4 Eylül 2012 Salı

Onun Arabası Vaaaar...



Çocuklar ve arabalar : ayrılmaz ikili :)
Özellikle de erkek çocuklar, her yaştaki erkek çocuklar, eşlerimiz, babalarımız dahil :P
Madem öyle, biz de arabalı bir yaş günü partisi yapalım küçük beylere ...
Aşağıdakileri içeren Yaşgünü Parti Setini hemen bilgisayarımıza indirelim. Bu dosyayı fon kağıdına basarsanız daha tok duracaktır, set A4 boyutlarında hazırlanmıştır. Daha sonra yapacağınız işlem kesip, yapıştırıp, kullanmaktır ;) 
Parti Setimizde, davetiyelerimiz,
Topkek süsleri, topkek kılıfları, şapka, 
Şişe/ peçete etiketi, pipet süsleri,
İçine konuklar için minik hediyeler koyacağımız, araba şeklinde hediye kutusu, tabak içi ve teşekkür etiketi,
Patlamış mısır kutusu,
Veee duvar afişimiz var... Duvar afişi alfabesini buradan indirebilirsiniz, bu dosyadan istediğiniz harfi basarak, istediğiniz yazıyı hazırlayabilir, duvar afişlerinizi özelleştirebilirsiniz.
Bu şekilde, fotoğraf ve yazı ekleyerek hazırlayabileceğiniz kapı afişini boş olarak buradan indirebilirsiniz (Kapı afişi enaz A3 boyutunda basılmasını tavsiye ederim, yine 'Paint' programıyla isim yazarak ve içine fotoğraf koyarak özelleştirebilirsiniz.).
Yine, üzerinde çalışabilmaniz için boş olarak hazırladığım anı çerçevesi, buradan indirebilirsiniz, üzerine 'Paint' programıyla isim yazarak özelleştirebilirsiniz. Boyutlarının 100*70 cm.olması tavsiye edilir, düz kağıda renkli çıktı aldıktan sonra mukavvaya yapıştırıp sonra da keserek hazırlayabilirsiniz...
Aaaa, unutmadan, bir de gelen konuklarımıza hediye edilmek üzere birer maket (kes-yapıştır) araba da var, büyükler kendisi, küçüklerin ise babası oyalansın/oynasın diye, hediyelerimizi buradan indirebilirsiniz...
Buraya kadar olanlar benden, siz de 
Pastanızı veee
Rengarenk balonlarınızı da hazırladınız mı partiye hazırsınız :)
Bu arada arabalara ek olarak hazırlanan iş makinaları setini de buradan indirebilirsiniz...
Tuba annenin keyifli dokunuşlarıyla oluşturulan Ege'nin harika 1.yaşgünü partisi :)

45 yorum:

Unknown dedi ki...

hepsi bir birinden güzel, ellerinize sağlık, bayıldım hepsine

tubanne dedi ki...

müthiş hepsi,teşekkürler:)

tubanne dedi ki...

Merhabaa,işte setinizden oluşan partimiz:)Çoook teşekkürler:)
http://tubanne.blogspot.com/2013/02/egenin-1yas-dogumgunu-partisi.html

MERVE dedi ki...

elinize sağlık, bu kadar emek ve paylaşım için :)

tubanne dedi ki...

Güzel sözleriniz için çok teşekkürler,sevgiler:)

Aysun Elipek dedi ki...

merhabaa :) hepsi birbirinden güzel ellerinize sağlık pepeeli konsept yapıcakmısınız :)

Unknown dedi ki...

oğlumun doğum günü için aradığım her şeyi buldumm:) paylaşım için teşekkürler...

Pınar Karacasu dedi ki...

Çok teşekkürler, çok mutlu oldum :)

Unknown dedi ki...

merhabalar sizi bulduğum için gerçekten mutluyum paylaşımlarınız içinde teşekkürler ama sizi oğlumun diş buğdayı partisi hazırlığında bilmediğim için işler yolunda gitmedi çünkü kendim yapmaya çalıştım pek başarılı olamadım şimdi herşey yolunda sayenizde 8 gün sonra 1 yaşındayız :) birkaç eksiğimiz var fotoğraflı afişimiz ve anı çerçevemiz araba konseptli çalışmanızda mevcutsa paylaşırmısınız ???

Pınar Karacasu dedi ki...

Güzel sözleriniz için teşekkürler,
yükledim, yukardan indirebilirsiniz :)

Unknown dedi ki...

ilginize teşekkürler :)

Unknown dedi ki...

merhaba pınar hanım ben de oğlumun 1 yaş doğum gününde bu konsepti kullanmak istiyorm ama ismine özel uygulayamıyorum rica etsem bu konuda bana yardımcı olurmusunuz buarada herşey için çok teşekkür ederiz

fatoş dedi ki...

merhaba Pınar hanım blogunuzu yeni keşfettim ve çok beğenedim.ben de kızımın 1. yaş günü için papatya konseptli bir parti hazırlamak istiyorum.sarı,beyaz ve yeşil renklerin hakim olduğu papatya içeren malzemelere ihtiyacım var.rica etsem papatyalı setler hazırlayabilir misiniz.iyi çalışmalar,teşekkürler.

tatlım dedi ki...

