış günlerine uygun, ve biryere asılınca sanki telesiyejde gidiyor gibi olan Mickey kutusu, (buradan indirin) 
Başlığı ve atkısıyla karlarda oynayan Mickey kutusu, (buradan indirin)
Elinde bir buket çiçek ve hediye paketiyle oturan Mickey kutusu, (buradan indirin)
Ve mini minnacık Minnie ve Mickey kutuları var (buradan indirin).
Konuklara hem aktivite olacak hem de eğlenecekleri el yapımı jet uçakları (buradan indirin),
ve, boyama kalemleriyle beraber boyama sayfacığı da verebilirsiniz (buradan indirin)...
 Giysilerin de konsepte uyması gerekir tabii...
Veee pasta,
herşey hazır, eğlence başlasın...
İstek üzerine hazırladığım KIRMIZI versiyonunu da buradan indirebilirsiniz :)
İstek üzerine hazırladığım anı çerçevesi, buradan indirebilirsiniz...
Bu da alternatif anı çerçevesi, buradan indirebilirsiniz :)
Kırmızı kapı afişini ise buradan indirebilirsiniz.
Topkek (cupcake) standını ise buradan indirebilirsiniz, nasıl yapılacağınaburadan bakabilirsiniz.
Torunum Atalay'ın Bıcırık Anaokulu'nda 3. yaşgünü partisi  :)

151 yorum:

tubanne dedi ki...

Harikasınız süper olmuş:)Ellerinize sağlık:)Oğlumun 1 yaş partisini sizin stlerinizden hazırlıyorum,d.günü olduğu zaman size yazarım,çok çok teşekkürler:)

Pınar Karacasu dedi ki...

Çok teşekkürler, bekliyorum :)

Adsız dedi ki...

ok ok teşekkürler. Bende kullanacağım...

sedaçağlapınar dedi ki...

Gerçekten çok güzeller.Şimdiden önümüzdeki yılların parti konseptleri hazır.Ama ben ilk doğumgünü için kelebek teması seçtim.Elinizde temama uygun çalışmalar varsa çok sevinerek kullacağım,teşekkürler.

Unknown dedi ki...

merhaba bunları a4 kağıtlarına mı çıkartıyosunuz

Pınar Karacasu dedi ki...

Evet, A4 boyutlarına basılacak şekilde hazırladım pdf.leri. Ama fon kagıdı (veya karton)na basarsan daha iyi olur, ince kağıt tok durmuyor :)

mbkbsk dedi ki...

mrblar benımde oğlusum dogumu gunu yakın bunları renklı fotokopıyle cıkartıcam

Pınar Karacasu dedi ki...

Ne güzel, şimdiden tebrikler :)

Adsız dedi ki...

Merhabalar blogunuz süper,bende oğlum için küçük prens (le petit prince) temalı bir doğum günü hazırlayacağım fakat bulamıyorum;yardımcı olabilir misiniz?

Pınar Karacasu dedi ki...

Merhabalar, elimdeki tek 'küçük prens' bu maallesef :) http://keyfekedersaatlerim.blogspot.com/2013/09/kucuk-prens.html

Unknown dedi ki...

merhabalar blogunuzu herzaman takip ediyorum. Sizden bir ricam olucaktı bu ay sonu kızım 3 yaşına giriyor 3 yaş partisi yapacağız kızım mini miki mause ları çok sever ona süpriz yapıp konseptim o olsun istiyorum sizdekileri kullanıyorum ayriyetten arkadaşımın kızı için hazırlattığı mini mause temalı çıktıların belgeleri var elimde ama ismini değiştirme yöntemini bulamadım adope reader kullanmayı bilmiyorum bana yardım edebilirmisiniz acaba

Pınar Karacasu dedi ki...

Olabilirim tabi ki :)

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

çok teşekkür ederim beni çok mutlu ettiniz bilgileri ve belgeleri e-mail adresinize attım...

Poyraz'ın Seyahat Güncesi dedi ki...

Gerçekten harikasınız. Diş buğdayı yapıcaktım ve aradığım herşey var burda. Aynı şekilde doğum günü teması da micky düşünüyordum. o da var. ne kadar teşekkür etsem az size. yalnız kırmızı siyah micky var mı acaba? ya da ben mi göremedim.

Pınar Karacasu dedi ki...

Kırmızı olarak Minnie var, içine Minnie resmi yerine Mickey koyabilirim isterseniz...

Poyraz'ın Seyahat Güncesi dedi ki...

Size zahmet vermeyeceksem çok mutlu olurum. Vaktiniz yoksa hiç sorun değil. Bunlar bile muhteşem.

Pınar Karacasu dedi ki...

