6 Mayıs 2012 Pazar

Prenses Yaşgünü Parti Seti...

Minik prensesler, sıra sizlerde, herbiriniz birer prensessiniz ama bunu gerçeğe dönüştürsek nasıl olur :)
Başlıyoruz, ama önce yanınıza pembe ve mor kurdeleler almayı unutmayın.
İlk olarak, yaşgünü partimizin olmazsa olmazı afişimizi  buradan indirip basalım.

Sonra davetiyelerimizi hazırlayalım, zarflarına koyalım ve misafirlerimize gönderelim.
Prensesimizin tütüsünü hazırlayalım :)
Taçsız prenses olur mu, hemen basalım tacımızı,
veee, asamızı tabiki...
Sıra geldi masayı süslemeye,
Masamıza pembeli bir örtü bulup örtelim, topkek kalıplarımızı,
bu topkek süsünü, ya da
bunu basıp yiyeceklerimizi süsleyelim.
Çikolata kağıdı, anı kartı, şişe/peçete etiketi ve pipet süslerini de buradan indirebilirsiniz.
Hediyeler ve sürprizlere eklemek için misafirlerimizin isimlerini yazacağımız etiketleri ve sağa sola yapıştırabileceğimiz çıkartmaları hazırlayalım.
Misafirlerimiz için minik külahlar hazırlayalım, içlerine şekerlemeler  koyalım...
Tine misafirler için minik Sindrella Ayakkabıları hazırlayalım, içlerini incik-boncuk hediyelerle dolduralım, masanın üstüne yerleştirelim...
Bu da konuklarınızla anı fotoğrafı çektirmeniz için çerçeve, yazması sizden, buradan indirin. Üzerine 'Paint' programıyla isim yazarak özelleştirebilirsiniz. Boyutları enaz 100*70 cm.dir, düz kağıda renkli çıktı aldıktan sonra mukavvaya yapıştırıp sonra da keserek hazırlayabilirsiniz.
Kapı afişini de buradan indirebilirsiniz. 
Kapı afişi enaz A3 boyutunda basılmasını tavsiye ederim, yine 'Paint' programıyla isim yazarak ve içine fotoğraf koyarak özelleştirebilirsiniz.
En son, şişirdiğimiz pembe balonları da tavana bıraktık mı tamamdır bu iş...
Çalsın şarkılar, oynasın prensesler :)))



40 yorum:

Unknown dedi ki...

Blogger annelerden geliyorum.Aramıza hoşgeldiniz.

Paylaşımlarınız çok güzel.Kızımın doğumgünü de yaklaşmışken epey işime yarayacak.Teşekkürler.
Bende bloğuma beklerim.
http://eceningnlg.blogspot.com/

Sevgiler.

Ada ve biz(ama ıssız değiliz) dedi ki...

Merhaba Tuba annenin blogundan ekledim sizi paylaşımlarınız harika kızımın doğum gününde prenses teması yapmayı düşünüyorum bu post tam bana göre bize de beklerim:)

Pınar Karacasu dedi ki...

Çok teşekkürler, yaşgünü fotoğraflarınızı göndermeyi unutmayın ;)

yıldız dedi ki...

merhaba ,

önümüzdeki ay kızımın doğum günü ve şimdiden hazırlıkları yapmaya başlıyorum. Sormak istediğim birşey var topkek üzeri süslerin üzerine ben kızımın adınıda eklemek istiyorum bunun için bana yardımda bulunabilirmisiniz ?

Pınar Karacasu dedi ki...

Tabi yardımcı olmaya çalışırım, kızının adını ve mail adresini gönderirsen yazayım :) Bir de hangi süsleri istiyorsun onu da yaz...
rpkaracasu1@gmail.com

NehriMarifet dedi ki...

Merhaba Pınar hanım. Prenslerinkini görünce prenseslere yokmu diye yorum yapmıştım ama gördüm ki prenseslerede var :) Ellerinize sağlık, emeğinize sağlık

Adsız dedi ki...

zevkinize hayran kaldım hepsi birbirinden güzel emeğinize sağlık benim kızlarımında 1 ay sonra doğum günü var yardımcı olabilirmisiniz ?