Merhaba. Harika bir iş çıkarmışsınız. Elinize ve o engin yüreğinize sağlık... bende 1. Yaşgünü partisine hazırlanıyorum. Konsept olsrak bir anda gülen yüz seçtim. Her yerde gülenyüzler, smileyler olsun istedim fakat tüm araştırmalarıma rağmen bulamadım :( elinizde böyle bir çalışma varsa ve paylaşırsanız bir anneyi çok mutlu etmiş olacaksınız :) oğlunuz, kocanız ve sevdiklerinizle birlikte sağlıklı, güzel bir ömrünüz olsun inşallah, hep mutlu olun emi :) sevgiyle kalın ;)

Adsız dedi ki...

elinize emeğinize sağlık nasıl yapacağım diye deli gibi arıyordum yaptırmaya kalksan dünya para:) malum bütçeyi de düşünmek lazım.benim oğlum 9 mayısta 1 yaşına girecek bu arabalı konsept için magnetler hazırlayabilir misiniz acaba? çok mutlu olurum birde oğlum resmine göre yapmanız mümkün mü diye sormak istiyorum?

Adsız dedi ki...

çooook teşekkürler. cömertliğiniz için ;) bayıldım

Adsız dedi ki...

Pınar Hanım merhaba. Bugün oğlumun 2.yaş gününü kutladık. Tabi sizin emeğiniz olan tasarımları kullandık. Çok teşekkür ederim paylaşımınız için. Bir çocuğu daha mutlu ettiniz.(tabi annesini de :)) sevgiler... (Yakup Efe&Annesi)

Pınar Karacasu dedi ki...

Ne güzel, çok mutlu oldum ben de, Yakup Efe'nin nice nice güzel yıllarını görün, tebrikler :)

Unknown dedi ki...

selam pınar hanım dün öğrendim siteyi saat 2 de bir başladım sabah ancak bittii sizden ricam minnie mıckey sayılarını yayınlarmısınız alfab varda sayıda lazım işim gereği süper olacak çoçuklaraçok güzel mutluluk yaşatacaksınız

Adsız dedi ki...

Pınar hanım ben iş makinaları setini açamıyorum maalesef, ben mi beceremedim acaba

Pınar Karacasu dedi ki...

Biraz beklemelk gerekiyor, yavaş açılıyor. Yine indiremezseniz mail adresinizi verin mail atayım...

Unknown dedi ki...

Merhaba Pınar Hanım.. Ellerinize sağlık hepsi çok güzel olmuş.. Oğlumun diş buğdayı davetinde bloğunuzdan haberim yoktu, sizin hazır sunduğunuz seti hazırlayabilmek için uzun bir süre uğraştım:) Kısmetse 2 hafta sonra oğlumun doğum günü var, araba temalı seti kullanmak istiyorum.. Kapı afişi A3 boyutunda mı? Daha büyük boyutunu yüklemeniz mümkün mü? Birde duvar afişinin alfabesini yükleyebilir misiniz?

Pınar Karacasu dedi ki...

En kısa zamanda hazırlamaya çalışacağım...

Adsız dedi ki...

Pınar Hanım harika bir insansınız .Setleriniz de bir harika. Oğlum araba hastası.Haziranın 21inde 2 yaş doğum günü yapacağım kendisine .Bu konsepti uygulayıp ,arabalı doğumgünü pastası yaptırmayı düşünüyorum. Bir sorum olacak oğlumun ismini ve resmini nasıl ekleyebilirim bu çalışmalara.Ozalitçiler ekleyebilir mi ?Teşekkürler. Sevgiyle kalın ...

Adsız dedi ki...

pınar hanım emeğinize sağlık herşey çok güzel ancak bannera oğlumun ismini yazamadım yardımcı olur musunuz..uygurilknur@hotmail.com

Pınar Karacasu dedi ki...

Yukardan banner alfabesini indirip istediğiniz yazıyı yazabilirsiniz...

Unknown dedi ki...

anı cercevesı ıcın yardım rıca edıyorum ısım ve cıktıyı nasıl almalıyım karton uzerıne mı yapısıcak cıktım yardımcı olursanız cok sevınırım...cok tesekkur ederım..

Pınar Karacasu dedi ki...

Son yayınlarımda tek tek yazdığım gibi, buna da yazdım yukarıya...

sevdicann dedi ki...

