1 Haziran 2012 Cuma

Gemilerde Talim var...



Yazla beraber, yaz konseptlerine devam. Minikleri denizci yapalım bu sefer, önce giysi işini halledelim. 
Denizci deyince akla ilk erkek çocuk gelirse de,
kızlara da çok yakışıyor denizci kıyafeti :)
hemen indirelim . Bu dosyayı fon kağıdına basarsanız daha tok duracaktır, set A4 boyutlarında hazırlanmıştır. Daha sonra yapacağınız işlem kesip, yapıştırıp, kullanmaktır ;)  
İçinde yok yok :)
Olmazsa olmazımız duvar afişi var, ( duvar afişi alfabesini buradan indirebilirsiniz, bu dosyadan istediğiniz harfi basarak, istediğiniz yazıyı hazırlayabilir, duvar afişlerinizi özelleştirebilirsiniz)

Konuklarımızı çağırmak için davetiyemiz,
Konuklarımıza vereceğimiz minik hediyeler için hediye paketimiz ve yanına iliştireceğimiz teşekkür etiketimiz,

Topkek süslerimiz ve kaplarımız,
Peçete ve şişe etiketlerimiz,
Bardaklarımızı renklendirmek için kokteyl şemsiyesi, pipet süsleri,
İçine kuruyemiş, şekerleme koyup, masanın üstüne serpiştireceğimiz minik kağıttan kayıklar,

Sağa sola asabileceğimiz gemici fenerleri, rüzgar güllerimiz,
Gemici şapkası kullanmayacaklara seçenek olarak külah şapka var...
Anı çerçevesini ise buradan indirebilirsiniz, üzerine 'Paint' programıyla isim yazarak özelleştirebilirsiniz. Boyutları enaz 50*70 cm.dir, düz kağıda renkli çıktı aldıktan sonra mukavvaya yapıştırıp sonra da keserek hazırlayabilirsiniz.
Kapı afişi enaz A3 boyutunda basılmasını tavsiye ederim, yine 'Paint' programıyla isim yazarak ve içine fotoğraf koyarak özelleştirebilirsiniz. Buradan indirin.
Minik konuklara hoşca vakit geçirtmek için, hazırladığımız basılı kağıtları verelim ve origami gemilerimizi yaptıralım,

Artık pasta da sizden olsun :P

17 yorum:

Unknown dedi ki...

merhabalar sayfanız bir harika sizi takip ediyorum :) bu denizci konseptinden oğluma yapmak istiyorum ama bu konseptte fotoğraf çekilme çerçevesi yoookk :( ekleyebilirseniz çooookkkkkkkkkkkk mutlu olurum :) şimdiden tşkler :)

Pınar Karacasu dedi ki...

Epey oldu koyalı, umarım görmüşsünüzdür, yaşgününüze yetişmiştir :)

Unknown dedi ki...

pınar hanım merhaba oğluma denizci kostümü yaptrmak istiyorum süper ellerinze sağlık sizlere nasıl ulaşabilirim

Pınar Karacasu dedi ki...

Ne yazık ki ben kostüm yapmıyorum, sadece fikir vermek amaçlı fotoğraf koyuyorum o kadar :(

Unknown dedi ki...

Pinar hanım öncelikle çok tesekkur ederim paylastiklariniz için bende oğlumun temasi olarak belirledim yanliz banner`a rüzgar 1 yasinda yazmak istiyorum fakat yapamadım bana yardımcı olabilir misiniz acaba. gulymk@gmail.com şimdiden herşey için çok tesekkurler

Muhammed Can dedi ki...

merhabalar pınar hanım emeklerınız için çok teşekkürler magnet yapımı için de bir link var mı

Adsız dedi ki...

Merhaba pınar hnm ben bu konsepti kullanmak istiyorum ama iyiki doğdunun yanına MERT yazısı yapmanız mümkün olurmu ben denedim yapamadım aynı harfler olsun diye sizden rica ediyorum. saygılarımla Seda

Adsız dedi ki...

birde bu sette sanırım afiş eksik. seda

Pınar Karacasu dedi ki...

Mail adresi göndermediğiniz sürece istekleriniz havada kalıyor ve yanıtlama gereği bile duymuyorum :)

Adsız dedi ki...

Özür dilerim bilmiyordum. sedaavci@hotmail.com
adresim. İlginize çok teşekkür ederim.

Unknown dedi ki...

merhaba pınar hanım oğlumun 1 yas doğum gunu için denizci konseptini yapmayı düşünüyorum blogdaki kostümü cok begendim nasıl temin edebilirim yardımcı olursanız sevinirim endercakir_fb@hotmail.com d.g. 05 eylülde kısa bir zaman ama inşlh. yardımcı olabilirseniz

Unknown dedi ki...

Pınar Hanım buknsepti oğlumuza yapmak istiyoruz .ama doğum günü değil aramıza hoş geldin yazılı ismi recep selim.bu çalışmanın vektörel hali var mı varsa gönderebilir misiniz. atas.halil@gmail.com

Pınar Karacasu dedi ki...

Çok geç kaldım yanıtlamak için, ancak ben kostüm işiyle uğraşmıyorum, ama Google'a sorunca bu adres çıkıyordu zaten : http://www.kostumsarayi.com/urunler/bebek-kostumleri/bebek-denizci-kostumu

Pınar Karacasu dedi ki...

Merhabalar, takdir edersiniz ki çalışmalarımın orjinallerini kimseyle paylaşmıyorum, hele ki vektörel hallerini, onlar benim emeklerim, umarım saygıyla karşılarsınız ;)
Ama, kopyalayıp geliştirebileceğiniz profesyonel programlar var tabi ki, neredeyse orjinaline yakın olarak indirebiliyorsunuz zaten :)

Unknown dedi ki...

Pınar hanım

Unknown dedi ki...

Pınar hanım merhabalar ben duru eşimin profilinden yazıyorum bnm mesenger I'm yok . Oğlumun ondört Şubat'ta doğum günü var byle bişey hayal ediyorum lütfen bna yardım edin nerden başlıcamı nasıl yapıcamı bilmiyorum eşim asker olduğundan erzurum elverişsiz bir ilçesindeyim ve bunları nerden yetmin edebilirim lütfen yardımınıza ihtiyacım var

Pınar Karacasu dedi ki...

Merhaba Duru, Belediyesi olan heryerde bir de ozalitci vardır kesinlikle, ya da büyük baskı alabilecek bir kırtasiyeci. Bence bir mimari ofise gir ve sor :) Benim başkaca yardımcı olabileceğim birşey yok sana, yani Erzurum'u ben de pek bilmem vallahi :)))