Unknown dedi ki...

pınar hn merhaba kızımın 1 ay sonraki doğum günü için yavaş yavaş hazırlıklar için araştırmalara başladığım bu gece yarısı sayfanıza kilitlendim adeta.Hazırladığınız ORJİNAL parti temalarını bizlerle paylaşmanız en ince detayına kadar anlatmanız sizin gönlünüzün ne kadar güzel olduğunun bir göstergesi.Hepsi için ellerinize emeğinize sağlık.

Pınar Karacasu dedi ki...

Güzel sözleriniz için çok teşekkürler :)))

Adsız dedi ki...

şubatta kızımın doğumgünü var sizden yardım istiyorum.. bu prenses teması tam bizlik bide çerçevesini hazırlamanız mümkün olur mu? şimdiden çok teşekkürler..

Pınar Karacasu dedi ki...

Yukarıya ekledim, miniğin yaşgünü kutlu olsun :)

Adsız dedi ki...

çok teşekkür ederim pınar hanım ellerinize sağlık :) doğumgünümüzü yaptıktan sonraa fotoları sizinle paylaşmak isterim.. Bakalım becerebilmiş miyim puan verirsiniz bana :)) ama teksorunumuz üzerine yazı yazamıyorum sizden rica etsem acaba yazabilir misiniz? --- ELA GÖKÇE'NİN 1. DOĞUMGÜNÜ HATIRASI ---

Adsız dedi ki...

mail adresim edaozata@sistemasansor.com.tr şimdiden teşekkürler...

EKC dedi ki...

merhaba pınar hanım teyzemiz morlu pembeli tütü almış kızıma bu konsepte tam kızıma uyuyor ama cerceve isim yazamadım ve iyi ki doğdun prenses yerine iyi ki doğdun cemre yazmak istiyorum nasıl yapabilirim acaba

Pınar Karacasu dedi ki...

Mail adresini verirsen yardımcı olabilirim. rpkaracasu@hotmail.com

Adsız dedi ki...

merhaba pınar hanım kızım bır yasına gırcek 1martta bu ıslemlerı yapamıyorum cokda heveslendım bana yardımcı olurmusuz

Unknown dedi ki...

merhaba pınar hanım.emeğinize,bütün bu güzellikleri paylaşmanıza söyleyecek tek şey var yürekten bir teşekkür.kızımın doğum gününü kutlayacağız ve 1 ayımız var çok heyecanlıyım.mini mouse setini indirdim ancak isim ve resim de koymak istiyorum nasıl yapacağımı da bilmiyorum.yardımcı olurmusunuz .kızımın adı naz:))))

Pınar Karacasu dedi ki...

Buradan yorum yazamıyorum, blogumda bir arıza oldu. Bana mail atar mısınız. rpkaracasu@hotmail.com

Unknown dedi ki...

sayfanızı cok begendım bayıldım gercekten cok guzel kızım 1 yasına gırecek bısey sorecem renklı fotokobi ile cıkartsak nasıl olur acaba tesekkur ederım

Pınar Karacasu dedi ki...

Sanırım renkli yazıcı (printer) demek istediniz. Evet, zaten renkli yazıcıdan A4 boyutunda (dosyakağıdı) çıktı alabileceğiniz şekilde hazırladım tüm pdf. dosyalarını :)))

Unknown dedi ki...

ozalit baskı değil mi bunlar pınar hanımcım

Pınar Karacasu dedi ki...

Hiç gerek yok ozalitciye gitmenize, evinizde renkli yazıcı varsa direkt A4 boyutunda çıktı alabilirsiniz. Sadece anı çerçevesini yapmak isterseniz, büyük olduğu (50*70 cm) için, ozalitciye gitmeniz gerekir.

Unknown dedi ki...

cokk tesekkur ederım cok yardımcı oldunuz emegınıze yuregınıze saglık hepsi muhtesem olmus resımlerını cekıp payalasam burda kızımın sagolun

Pınar Karacasu dedi ki...