Hazırladım, yukardan indirebilirsin :)

Poyraz'ın Seyahat Güncesi dedi ki...

Ne kadar teşekkür etsem az. Bayıldım. Çok teşekkür ediyorum. Diş buğdayımı sizin temalarınızla hazırlıyorum. Fotoğrafları size ulaştırıcam. Tekrar teşekkür ederim çok.

Unknown dedi ki...

lütfen banada nasıl yazıldığını söylermisiniz bende yazamıyorum size zahmet vermezsem tabi

Unknown dedi ki...

banada yardımcı olurmusunuz lütfen

Unknown dedi ki...

Ne olur Pİnar Hanim pepee temasini da yapin

Unknown dedi ki...

mrb öncelikle bloğunuz için çok teşekkürler bende kırmızılı mickyli hatıra çerçevesi arıyor rica etsem yaparmısınız

Pınar Karacasu dedi ki...

Kübracığım ekledim anı çerçevesini, üstüne yazıyı 'paint' programıyla bile yazabilirsin...
Nurgülcüğüm, mail adresini verirsen hazırda var olan 'pepe' yi gönderebilirim sana...

Unknown dedi ki...

çok çok teşekkür ederim yalnız benim bir sorum daha var şu sarı olan yerin rengini nasıl değiştirebilirim mavi renk yapmak istiyorum çünkü eşim fenerbahçeli pek hoş karşılamadı bunun içinde yardımcı olurmusunuz çok şey istiyorum belki kusuruma bakmayın olurmu

Pınar Karacasu dedi ki...

Bir dediğinizi iki etmiyoruz valla, daha ne yapayım :P Yukarıda yayına girdi...

Unknown dedi ki...

pınar hanım öncelikle bu yardımsever paylaşımlarınızdan dolayı çok teşekkür ediyorum çok incesiniz sizden bir ricam olacaktı mümkünse tabii mickey li kırmızı siyah konseptinizin minnie mause konsept olanını yapmak istiyorum kızımın 1 yaş gününde yardımcı olabilmeniz mümkünmü şimdiden teşekkür ediyorum :)

Pınar Karacasu dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Pınar Karacasu dedi ki...

Pembe Minnie Mouse'ın içinde 'kırmızı' olan da var, sonradan eklemiştim :) Üst taraflarındaki yazıyı okursanız orada yazıyor, 'burada'yı tıklayıp indirebilirsiniz...

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

tamamdır buldum çok mersi ;)

Duygu AKÇAY dedi ki...

siz ne tatlı bi insanmışsınız.sizin gibi var mıdır hiç :) çok sevdim sitenizi de sizide hepp mutlu olunnn :)

masal45 dedi ki...

Acaba bunlari hangi program ile duzenleyebiliriz

masal45 dedi ki...

Oğlum 2 yaşina girdi dogum tarihi ve isim eklemek istiyorum lutfen yardım

Adsız dedi ki...

pınar hanım sitenizi takip ediyorum ve kızıma prenses temalı bannerlerinizi kullanrak 3 yaş partisi yapmıştım bu senede pembeli minimouse yapmak istiyorum fakat isim yazmak ve yaşını yazmak istiyorum nasıl yapabilirim bilmiyorum lütfen yardımcı olun mail adresim neslihancavusogluster@gmail.com lütfen cevap

Adsız dedi ki...

Ben de mickey li doğumgünü yapıyorum, 1 yaşındaki oğluma.. Paylaşımınız ve emeğinize ne kadar teşekkür etsek az.. Süpersiniz.. Nurfer

Pınar Karacasu dedi ki...

Epeydir yorumlarınıza 'yanıt' veremiyorum. Blogumda bir arıza oldu sanırım, mail yoluyla yanıtlamaya çalışıyorum, özürler :(

Adsız dedi ki...

Merhabalar 1yaşına girecek olan oglum emir bugra için mavi mickey temasını kullanmayı düşünüyorum fakat mavi anı çerçevesi yok ve isim yazma işinide yapamadım zahmet olmazsa yardımcı olabilirmisiniz mail adresim emreaka8@yahoo.com

Adsız dedi ki...

Birde birşey sormak istiyorum bunları a4e mi yoksa ozalitçilerde daha kalın bir kagıdamı çıkartmak gerek

Unknown dedi ki...

çook teşekkürler.. Süper bir çalışma olmuş..

Unknown dedi ki...

anı kağıdını nasıl çıkartacağım normnal bizim prıntırdan olurmu çunku bayagı buyuk ebatı nasıl olacak yardımcı olun lutfen a4den de olmazki evde kendım nasıl yapacağım yardımcı olurmusunuz blogunuz çok güzel çok başarılı

Unknown dedi ki...

