8 Mayıs 2012 Salı

Uç Uç Böcecik, Annen Sana Terlik Pabuç Alacak...


Mini mini uğur böcekleri olalım şimdi de :)))
Küçükhanım böceği, ya da uçuç böceği, hem minik hanımlara, hem minik beylere uyan bir konsept bu seferki...
Kıyafetlerimiz hazırsa başlayalım artık :) Önce arkadaşlarımız için davetiyelerimizi hazırlayalım...
İkramlarımızı ve topkeklerimizi süslemek için kaplarımızı ve süslerimizi basalım,hazır edelim.
Şişe etiketi / peçete halkası ve pipet süsünü de unutmayalım...Arkadaşlarımız için minik hediye külahları hazırlayalım, kurdelalarına teşekkür etiketlerini iliştirelim ki verirken kime ait olduğunu şaşırmayalım...
Minik misafirlerimize minik şapkalar hazırlayalım, onlar da uğur böceği olmanın havasına girsinler böylece...
Duvar afişimizi asmayı unutmayalım tabiki :)))
Veee, partilerimizin olmazsa olmazı balonlarımızı da şişirip tavana saldıkmı, tamamdır bu iş....
Genel istek üzerine eklediğim 'Anı Çerçevesini' ise buradan indirebilirsiniz,  üzerine 'Paint' programıyla isim yazarak özelleştirebilirsiniz. Boyutlarının 100*70 cm.olması tavsiye edilir, düz kağıda renkli çıktı aldıktan sonra fotoblok ya da mukavvaya yapıştırıp sonra da keserek hazırlayabilirsiniz...
Bu da Kapı afişini buradan indirebilirsiniz. (Kapı afişi enaz A3 boyutunda basılmasını tavsiye ederim, yine 'Paint' programıyla isim yazarak ve içine fotoğraf koyarak özelleştirebilirsiniz.).
Hadi uçmaya, uuuuç uuuuç böceciiikkk !!!

26 yorum:

ayak izleri-sevgi dedi ki...

herşey çok güzel..çok zevkli..
blogger annelerden geldim..sizide beklerim..

Pınar Karacasu dedi ki...

Geldim ben çoktan :)))

Kadriye Öztürk dedi ki...

merhabalar, dosyalari goremiyorum, sorun mu var, tesekkurler

Unknown dedi ki...

merhaba, elinize sağlık. oğlumun 1. yaş günü için uğur böceği temanızı kullanacağım. Bizleri düşünüp böyle güzel bir site hazırladığınız için teşekkür ederim.

Pınar Karacasu dedi ki...

Güzel sözleriniz için ben teşekkür ederim :))) Şimdiden tebrikler...

rüMeysa dedi ki...

MERABALAR

SİZİ YENİ KEŞFETTİM, HARİKA ŞEYLER YAPMIŞSINIZ. TEBRİK EDERİM. AMA BEBEK MEVLÜDÜ İÇİN DE BİR ŞEYLER PAYLAŞABİLİRSENİZ ÇOK MUTLU OLURUM. KOLAY GELSİN

Adsız dedi ki...

pınar hanım merhaba
farklı uğur böceği konseptiniz varmıdır peçete ve su etiketini bastırdığımda renkler bozuk çıkıyor net değil diğerleri net ve doğum günü yazısını silip başka yazı yazamıyorum

Pınar Karacasu dedi ki...

Düzelttim..

Adsız dedi ki...

pinar hanim ben cupcake kaplarinizi nasil cikartiracgiz acik hali yokmu :( yardimci olurmusunuz :(

Unknown dedi ki...

merhaba pınar hanım,

öncelikle ellerinize sağlık.Çok güzel şeyler hazırlıyorsunuz.Ben kızımın 1. yaş gününde uğur böceği konseptini kullanacağım ancak hatıra çerçevesi 50x70 demişsiniz yani A3 kağıda mı çıkartacağız acaba.Teşekkürler

Pınar Karacasu dedi ki...