Bekliyorum fotoları :)

Unknown dedi ki...

merhaba pınar hanım ellerinize sağlık harika şeyler yapmışsınız ve bizimle paylaştığınız için çok teşekkür ederim :) sayfanız dan ayrılamıyorum... prenses temasında peçete süsleri ve çikolata kabından var mı birde ben yazı ve resimde koymak istiyorum nasıl yapmam gerekiyor

Pınar Karacasu dedi ki...

Ekladim yukarıya :) Paint programıyla yapabilirsiniz, daha doğrusu ben öyle yapıyorum, ama çok daha gelişmiş programlar var bu iş için...

Unknown dedi ki...

çok teşekkürler çok yardımcı oldunuz umarım yapabilirim :):) elinize emeğinize sağlık...

Unknown dedi ki...

anı çerçevesini nasıl hazırlayacğz yardımcı olur musnz acaba?şimdiden teşekkürler

Unknown dedi ki...

Pınar hanim merhaba. .Uzun zamandır blogunuzu büyük bir heyecan ve mutluluk ile takip ediyorum. .böyle bir blog yapıp bizlerle bunları paylaşmanız cok ince bir davranis..hele ki yardımcı olmanız tam kelimeyle eşsiz bir yureginiz olduğunun göstergesi. .kendi adıma çok teşekkür ederim

Adsız dedi ki...

Merhaba Pinar hanim... Ellerinize yureginize saglik. Muhtesem bir site. Hangi birini seceyim bilemedim dogrusu. Kizimin 1ay sonra 2. yas gununu kutlayacagim. Paylasimlariniz sayesinde cok guzel bir dogumgunu partisi olacagina inaniyorum. Size cani gonulden tesekkur ediyorum.

Adsız dedi ki...

Merhaba Pınar Hanım.Ellerinize sağlık çok güzel bir çalışma olmuş. Afiş dosyasını açmak istediğimde hata mesajı verdi. Sanırım dosyada bir sorun var. Yeniden yüklemeniz mümkün mü?

Pınar Karacasu dedi ki...

düzelttim :)

Unknown dedi ki...

Merabalar Pinar Hanım.Setlerin hepsi çok güzel.Bİz 1. yaş
günümüze hazırlanıyoruz. İyi ki doğdun Zeynep Beren afişine ihtiyacım var. Yani 'zeynep Beren ' e.nasıl yapabilirim.?

Unknown dedi ki...

prenses konseptine göre hazırlansığımızı yazmamışım:) Teşekkürler

Unknown dedi ki...

pınar hanım blog cok güzel olmuş tesekkür ederiz.kızımın 1 hafta sonra doğumgünü var yaş günü için ismini yazabilirmisiniz .berra iyi ki doğdun

Adsız dedi ki...

Pınar hanım Prenses afişi açılıyor ama içeriği eksik, yani bütün yazı çıkmıyor, yardımcı olurmusunuz

Pınar Karacasu dedi ki...

Bir sayfa eksik kalmış, tamamladım :)

Adsız dedi ki...

Pınar hanım,mrb. Okadar güzel bir sayfaki gerçekten çıkamıyor insan. Ben bu konseptteki prenses resmini çok sevdim. Şişe etiketlerinde falanda kullanmak istiyorum ama reaim tam net olmuyor. Basıldığında flu oluyor. O resminerdwn bulabilirim acaba. Kendim konsept hazırlayacağım ama kaç gündür netten arıyorum o kız resmini bulamadım. Siz nerden bulup kullandınız acaba bana yardımcı olabilir misiniz?

Pınar Karacasu dedi ki...

Mail adresinizi gönderirseniz jpg. formatında göndreyim, Yine çok çok iyi değil, ama kısmen daha net :) rpkaracasu@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Pınar Hanım merhaba bloğunuz süper kızımın 2.yaş gününü kutlayacağım.Afişte kızımın adının olmasını istiyorum.dosya pdf olduğu için harf seçemedim,yardımcı olırmusunuz acaba?kızımın adı TUANA.mail adresim ilknuryagci@hotmail.com