Merhaba Pinar hanim. Konsept cok guzel gercekten emeginize saglik. 1 nisan dogumlu bebegimin 1 yas d.gununu sizin konseptinizle gerceklestirmeyi dusunuyorum fakat cep telefonundan girdigim icin indiremiyorum yazilari da yazamiyorum :( ozalite bastiracagim yardimci olabilir misiniz?

Unknown dedi ki...

Mailim hakansasmaz.0053@hotmail.com sevgiler.

Adsız dedi ki...

tek kelıme ıle hepsı harıka . anı cercevesının mavısını bulamadım bırde tabak ıcı ve kapı susude eklenebılırmı acaba onumuzdekı ay oğlumun dogum gunu kullanmak ıstıryorum bu konseptı yardımcı olursanız
ayrıca pepelive lelikolusu nasıl acaba:)
sevınırım selma-sisman@hotmail.com

Pınar Karacasu dedi ki...

Ekledim :)

Adsız dedi ki...

pınar hanım iyi günler,geçtiğimiz günlerde muhittin emir için mavi seti hazırlamıştınız çok çok mutlu oldum ve severek kullandım diş buğdayında.şimdi de doğum günü için Mickey temasını kullanmak istiyorum.topkek süslerinin üzerine muhittin emir 1 yaşında yazmak istiyorum çok zahmet olacak ama yardımcı olursanız çooook mutlu olacağım

Adsız dedi ki...

mail adresim gamzeacikgoz180986@hotmail.com

Unknown dedi ki...

Pinar hanim blogunuza bakiyorum kac gündür oglumun 10 gün sonra 1 yaş dogum günü var.mickeyli mavi parti setini bastırmak istiyorum fakat üzerine resmini ve ismini yazmamız mümkünmü bir türlü beceremedim ve sette bardak ve tabak üstü yok maleseff..lütfen cvp bekliyorum simdiden cok tsk edrrimmm... mail.efe_can222@hotmail.com

Unknown dedi ki...

Pınar Hanım Merhaba,

Pepe konseptini mail adresime gönderebilirseniz çok sevinirim. Oğlumun adı Yağız. İsimi nasıl yazabilirim. Yardımcı olursanız çok mutlu olacağım. Paylaşımlarınız ve yardımlarınız için çok teşekkürler. Ellerinize sağlık.
nurbanudem@gmail.com

Adsız dedi ki...

Merhaba pinar hanim

Blogunuza baktim ve cok guzel konsept hazirlamissiniz eğer mümkün olursa bende yardımlarınızı istiyorum. 2 yasina girecek ve mavi Mickey mouse konsepti hazırlamak istiyorum. Telefondan girdigim için indiremiyorum. Mail yoluyla bana yardımcı olursanız çooook mutlu olurum. Oglumun ismi Emir 2yasina girecek e-mail adresim ekinbykgzl@hotmail.com

Helvacıoğlu dedi ki...

Pınar hanım merhabalar; bu konudaki yardım ve destekleriniz inanılır gibi değil, sizi tüm içtenliğimle kutluyorum.Size bir sorum olacak; Anı çerçeveleri photoshopta hazırlandıktan sonra çıktı alınıp forex gibi malzemelere yapıştırılıp sonra içleri oyularak mı hazırlanıyor. Kullanılan malzemeler ve yapımı konusunda kısa bir bilgi verebilirseniz çok sevinirim. Şimdiden çok teşekkürler

Pınar Karacasu dedi ki...

Anı çerçevesini, önce ozalitcide en uygun fiyatlı kağıda çıktı alıp, sonra mukavvaya yapıştırıp, en son olarak da keserek yapabilirsiniz. Forex kullanmak daha şık olur tabi, ancak çok masraf yapmaya gerek yok bence, bir gün kullanılıp atılacak birşey alt tarafı...

Pınar Karacasu dedi ki...

Bu arada, kullandığım programlar, sadece Autocad ve Paint. Photoshop bile kullanmıyorum...

Helvacıoğlu dedi ki...

Çok teşekkürler:)

Adsız dedi ki...

Merhbalar tel. Girdigim icin kirmizi miki konsepti indiremiyorum rica etsem mail atabilir misiniz. Oğluşumun adı furkan. Mail adresim. baharyeli_1905@hotmail.com teşekkurler.

Unknown dedi ki...

merhaba mickey konsepti yapıcam herşeyi tamam ama oğlumun ismini yazabilirmisiniz zahmet olmazsa eğer bi o eksik mickeyinin kafasının içinde yani çok güzel bi paylaşım bu çok teşekkür ederim oğlumun adı berat rüzgar adresim nalanmelenp@gmail.com

Adsız dedi ki...

