4 Kasım 2012 Pazar

Winnie The Pooh : Şirin Ayıcık :)

Şirin tombik ayıcık ve şirin arkadaşları, sevilen bu Disney karakteri olsun bu seferki konseptimiz...
Genelde, Winnie the Pooh karakterini, parti malzemeleri satılan yerlerde bulması çok kolay , ancak, size değişik şeyler sunacağım bu sefer :)
Buradan tüm seti indirerek başlayın işe... Bu dosyayı fon kağıdına basarsanız daha tok duracaktır, set A4 boyutlarında hazırlanmıştır. Daha sonra yapacağınız işlem kesip, yapıştırıp, kullanmaktır ;) Setimizde ;
Her zamanki gibi, topkek süsleri ve topkek kabı,
Şişe/peçete etiketleri, pipet süsleri,
veee duvar afişi var ( duvar afişi alfabesini buradan indirebilirsiniz, bu dosyadan istediğiniz harfi basarak, istediğiniz yazıyı hazırlayabilir, duvar afişlerinizi özelleştirebilirsiniz). ...
Kapı afişini buradan indirebilirsiniz, kapı afişi enaz A3 boyutunda basılmasını tavsiye ederim, yine 'Paint' programıyla isim yazarak ve içine fotoğraf koyarak özelleştirebilirsiniz.
Anı çerçevesini ise buradan indirebilirsiniz, üzerine 'Paint' programıyla isim yazarak özelleştirebilirsiniz. Boyutları  100*70 cm.dir, düz kağıda renkli çıktı aldıktan sonra mukavvaya yapıştırıp sonra da keserek hazırlayabilirsiniz.
 Ancaaak, süslerimiz bu kadarla sınırlı değil :)
3 boyutlu masa üstü süslerimiz de var,
bal kutusunda oturan Pooh,
mesela, ışıklı fener,
oyun sahnesinde Pooh ve arkadaşları gibi..
Tabi konuklarımızı unutmadık, minik şekerleme paketleri,
 Boyama kartları,
Kalem süsleri,
Maskeler konuklarımız için...
 Konuklarımızı minik oyunlarla eğlendirelim...
Minik taclar alıp, kulakcıklar ekleyip, konuklara takalım,
Minik popcorn kutuları da yapalım, kulakcık ve kutuları buradan indirebilirsiniz...
 Giysi bulmada zorlanmayacağınızdan emin olun,
Balonları buradan sipariş verebilirsiniz,
 Bir de pastamızı yaptık mı tamamdır...

28 yorum:

tubanne dedi ki...

ÇOOK GÜZEL,ELLERİNİZE SAĞLIK:))

Betül Atmaca dedi ki...

bizim geçen seneki konsept winnie the pooh. Çok güzel olmuştu.

Unknown dedi ki...

Sayenizde doğumgünümüz çok güzel geçmişti teşekkürler :) Burada da doğumgünü süslemelerimiz var http://pasamlayasam.blogspot.com/2013/08/evde-yaptgm-dogumgunu-suslemelerimiz.html

Pınar Karacasu dedi ki...

Herşey nefis olmuş, ellerine sağlık, bu arada izlemeye aldım blogunu ;)

ülküce dedi ki...

merhabalar pınar hn. bende oğlumun doğum gününde bu konsepti uygulamak istiyorum..size birkaç sorum olacaktı. öncelikle alacağımız çıktıları normal a4 kağıdamı almalıyız yoksa daha kalın formdaki bir kağıdamı?? birde mini kavanozlara şekerleme koyup misafirlerime ikram etmek istiyorum kavanoz kapakları için de bir çalışma yapsanız çok mutlu olurum.. çok teşekkürler emeğinize, elinize sağlık..

Pınar Karacasu dedi ki...

Fon kartonu veya fon kağıdı olarak satılan kağıtlara basarsanız daha tok ve güzel oluyor. A4 olarak hazırladım formatı, fon kartonu kırtasiyelerde A4 olarak da satılıyor, ancak pahalıya gelebilir. Ben 50x70 cmlik büyük levha olarak alıp evde kendim kesip hazırlıyorum (üzerine dosyakağıdı koyup kesiyorum) :)

Pınar Karacasu dedi ki...