SİZİN SAYENİZDE GÜZEL BİR DOĞUM GÜNÜ YAPTIM OĞLUMA İŞTE BURADA http://sevdicann.blogspot.com.tr/2014/01/canim-oglumun-1-yas-dogum-gunu.html

Pınar Karacasu dedi ki...

Ellerine sağlık, herşey çook güzel olmuş, oğlunun nice güzel yıllarını görün :)))

sevdicann dedi ki...

sağolun sizin sayenizde herşey güzel oldu.Ne kadar faydalı bir blogunuz var. sizi izlemek istiyorum ama izleyiciler kısmını göremedim

Pınar Karacasu dedi ki...

'izleyiciler' gadget'ı sürekli hata veriyor ve çalışmıyor nedense, ondan dolayı 'google followers' ekledim, onu kullanabilirsin...

Adsız dedi ki...

Pınar hanım oğlumun ikinci yaşgünü için hazırlıyorum bu seti ellerinize sağlık harika bir set.. ama tabak içi yokk :((( keşke bir de tabak içi ekleyebilseniz çook sevinirim.. olsada olmasa da çoook teşekkür ederim size bu setleri hazırladığınız için..

Pınar Karacasu dedi ki...

Ekledim :)

Adsız dedi ki...

harikasınız pınar hanımmm çoookkk teşekkürler

Adsız dedi ki...

Pınar hanım,size nasıl teşekkür etsem bilemiyorum. Emeğinize sağlık. Ben uzun zamandır bilgisayardaki programları kullanmıyordum. Bugün oturdum biraz bilgilerimi tazeledim. Dediğiniz gibi hazırladıklarınızı indirdim ve paintte yazılar yazıp resimler ekledim. Fakat takıldığım tek konu görselleri teker teker alabildim painte. Ve şuanda onları birer birer kaydedebildim. Tekrar a4 boyutunda yanyana getirmek için ne yapmalıyım?

Pınar Karacasu dedi ki...

Word ya da Excell dosyasına yerleştirip, pdf. formatında kaydedebilirsiniz ;)

Unknown dedi ki...

İyi gunler pinar hanim ani cercevesini neye bastitmamiz lazim o boyutta nasil yapicam

Pınar Karacasu dedi ki...

Bazı kırtasiyecilerde ve ozalitcilerde büyük boy çıktı alabilen yazıcılar var, oralarda bastırabilirsiniz, en ucuz kağıt hangisiyse ona bastırın...

Adsız dedi ki...

merhaba pınar hanım. geçen yıl oğlumun 3 yaş doğum günü için bukonsepti kullanmıştım. ve konuklarım gerçekten bayıldılar. sayenizde ucuza harika bir doğumgünü partisi hazırladım kuzum için. ellerinize emeğinize sağlık. bu yıl denizci ya da korsan temalı bişey hazırlamak istiyorum. ama hiç sevimli bir korsana rastlamadım. elinizde varsa paylaşabilir misiniz lütfen. şimdiden teşekkürler

BURCU TANRIVERDİ YILMAZ dedi ki...

Pınar hnm merhaba. Biz geçen yılda sizinle ikizlerimin ilk yaş partisi için bi hayli yazismistik:) benden sonra da bi kaç arkadaşıma tavsiye ettim ve onlarda blogunuzdan faydalandi. Bu yıl is makinelerini kullanmayı düşünüyorum. Baktım ki hazırda var. İkinci yasimizi da sizin emeklerinizle kutlayacağız inşallah. Teşekkürler...Ellerinize, emeginize saglik...

Pınar Karacasu dedi ki...

Ne güzeeel, şimdiden tebrikler, hep güzel günlerini görün miniklerinizin :)

BURCU TANRIVERDİ YILMAZ dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

merhabalar pınar hanım geçen senede sizin mavi mickey konsepti ile 1.yaş günümüzü harika bir şekilde kutladık sayenizde okadar güzel olduki şimdide 2 yaş günümüze hazırlıklar için bakarken arabalı konsepte bayıldım malum araba hastası bir ege annesiyim bu sene oğlumunda zevkine göre bişeyler yapmak istiyorum ama bu beceriksiz anne ismine göre yapmayı beceremiyor sizden rica etsem arabalı konsepti ege ismine göre düzenleyebilirmisiniz mail adresim iunal5@sgk.gov.tr çok teşekkürler pınar hanım

Unknown dedi ki...

Bi akramdan öğrendim blogunuzu ve hemen işe koyuldum . Geçtiğimiz pazar günü oğlum 2 yaşına girdi :) herşey tamda istediğim gibi oldu çok teşekkür ederim emeğinize sağlık çıktı alırken de hiçbir sorun yaşamadım .ayrıca krapon kağıdından mavi ve yeşil ponponlar yaptım... herkes de çok beğendi tekrar teşekkür ederim herşey için ...