PNAR HANIM

Adsız dedi ki...

pınar hanım merhaba benimde oğlumun doğum günü var 1 yaş için bu mavi mickeyli konsepte bayıldım ancak elimde palyaçolu tabak bardak var onlar boşia gitsin istemiyorum acaba mickey yerine palyaço koyabilirmisniz renkler falan aynı kalsın süper sadece palyaçolu varsa yada onu bana gönderebilirmisniz?eşimle uğraştık ancak beceremedik değiştirmeyi bulunduğumuz yerdede öle bulma imkanım yok siteniz kurtarıcım oldu diyebilirm mümkünse tabi mail adresim iunal5@sgk.gov.tr

Pınar Karacasu dedi ki...

Palyaço var burada : http://keyfekedersaatlerim.blogspot.com/2012/08/simdi-de-sirkteyiz.html
Resim değiştirmek çok zor oluyor, yeni bir konsept yapmak gibi maallesef :(

Unknown dedi ki...

pınar hanım herşey var ama mcgueen yok malesef:(((((((((((((((((

Pınar Karacasu dedi ki...

Kim demiş yok diye ;) http://keyfekedersaatlerim.blogspot.com.tr/2013/12/simsek-mc-queen-cars.html

Adsız dedi ki...

Merhaba Pınar Hanım,
1 ay sonra oğlumun doğum günü var.Pepeyi çok seviyor.Pepe konseptini mail adresime gönderebilirseniz çok sevinirim.Çok güzel paylaşımlarınız var.Yardımlarınız için çok teşekkürler.
Mail adresim:
cagden@hotmail.com

serap cakir dedi ki...

Pinar hanim harikasiniz. Bana pepe'li ani cercevesi ve banner varsa gonderebilirmisiniz. serapckr.5@hotmail.com

Adsız dedi ki...

çok teşekkürler pınar hanım.süper.ellerinize sağlık...

Özlem dedi ki...

Merhabalar Pınar Hanım, emeğinize sağlık, çok marifetlisiniz. Yeğenimin doğum günü var haftaya, eğer zamanınız varsa yeğenim için Mickey Mouse konseptli tabak altlığı ve isim yazılı doğum günü duvar yazısı yapabilir misiniz? Yeğenimin adı Mert. mail adresim: clkozlem_79@hotmail.com

Özlem dedi ki...

Amerikan Servisini de yazmayı unutmuşum :)

Unknown dedi ki...

Yine ben nilüfer yine bir rica :) sevgili pınar hanımcım hem minnie hem mickey' e kırmızılı temaya çikolata kağıdı ve baloncuk kaplamak için kâğıt ekleyebilirmisiniz hem kız hem erkek doğumgünü olacak bizimki inşallah teşekkürler

Pınar Karacasu dedi ki...

Kırmızı Minnie ve Mickey'e çikolata kağıtlarını ekledim, setin içinde. Baloncuk kaplama kağıdını anlayamadım ???

Adsız dedi ki...

merhaba pınar hanım, ellerinize kollarınıza sağlık.. ben bugün buldum blogunuzu, bayıldığımı söylemeden edemeyeceğim. oğlumun doğum günü eylülde, ancak şimdiden başladım araştırmaya.. zorlandığım nokta olursa sizden yardım alabilirmiyim?? birtek soracağım nasıl bir kağıda bastırsak şık ve uygun olur..

Pınar Karacasu dedi ki...

Yukarıda verdiğim yanıtı kopyalıyorum : Evet, A4 boyutlarına basılacak şekilde hazırladım pdf.leri. Ama fon kagıdı (veya karton)na basarsan daha iyi olur, ince kağıt tok durmuyor :)

Adsız dedi ki...

harika hersey emeginize saglik. bizlerle paylastiginiz icin sonsuz tskler... heryerde ariyodum mickey oglum icin :) dis bugdayi icinde son anda buldum tsk ederim

Unknown dedi ki...

www.bursaofsetmabaa.net davetiye, bursa davetiye, bursa matbaa, matbaa, bursa kartvizit, el ilanı,

Unknown dedi ki...

www.bursaofsetmabaa.net davetiye, bursa davetiye, bursa matbaa, matbaa, bursa kartvizit, el ilanı, www.bursaofsetmabaa.net

Unknown dedi ki...

www.bursaofsetmabaa.net davetiye, bursa davetiye, bursa matbaa, matbaa, bursa kartvizit, el ilanı, www.bursaofsetmabaa.net

Unknown dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Merhabalar Pınar hn, öncelikle oğluma micky konseptli doğum günü partisi hazırlayacağım konsept için teşekkürler fakat rengini biraz daha açık mavi bebek mavisi nasıl yapabiliriz.Koyu düşüyor döküm alındığında..özellile

Pınar Karacasu dedi ki...

