1 Temmuz 2012 Pazar

Mini Mini Birler...

Minik bebelerimiz büyüyor, yakında birinci yıllarını dolduracaklar, 1 yaşında olacaklar :)))
Minik 1 yaş bebeklerimize konsept filan uymaz, onlara şirin şirin birşeyler hazırlamak gerek, ayıcıklı, bebecikli, köpekcikli filan :)
Buyrun, kızlar için buradan, erkekler için de buradan indirin...
Kızlar için olan parti setinde;
Konukları çağırmak için davetiye,
Gelen konuklara anı olarak verilen hediyeleri koymak için paket ve yanına iliştirmek için teşekkür etiketi,
Topkek süsleri ve kapları,
Peçete ve şişe etiketleri, pipet süsü,
Şapka veee
Asmak için afiş var...
Topkek (cupcake) standını ise buradan indirebilirsiniz, nasıl yapılacağına buradan bakabilirsiniz.
Erkekler için olan cupcake standını ise buradan indirebilirsiniz.
Erkekler için olan parti setinde de;
Konukları çağırmak için davetiye,
Gelen konuklara anı olarak verilen hediyeleri koymak için paket ve yanına iliştirmek için teşekkür etiketi,
Topkek süsleri ve kapları,
Peçete ve şişe etiketleri, pipet süsü,
Şapka veee
Asmak için afiş var...
Kolay gelsin...
İstek üzerine minik ikiz kız bebeklerimiz için de birşeyler hazırladım, buradan indirebilirsiniz.
İçinde davetiyeler,
topkek süsleri, topkek kapları, şişe/ peçete etiketleri, pipet süsleri, hediye paketleri, şapka
veee
duvar afişi var :)))
İstek üzerine bu da ikiz erkek bebekler için, buradan indirebilirsiniz...

21 yorum:

Adsız dedi ki...

lg teknik servis ekibimiz olarak bloğunuzdaki paylaşımların devamını ve çalışmalarınızda başarılar dileriz.

Kibele Demirbas dedi ki...

bayıldım headerlarına,ne güzel şeyler yayınlıyorsun tebrik ederim ,hemen takibe alıyorum,senin gibi yetenekli insanların bloglarını takip etmeyi seviyorum,banada beklerim
bebekvesaire.blogspot.com

dimple dedi ki...

ablacım ellerine sağlık:) kızımın doğumgünü için çok faydalandım, tekrar teşekkür ediyorum.

Pınar Karacasu dedi ki...

Çoook sevindim :)

Pınar Karacasu dedi ki...

Senin blogun da ne güzelmiş, aldım izlemeye :))

Unknown dedi ki...

pınar abla'cığım beni kırmadığın için çok teşekkürler :) süpersin, ellerine sağlık..

Pınar Karacasu dedi ki...

Umarım minişin de hoşuna gider :)

xzgi dedi ki...

blogunuzu kesfettıgım ıcın cok mutluyum.benım kızımında bır hafta sonra dogum gunu partısı var ama bu tarz hazırlıkları henuz yok :( bunları sız mı hazırlayorsunuz.yoksa ındırdıgınız bır sıte var mı yardımcı olursanız sevınırım bende farklı bır tema arayısındayım

Pınar Karacasu dedi ki...

Sağdan soldan esinlenerek kendim düzenliyorum, bazılarını adapte ediyorum, bazılarını da tamamen kendim yapıyorum, karışık yani :)))
İstediğiniz belli temalar olursa yazın, yapabildiklerimi hazırlamaya çalışırım... Ama, bu arada biraz geç gördüm yorumunuzu :(

Unknown dedi ki...

erkek annesiyim ve oglum 1 yasına giricek mickeyli afiş sapka maske kürdan süsleri istyrm

Pınar Karacasu dedi ki...

Üstteki arama kutucuğuna 'Mickey' yaz ve tıkla :)

Yekta ETİKET dedi ki...

şaşkınlığımı gizleyemem,gerçekten sizi tebrik ediyorum bu hizmeti ücretsiz yapmak hiçte kolay değil işin içinde olan biri olarak söylüyorum

Pınar Karacasu dedi ki...

Çok teşekkürler, sizin ürünlere de bayıldım, özellikle kurdeleler çok güzel olmuş, ne güzel bir fikir, ilk fırsatta değerlendireceğim :)

Unknown dedi ki...

Merhaba daha önce de size yazmıştım, yukarıdaki kız ikiz 1 yaş setinden erkek için de yapabilir misiniz?
Teşekkürler

Pınar Karacasu dedi ki...

Seray'cığım, hazır, indirebilirsin yukarıdan :)

Unknown dedi ki...

Çok teşekkür ederim. Çok sevindim. Diş buğdayını sizin temalarınız üzerinde paint değişiklikler yaparak, copy center da baskılar alarak düzenledim. Herkes bayıldı. Harikasınız

Unknown dedi ki...

Pinar hanim hem tebrik ediyorum hemde bir istekte bulunabilir miyim? Kizimin ilk adimlarini kutlamak istiyoruz buna yönelik temaniz varmi

Unknown dedi ki...

Pinar hanim ikiz kizlar için olani görünce çok heycanlandim tam aradigim buydu prensesle rim için. ama set acilmiyor indiremiyorum acaba neden olabilir ?blogunuz çok harika bayildim ellerinize saglik sevgiler...

Pınar Karacasu dedi ki...

Düzelttim :)

Unknown dedi ki...

Çok tesekkurler pinar hanim hemen indirir yorum sevgiler....

Adsız dedi ki...

Merhaba pınar hanım siteniz bir harika yalnız bu temaya kapı afişi ve ani cercevesi de ekleyebilir misiniz