28 Mayıs 2012 Pazartesi

Kızgın Bebelere Angry Birds Yaşgünü Partisi :P

Şaka bir yana (kızgın bebe mi olurmuş), Angry Birds akımı dünyayı çalkalarken, biz niye çalkalanmayalım ki :P
Kızgın bakışlı şirin kuşları partimizin teması yapalım bu sefer... Angry Birds yaşgünü Setimizin içinde ne ararsan var... Bu arada, fotoğraflardaki oyuncak Atalay'ın Angry Bird'ü :)))
Bu dosyayı fon kağıdına basarsanız daha tok duracaktır, set A4 boyutlarında hazırlanmıştır. Daha sonra yapacağınız işlem kesip, yapıştırıp, kullanmaktır ;)
Yaşgünü şapkalarımız, teşekkür etiketlerimiz,
Hediye paketlerimiz,
Şişe  ve peçete etiketlerimiz, pipet süsleri,
Arkadaşlara gönderilmek üzere hazırlanmış davetiyeler,
Sevgili Handan'ın yakışıklı oğlunun yaşgününden de görülebileceği üzere :)
Topkek süslerimiz, kaplarımız,
Veeee, olmazsa olmazımız, duvar afişimiz.... İstediğiniz yazıyı yazabilmeniz için duvar afişi alfabesini ise buradan indirebilirsiniz,bu dosyadan istediğiniz harfi basarak, istediğiniz yazıyı hazırlayabilir, duvar afişlerinizi özelleştirebilirsiniz...
Anı çerçevesini buradan indirebilirsiniz, üzerine 'Paint' programıyla isim yazarak özelleştirebilirsiniz. Boyutları enaz 100*70 cm.dir, düz kağıda renkli çıktı aldıktan sonra mukavvaya yapıştırıp sonra da keserek hazırlayabilirsiniz.
Kapı afişini ise buradan indirebilirsiniz, kapı afişi enaz A3 boyutunda basılmasını tavsiye ederim, yine 'Paint' programıyla isim yazarak ve içine fotoğraf koyarak özelleştirebilirsiniz.
Bu da Handan'ın yakışıklısının afişi ;)
Fakaat, bu sefer size bir de sürprizim var, balonlarımızı da süsleyeceğiz artık...
Bu defa babaları da devreye sokuyoruz, veee balon işlerini ona havale ediyoruz, tüm bilgiler burada, verin eline hazırlasın balonları....
Size bir fikir daha, evinizde varsa, ya da alabilirseniz, kokteyl süslerinden de -yaratıcılığınızı kullanarak- Angry Birds yapabilirsiniz...
Minik minik Angry Bird kanapeleri hazırlayabilirsiniz...
Bir de konsepte uygun pasta yaparsanız, ya da yaptırırsanız, 
YEME DE YANINDA YAT...
Bu da Angry Bird'ün ne olduğunu bilmeyenlere küçük bir tanıtım videosu :)))

13 yorum:

İlknur dedi ki...

Emeğinize, yüreğinize saglık, çok güzel... Bir sorum olacak bu konuda epeyce bilgisizim. Kusurumu bagışlayın. cupcake için hazırlanacak etiketlerin arka kısmına isim yazmak istiyorum ya da 4 yaşında falan eklemek istiyorum. Nasıl yapabilirim ? bu konuda yardımcı olabilir misiniz?

Teşekkürler... iyi çalışmalar... sevgiler

Pınar Karacasu dedi ki...

Her bilgisayarda bulunan paint programıyla yazıyorum, bana mail at, jpg.ini göndereyim cupcake in (veya ne istiyorsan):))) rpkaracasu@hotmail.com

Kadriye dedi ki...

mrb pınar hanım sayfanızı tesadufen buldum ve cok cok cok beyendım.uzun zamandır ogluma boyle bır partı duzenlemek ıstıyorum ama olmadı.yasadıgım ılce ufak oldugu ıcın burda boyle seyler bulmak ımkansız.sayfanızı bulduguma cok mutluyum.affınıza sıgınarak sızden bırsey rıca edıcem bannera ek olarak onur alp 4 yasında yazmak ıstıyorum ama nasıl yapılır bılmıyorum bana yardımcı olurmusunuz?son bır sorum daha olucak a4 kagıdına renklı baskı yaptıgımda hepsı cıkıyo dıymı 30 kısılık bır partı ıçin kac kez bastırmam lazım sımdıden tesekkur ederım hersey ıcın emegınız ıcın mail adresim kadriye_beyhan@windowslive.com facebook adresımde kadriye gürkan beyhan .