Baskı ayarlarınızdan rengini açıp basabilirsiniz...

Unknown dedi ki...

Pınar hanım calısmalarınız cok guzel ellerınıze saglık bızlere cok buyuk yarrdımcı oldunuz fakat ben anı cercevesı uzerıne oglumun ısmını yazmak ıstıyorum bırde dogum gunume hosgeldınız afısı goremedım mavı konsepte yardımcı olurmusunuz? E-maıl: fulyatitizelik@gmail.com

Pınar Karacasu dedi ki...

Merhaba Fulya,
Yukarıya kapı afişini koydum, nasıl isim ekleyeceğiniz hakkında da bilgi verdim :) Fondu mail adresinize gönderiyorum. Sevgiler...

Adsız dedi ki...

hepsi harika ellerinize sağlık birde inşaat temalı yapsanız süper olurdu oğlum kepçe hastası ve doğum günümüze 10 gün kaldı

Pınar Karacasu dedi ki...

Arama motoruna 'iş makinaları' yazar mısınız :)))

h_hayat dedi ki...

Oğlumun 1. yaş günü harika geçti sayenizde Ellerinize sağlık Emeğiniz ve paylaşım için çok teşekkür ederim.

Pınar Karacasu dedi ki...

Çok sevindim, nice güzel yıllarını görün inşallah :)))

Unknown dedi ki...

mavi mickeyli set için alfabe yayınlamanız mümkünmüdür acaba ?

Adsız dedi ki...

Merhaba Pınar Hanım çalışmalarınıza bayıldım ellerinize sağlık. Eylülde oğlumun doğum günü var mickey mouse temasını kullanmak istiyorum ama hatıra çerçevesini nasıl indireceğimi bulamadım. a4 kağıdı boyutunda yazdırıyor. ne yapmam gerekir yardımcı olursanız çok sevinirim

Pınar Karacasu dedi ki...

'Buradan' yazısını tıklayınca açılan sayfada sağ tarafta mavi renkli 'download' (indir) yazısının üstünü tıklayın ve bilgisayarınıza kaydedin. Daha sonra büyük çıktı alabileceğiniz kırtasiyeci, ozalitci gibi bir yere götürüp 100*70 cm boyutlarında bastırıp kullanın :)

Adsız dedi ki...

merhabalar kolay gelsin , mickey mouse kırmızı temanızı indirdim banner ve kürdanlıkları bastırdım yalnız muffin etiketi ve hatıra kartını hangi cins kağıda bastıracağım konusunda kararsız kaldım yardımcı olursanız çok sevinirim.ellerinize sağlık.

Pınar Karacasu dedi ki...

Yukarıya da ilave ettiğim gibi, her kırtasiyecide satılan fon kağıdına (ya da fon kartonu da deniyor) basmanızı tavsiye ederim, evdeki printer ile basabilirsiniz bu kağıtla...

Adsız dedi ki...

çok teşekkür ederim ilginiz için.

Unknown dedi ki...

pınar hanım sizi yeni keşfettim.benim oğlumda pepe hastası.ekimde 2 yaş doğumgünü var. rica etsem bana da yardımcı olabilir misiniz?

Unknown dedi ki...

Oğulum Adı Asaf Poyraz onu yazmayı unutmuşum :) şimdiden çok teşekkür ederim.
gmkanamat@gmail.com

Unknown dedi ki...

pınar hanım sizi yeni keşfettim. benim oğlumda pepe hastası.ekimde 2 yaş doğumgünü var. rica etsem bana da yardımcı olabilir misiniz? Oğulum Adı Asaf Poyraz onu yazmayı unutmuşum :) şimdiden çok teşekkür ederim.
gmkanamat@gmail.com

Adsız dedi ki...

Çok teşekkür ederimmm :)

ElifOnurErdem dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel ellerinize emeğinize sağlık oğlumun ilk doğumgününde bu konsepti kullanıcam.Bir ricam var yakinda dişi çıkacak ve diş buğdayı yapmak istiyorum bunun içinde bir konsept yaparsanız çok sevinirim sevgiler

Pınar Karacasu dedi ki...

Arama motoruna 'diş buğdayı' yazar mısınız ;)

Unknown dedi ki...

Pinar hanim merhabalar.miki mause icin keke standida eklemeniz mumkunmu.
Tesekkurler

Pınar Karacasu dedi ki...

Ekledim yukarıya :)

Cvlk81 dedi ki...

Merhaba.mickey mouse duvar banner icin koymus oldugunuz harflerin boyutlari nedir acaba.ekranda biraz küçük gözüküyor.bende yapmak istiyorum yardimci olurmusunuz

Unknown dedi ki...

