14 Ekim 2012 Pazar

Civcivler, civcivler, yakında büyüyecekler...

Mini mini civcivlerimiz büyüyorlar artık,  şu aralar en sevimli zamanları, tadını bol bol çıkaralım :)))
Yaşgünü gelenler için de civcivli bir yaşgünü partisi yakışır tabi bu şirinlere...
Önce buradan indirelim setimizi, setimizde ;
Topkek süsleri, kapları,
Davetiyeler,
Şişe / peçete etiketi,
Konuklarımız için hediye paketi, teşekkür etiketleri, yiyecek etiketleri
ve, duvar afişi var...
Konsepte uygun pasta şart ,
Sarı balonları da şişirip tavana atalım, artık hazırız :)))

8 yorum:

güz dedi ki...

Gerçekten iyi fikir hele benim minik kuşum gibi hafiften sarı kafalı ise bu civciler daha da güzel olur :)

Pınar Karacasu dedi ki...

Ne güzel, zaten bunu sarı civcivler için yaptım esasen :)

Adsız dedi ki...

pınar hanım bu yayınlar çok güzel gerçekten ellerinize emeginize sağlık. ben bişey sormak istiyorum. bu etiketler üzerinde oynamak istesek mesela 1 yerine 2 yazmak istesem hangi programda nasıl yapabilirim..

Adsız dedi ki...

Lütfen yardım edermisiniz pdf formatı üzerinde değişiklik istediğim gibi yapamıyorum. Diğer formatta atabilirmisiniz?

Pınar Karacasu dedi ki...

http://pdf2jpg.net/ sitesinden online olarak pdf. formatını jpg. formatına çevirebilirsiniz. Bu siteden sakın bilgisayarınıza birşey indirmeyin, gerek yok.

Unknown dedi ki...

pınar hanım merhabalar,hızır gibi yetiştiniz,çok iyisiniz hazı sunuyorsunuz bizlere..sadece renklerde oynama yapacağımız bi program var mı?ben herlşeyi sarı gri yapıyorum da;(

Pınar Karacasu dedi ki...

Teşekkürler, maallesef benim bildiğim bir program yok, benim kullandığım programda renk değiştirmek için herşeyi baştan yapmam gerekiyor :(

Unknown dedi ki...

anlıyorum çok üzüldüm,oysaki görünce inanılmaz mutlu olmuştum..yine de teşekkürler pınar hanım ellerinize sağlık her konsept çok zevkli ve güzel..