Pınar Karacasu dedi ki...

Verdiğiniz mail adresi çalışmıyor bilginiz olsun. Daha Hazirana çok var, ilk fırsatta hazırlayıp göndereceğim. 30 kişi için 30 tane hazırlayacaksanız tek tek sayıp bastırın derim. İstediğiniz sayfaları ayrı ayrı yazdırabilirsiniz, tüm seti 30 kere basmaya gerek yok...

Kadriye dedi ki...

Cok tesrkkur ederim ilginize ve anlayisiniza pinar hanim.bir diger adresimde Kadriyebeyhan.KB@gmail.com .fecebook Kadriye Gurkan Beyhan.bu dogum gununde oglum sizinde yardimlarinizla cok mutlu olucak tekrar tesekkurler.

Adsız dedi ki...

Merhaba Pınar Hanım, öncelikle ellerinize emeğinize sağlık, yaptıklarınız birbirinden güzel..En önemlisi de böyle güzel birşeye vesile olmanız, bizlere karşılıksız bunları sunmanız..Bu anlamda ne kadar teşekkür etsek az, eminim herkes size minnettardır.. Oğlum angry birds teması istedi, bunu yapıcam yalnız hatıra çerçevesi de istiyor, nasıl yapabilirim? Şimdiden teşekkürler.. Sevgiler..

Pınar Karacasu dedi ki...

Anı Çerçevesini ekledim, bazen, elimde önceden hazırladığım ve yayınlamayı unuttuklarım olabiliyor, iyiki hatırlattınız :) Oğlunuzun yaşgünü kutlu olsun, öpücükler...

Adsız dedi ki...

Çok ama çook teşekkürler Pınar Hanım ne kadar sevindik anlatamam:) Biz de sizi çokça öpüyoruz:*
Sevgiler..

Unknown dedi ki...

MERHABA PINAR HANIM SİZİ FACEBOOKTA Kİ BİR GRUPTAN DUYDUM VE TAKİP ETMEYE BAŞLADIM GERÇEKTEN HARİKA İŞLER YAPIYORSUNUZ ELİNİZE EMEGİNİZE SAĞLIK ÇOK TEŞEKKÜRLER. BENİM OĞLUŞUMUN DOĞUM GUNU HAZIRANDA SİZİN ANGRY BİRDS TEMANIZLA KUTLAMAK İSTİYORUZ . YUKARIDAKİ HERŞEYİ İNDİRDİM. ANI CERCEVESİNE BİRŞEYLER EKLEMEK İSTEDİM PAİNTTE YAŞGUNU YAZISININ TİPİNİ BULAMADIM YAPAMADIM. LÜTFEN BANA YARDIM EDER MİSİNİZ?

Pınar Karacasu dedi ki...

Yazı fontu : Feast of Flesh BB
Eğer bulamazsanız mailinizi atın, göndereyim size... rpkaracasu@hotmail.com

Unknown dedi ki...

Bizim paint eski sürüm sanırımm bu yazı fontu yok.Yukarıya Ahmet Eymen'in aşgıyada 3. yaşgunu hatırası yazarsanız çok sevinirim şimdiden çoook teşekkürler.. esramehmet@windowslive.com

Birde topkek süslerinini duvar afişini renkli yazıcıdan normal a4 kağıdına çıkartsam iyi dururmu yoksa onu matbaaya verip özel kağıtlaramı bastırmak gerekir. Çok soru sordumm rahatsız ettim kusura bakmayın. Hakkınızı helal edin.

Adsız dedi ki...

Pınar hanım merhaba.12 kasım'da 5 yaşına girecek oğlum Egemen,bu sene angry birds teması istedi doğumgünü için,Google da arama sonucu tesadüfi buldum sizi.İyiki de bulmuşum.Süpersiniz.Aradığım,hayal ettiğim herşey elimin altındaymış meğer.Bana sadece print etmek kaldı.Ellerinize,emeğinize sağlık......

Pınar Karacasu dedi ki...

Ne güzel, Egemenciğin daha nice güzel yaşlarını görün inşallah :)