Pınar hanim imdadıma yetisin lütfen kırmızı mici ani çerçevesini bana mail atarmisiniz üzerine iyiki doğdun ege yazarmisiniz noluurr. .

Pınar Karacasu dedi ki...

A4 boyutunda basarsanız 6-7 cm boyutunda sanırım, ölçmedim... Küçük gelirse A3 kağıda bastırırsınız, büyük olur :)

Pınar Karacasu dedi ki...

Maallesef, buradan (blogdan) herhangibir ekleme yapılıp gönderilemiyor, üzgünüm :(

Adsız dedi ki...

mrb oğlumun 1yaşdoğum günü miki mouse konseptini (kırmızı-siyah)düşünüyorum.Su şişesi,popcorn,american servisi,duvar yazısı,lolipop etiketi,kavonoz etiketi,kürdanlar,pipet süslemelerini oğlumun adını yazıp mail adresine gönderirsenizçok sevinirim.Oğlumun adı AHMET KEREM.mail adres fatihcaniaz967@hotmail.com ilgileriniz için çok teşekkürler

Adsız dedi ki...

Merhabalar. Siyah kirmizi konsepti hazirladim ve harika oldu. Fotolari sizinle paylasacagim. ElleriniE saglik. Bi tek kirmizi siyahta tabak icini bulamadim. Gozumden de kacmis olabilir. Onu da eklersem tamam olacak. Tekrar tesekkurlr. Super bir çalışma.

Pınar Karacasu dedi ki...

Tabak içini ekledim :)

Adsız dedi ki...

Pinar hanimmmmmm tesekkurler. Oglumu hic tanimadan cok guzel bi d.gunu hediyesi vermis oldunuz. Fotolarimizi ekliycem. Tekrar tesekkurler. Yaparken de cok eglenddik. Fikirleriniz de yuzunuz kadar aydinlik;)) tekrar tesekkurler

Duygu AKPINAR dedi ki...

merhaba pınar hanım tasrımalrınız ve konseptleriniz süper bizim gibi beceremeyen ve işin kolayına kaçanlar için çok kullanışlı:) oğlumun doğum günü için konseptleri indirdim geriye seçmek ve bastırmak kaldı:) fon kartonuna baskı yapılacağını yazmışsınız ama fon kartonuna renkli fotokopidemi bastıracağız olur mu acaba?

Pınar Karacasu dedi ki...

Beyaz fon kağıdına renkli çıktı alınacak yazıcıdan :) Yani dosyakağıdı yerine beyaz fon kağıdı (kartonu) kullanacaksınız baskı alırken...

Adsız dedi ki...

Merhaba; öncelikle emeğiniz ve ilginiz için çok teşekkür ederim. Bir çok annenin ve çocuğun yüzünü güldürüp mutlu etmek çok güzel bir duygu olsa gerek. Benim oğlumun da ilk doğum gününe de bir hafta kaldı, siyah-kırmızı mickey konseptini kullanmak istiyorum. Rica etsem kırmızı-siyah konsept için de hoşgeldiniz bannerı ekler misiniz?

Unknown dedi ki...

merhabalar.oğluma mickey konseptli 1 yaş doğum günü yapıcam da etiketlerin üstüne fatih bir yaşında yazamıyorum.lütfen yardımcı olur musunuz

Pınar Karacasu dedi ki...

Merhaba, hoşgeldiniz afişi zaten vardı ama resmini koymamıştım, yazıyı tam okumadınızdı sanırım, şimdi remini de koydum :) Duvar afişini kastediyorsanız, mavinin alfabesini indirebilirsiniz, aynıdır zaten kırmızıyla ...

Adsız dedi ki...

Kusura bakmayın farketmemişim. Çok teşekkürler.

Unknown dedi ki...

merhabalar.oğluma mickey konseptli 1 yaş doğum günü yapacagız eşimle hazırlıyoruz fakat kafamıza takılan bir soru var mattbaya gittiğimizde boyut olarak ne demeliyiz

Unknown dedi ki...

pınar hanım mavili setinizi kullandım. harika oldu.unutulmaz bir yaş günümüz oldu sayenizde çokkk teşekkür ederiz.resim ekleme şansımız olsaydı sizde görebilirdiniz

Pınar Karacasu dedi ki...

Şimdi Facebook'dan gördüm, şahane olmuş, ellerine sağlık, Utku İnanç'ın hep güzel günlerini görün sağlıkla :)))

Unknown dedi ki...

ne kadar teşekkür etsek az size.minettarız.
rabbim herkesin kuzusunu iyi sağlıklı günlerde büyütmeyi nasip etsin

Unknown dedi ki...