50*70 cm demek istedim, genelde mukavva boyutları böyle olduğu için. A3 boyutları ise 42*29,7 cm dir... Ozalitcide çıktı alıp, mukavva veya kartona yapıştırın, sonra da kesin...

esin acar dedi ki...

merhaba pınar hanım.. ben bu temaları ne iphone a nede bilgisayarıma indiremiyorum nedendir acaba yardımcı olurmusunuz

Pınar Karacasu dedi ki...

Tekrar kontrol ettim, hiçbir sorun yok. Sanırım, bilgisayarınızın koruma programı engelliyor, başka bir bilgisayardan yeniden deneyin bence, ya da geçici olarak koruma programını iptal edin. Adobe Acrobat olan iphone a da indirebilmeniz gerekir.

Banu Öztürkoğlu dedi ki...

Merhabalar, güzel fikirleriniz ve doğum günlerine bulunduğunuz katkıdan dolayı sonsuz teşekkürler öncelikle harikasi niz...1 yas dogum gunu icin balerin temalı parti isteğimiz var, yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.sevgiyle kalın

Unknown dedi ki...

merhabalar pınar hm emeğinize sağlık bi ufak ricamız olucak sizden genç kızlarmız için kına gecelerine özel bişeyler hazırlayamazmısınız

Kırmızı yağmurlar dedi ki...

emeğiniz ve paylaşımınız için çok teşekkürler.

Unknown dedi ki...

tema açılmıyor,sabahtan beri uğraşıyorum yapamadım,bir sorunmu var acaba.yardımcı olurmusunuz...

Unknown dedi ki...

diğer temalar adobede açılırken bu tema açılmıyor?

hanife dedi ki...

çok teşekkür ederim paylaşımlarımız için.fakat bu tema için dosyalar açılmıyor.diğer temalar açılıyor.eğer daha önce görseydim daha farklı bir tema seçerdim çok güzel şeyler var.

Pınar Karacasu dedi ki...

Acrobat.com sitesi revizyon çalışma yapıyor, yeni siteye yerleştirdim, indirebilirsiniz artık :)

hanife dedi ki...

çok teşekkür ederim şu sıra çok yoğundum ve vazgeçmiştim süslemelerden şimdi gördüm yanıtınızı.size minnettarım.ellerinize sağlık.

Unknown dedi ki...

Merhaba pinar hanim bu konseptlere bayildim harika seyler cikarmissiniz ortaya tebrik ederim sizi. İki ay sonra oğlumun iki yasini kutluycaz geç kalicam diye korkuyorum. Bunların hepsini indirdin ben düzeltmeler ve resim eklemelerden yaptim peki ben bunlari nereden cikarttiricam yardimci olur musunuz herhangi bi kirtasiyeden mi yoksa matbaa ofisinden mi hangisi daha orijinal olur yardim lütfen geç kalmak istemiyorum.

Pınar Karacasu dedi ki...

Herhangibir renkli yazıcıdan çıkartabilirsiniz pdf. dosyalarını, ama fon kağıdına çıkartın, ben evde hazırlıyorum :) Büyükleri ise ozalitcilerde veya büyük kırtasiyecilerde, oralarda bulunuyor büyük boy baskı yapabilen renkli yazıcılar...

Unknown dedi ki...

Pınar hanım upload ettiğiniz sitede sorun mu var acaba? İndirme işlemi bir türlü başlamıyor. Rica etsem e-posta adresimi versem oraya gönderebilirmisiniz?

Unknown dedi ki...

Şimdi kontrol ettim, bir sorun yok. Sanırım sizin bilgisayarın koruma duvarı engelleme yapıyor, başka bilgisayardan deneyin...

Unknown dedi ki...

pınar hanım tekrar merhaba uç uç böcek konseptinin pembeli halini de yapabilir misiniz rica etsem? çok teşekkür ederim şimdiden