Bu arada topkek süslerini kullanabilirsiniz kavanozlar için, boyutlarını baskı alırken ayarlayabilirsiniz. Eğer yapamazsanız, bana boyutunu söyleyin (çapını) size hazırlayıp göndereyim..

Unknown dedi ki...

Ilk defa böyle bir blogla karşilastim nasil yaparim nerden bulurum derken bloğunuzla tanıstim insallah ananne babanne olursam sizin gibi olurum:):) okadar mutlu oldum ki haziranda kizimin dogum gunu ama simdiden basliyacagim hazirliklara:) bu arada orman muh ve peyzaj teknikeriyim agac ve cicek temali bir calisma miniklerimize doga sevgisinide asiliyabilir bilginize:):) cokkkk tesekkur ederim emeginize saglik

Pınar Karacasu dedi ki...

Güzel sözleriniz için çok teşekkürler :) Tamam, 'Doğa' konseptini de sıraya koyacağım kesinlikle ;)

YASEMİN'İN MARİFETLERİ dedi ki...

bende görünce çok mutlu oldum nerden bulacağım diye fenalıklar basmıştı ki taki sizin blogu görene kadar..

Adsız dedi ki...

merhaba,
bu seti kullanmak istiyorum ancak resim çerçevesini göremedim , yakın zamanda çalışmayı düşünüyor musunuz ?
Bir de bebeğimin adını yazıp özelleştirmek istiyorum , bu kondudaa da nasıl yapacağım konusunda yardımcı olabilir misiniz ?

Pınar Karacasu dedi ki...

Ekledim, hatta kapı afişi de ekledim :)

Pınar Karacasu dedi ki...

Çok teşekkürler :)

Adsız dedi ki...

Pınar hanım ındıremıyoruz dosyaları, hata veriyor. Yardımcı olurmusunuz?

Pınar Karacasu dedi ki...

Acrobat.com sitesinde geçici arıza olmuş, düzeltilmeye çalışıyorlarmış. Acilse maille göndereyim istediklerinizi...

Adsız dedi ki...

ben evde kendim yapmak istiyorum bunları yazıcı alıcam evime eve alınan yazıcılara fon kartonu sıgarmıki nasıl basıcaz fon kartonunun üzerine bu resimleri bu arada cok beğendim blog cok güzel elinize yüreğinize sağlık :)

Pınar Karacasu dedi ki...

Değil fon kartonu, mukavva bile sığar :) Kolay gelsin. ..

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Pinar hanim inderemiyorum yardım lutf

Pınar Karacasu dedi ki...

Düzelttim, indirebilirsiniz şimdi :)

Unknown dedi ki...

pınar hanım gerçekten çok teşekkürler günlerdir nasıl yapacağımı düşünüyordum. sizin sayfanızı bulduğumda çok sevindim. ben isim yazmak istiyorum yardımcı olabilir misiniz? çok teşekkürler

Aras paşamla yaşam dedi ki...

kullanıcı adı ve şifre istiyor Pınar hanımcım indiremedim

Pınar Karacasu dedi ki...

Bence üye olun, üyelik ücretsiz zaten ...

ikbal dedi ki...

Merhalar pinar hanim bu guzel blog ve yardimlariniz icin tesekkurler winnie the pooh daki essek oglumun en sevdigi oyuncagi olunca dogum gunu temamiz da bu oldu bu seti fotigraf kagidina bastirdim coook guzel oldu ani cercevesi ve kapi afisini de ozalitciye yaptiracagim fakat isim yazamiyorum ayricada bunlarin uzerindeki ayicik yerine essek eeyore i koymak istiyorum nasil yapabilecegim konusunda yardimci olursaniz cok mutlu oluru

hamra dedi ki...

Pinar hanim öncelikle site bi harika.özellikle Winnie Thé Pooh oğlum için fakat indirme sürekli başarısız ne yapabilirim bunun icin

Pınar Karacasu dedi ki...

Bir tek kapı afişinde sorun vardı, düzelttim, yine de indiremzseniz, bana mail atın, maille göndereyim size... rpkaracasu@hotmail.com

hamra dedi ki...

Pinar hanim mail attim. şimdiden tesekkurler

Unknown dedi ki...

Pınar hanım ellerinize emeğinize sağlık hepsi harika olmuş..Size mail attım bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim:)görüşmek üzere :)