PINAR HANIM OĞLUM KADİR ILGAZ 2 YAŞINA GİRİCEK VE BEN PEPEE KONSEPTİNİ KULANMAK İSTİYORUM LÜTFEN YA BLOGA YÜKLERSENİZ YADA BANA MAİL ATARSANIZ ÇOK SEVİNİRİM hilaladiguzel2806@gmail.com

Unknown dedi ki...

Merhaba pinar hn.mickey mouse kirmizi set ile ilgili yardiminiza ihtiyacim var.3 yas dogumgunumuz icin hazirlamaya calisiyorum ancak bir kac konuda desteginize ihtiyacim var nurper.seker@gmail.com

Unknown dedi ki...

Geçen sene oglumun 2 yas gunu icin sizin prens temanizi kullandim kendim uzerinde calisarak cok güzel seyler yaptim. Pdf dosyanuzda mickey banner icin tek sayfada tek harf olacak ve uzerine yazi yazacak sekilde yapmaya calisiyorim ama madi malesef.

Unknown dedi ki...

Biz annelere o kadar buyuk bir nimetsiniz ki sizin emeginiz ile bizler kuzularimiza handmade dogumgunu yaparak mutlu etmeyecalisiyoruz.simdi oglum mickey mouse hastası ve onu sevindirmek icin hazirlamaya basladim.destek ursaniz cok sevinirim.face de gecen seneki parti redimlerimizi gorebilirsiniz. Cok tesekkurler.

Adsız dedi ki...

Pinar hanim 1 yas gününde Mickey kullandik şimdide pepe kullanmak istiyoruz bizede pepe yollar misiniz lav_inya111.hotmail.com. Selma-sisman@hotmail.coml

Pınar Karacasu dedi ki...

Valla göndereyim diyeceğim de, bir de mail adresleriniz doğru olsa :P Hayatımda böyle mail adresleri görmedim ama :)))

Adsız dedi ki...

harf eksık ve fazla olmuş o kadar:)), 1 yaşlarımız cok güzel oldu ellerınıze sağlık
selma-sisman@hotmail.com,
lav_inya111@hotmail.com

yigitpoyrazin annesi dedi ki...

Pinar abla yardim edebilirmisin banada lutfen

yigitpoyrazin annesi dedi ki...

Pinar ablacim burdamisin bilmiyorum ama yaptigin herseye cok bayildim ama banada yardim edebilirmisin lutfennn minik ogluma dogum gunu yapmak istiyorum mickey mouse temali ama birazdaha degisik birseyler istiyorum ama kendim yapamiyorum rica etsem yardimci olabilirmisiniz...

Pınar Karacasu dedi ki...

Merhaba, değişik birşey yapmak için hiç vaktim yok, ancak mevcutlar üzerine yazı yazmada yardımcı olabiliyorum, o da acele değilse tabi :)

yigitpoyrazin annesi dedi ki...

Ablacim benim icin oğlUmun adi vede stickerlarda yigit poyraz 1 yasinda vede ani cercevesinde yazilmasini istiyorum birde zahmet olmazsa kisacasi setin hepsinde istiyorum acaba mumkunmudur bebegim cok yaramaz hic durmuyor o yüzden ben beceremiyorum 3 nisana lazim ablacim bana acaba rica etsem yardimci olabilirmisiniz tesekkur ederim simdiden: -)

Pınar Karacasu dedi ki...

Olmaya çalışırım :)

yigitpoyrazin annesi dedi ki...

Bu arada mickey mousenin kirmizisi benim icin rovasta ama mavinin icindeku set daha fazla rica etsem kirmizi yada aynilarndan yapip sevenlerolmez43@hotmail.com adresine mail atabilir misiniz

Pınar Karacasu dedi ki...

Ne istediğini hiç anlayamadım ??? Kırmızı mı mavi mi, ne ???

yigitpoyrazin annesi dedi ki...

Kirmizi istiyorum ablacim ama diyorumki mavinin hediye paketi vede sapka modeli gibi olsun istiyorum

yigitpoyrazin annesi dedi ki...

Cok heyecanliyim ablacim genc yasta anne olunca insan herseye heves ediyor hersey dort dortluk olsun istiyor nolur kizma bana :-( adi evlat olunca akli ersede ermesede dunyalar akan sular duruluyor

yigitpoyrazin annesi dedi ki...

Cok cok teşekkür ederim pınar ablacim ellerine emegine saglik beni cok mutlu ettin size nekadar teşekkür şükranlarımı iletsem az gelir cokkk cookk teşekkür ederim
Ceren

Unknown dedi ki...

Merhaba pınar hanım, mavi mickey konseptinin davetiyesini yapar misiniz.
simdiden teşekkür ediyorum. Kolay gelsin iyi çalışmalar.

Unknown dedi ki...

Tekrar Merhaba pınar hanım, mavi Mickeyin davetiyesini yapar mısınız diye bir isteğimiz olmustu. Nisan ayinin 8in de kullanmayı istiyoruz. Rica etsem yardimci olur musunuz.
Şimdiden teşekkür ediyorum. Didem

seval dedi ki...

merhaba pınar abla yaptıklarınıza bayıldım hepsi çok güzeller ellerinize sağlık...bende bu sene oğlumun 2. yaş günü için sizin hazırladığınız kırmızı mickey'den faydalanıcam...sizden ricam ben misafirlerim için kitap ayracı yapmak istiyorum eğer yardım edebilirseniz çok sevinirim...

Pınar Karacasu dedi ki...

Ekledim...

seval dedi ki...

pınar abla çok teşekkür ederim kitap ayraçları için...sana bişey daha sormak istiyorum ben mickeyin yerine oğlumun resmini nasıl koyabilirim

Adsız dedi ki...

pınar hanım merhaba.hepsi mükemmel ellerinize sağlık.sizden ricam biz ablamla 9 gün arayla doğum yaptık.mayısda 1 yas doğum günleri var ve mini ve mickey li olacak kırmızı renk sadece mickeyle buldum minili bulamadım yardımcı oalbilirmisiniz.ayrıca bir doğum günü daha olacak kayınvalidemlerle orada da eşim fenerbahçeli istedi eğer mümkünse :)

Adsız dedi ki...

ben gülce bu arada :)

Adsız dedi ki...

Pınar Hanım merhaba, ismim şeyda :) iki yaşında bir oglum var ve iki yıldır sizin emeğinizle çok güzel kutlamar yaptık, çok teşekkür ederim çok :) Şimdi ailemizin tatlı prensesi 3 yaşındaki kızımıza süpriz pepe konseptli parti hazırlamak istiyorum. eğer mümkünse pepe temalı emeklerinizi benimle paylaşabilr misiniz? seyda.yerli@gmail.com

Adsız dedi ki...

Buradan da kocamaaan bir teşekkür etmek istedim size Pınar hanım herşey çok güzel oldu :) Şeyda

Adsız dedi ki...

pepeee konsepti istiyoum bende oğlum 2 yaşında ve çokkk acil e_1986_seker@hotmail.com şimdiden çok teşekkür ederim....

Pınar Karacasu dedi ki...

Pepee için linkim bu : https://files.acrobat.com/a/preview/163f16a0-98ed-44d8-895b-03f8fbccc190 , buradan indirebilirsiniz...

Unknown dedi ki...

pınar hanım bursasporlu hazırlıyacağım doğum gününü ama hiç bi yerde bulamadım yardımcı olurmusunuz

Unknown dedi ki...

pınar hanım bursasporlu hazırlıyacağım doğum gününü ama hiç bi yerde bulamadım yardımcı olurmusunuz

bsk dedi ki...

Merhabalar 1 eylülde oğlumun yaş günü var.. Mümkünse baby mickey mouse konsepti de hazırlayabilirmisiniz? Şimdiden teşekkür ederim. Emeğinize sağlık

Unknown dedi ki...

Pinar hanim iyi aksamlar yardiminiza ihtiyacim var ikiz bebkler icin lazm bana biri kiz biri erkek

Rezzan Başbilici dedi ki...

Pınar Hanım merhabalar,
paylaşımlarınıza ve emeğinize hayran kaldım. Ben de oğlumun 11 ağustostaki doğum günü için kırmızı mickey mouse temanızdan yararlanmak istiyorum. Ancak bi çok arkadaş gibi isim yazma işini halledemedim. Mümkünse kırmızı mickey mouse temasındaki ürünlere "Asil 1 Yaşında" yazısını ekleyebilir misiniz?
rezzzz246@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Pinar hanim emeginize saglik . ben tabak ve bardak etiketlerine oglumun resmini eklemek istedim ama yapamadim bi turlu yardimci olur musunuz ?

adsızz dedi ki...

İyi akşamlar blogunuza bayıldım mavi ve kırmızı mickey mousede kararsız kaldım ikisindede mısır kutusu yok rica etsem ekleyebilirmisiniz şimdiden teşekkürler :)

Adsız dedi ki...

Pınar Hanım merhaba gerçekten paylaşımının takdire şayan ve teşekkür ederim. Paintte birkaç değişiklik yapacağım ancak kullandığınız yazı karakterini tutturamadım bir de kırmızı mickey mouse için mısır kutusu rica etsem teşekkürler.