27 Mayıs 2012 Pazar

Korsan Yaşgünü Partisi...

Bir baktım ki  hep kızlara hazırlamışım parti setlerini, bir de erkek konsepti yapalım artık. Korsan olsun bu seferki tema, ve hatta Karaip Korsanı diyelim mesela :)
Olmazsa olmazımız duvar ( duvar afişi alfabesini buradan indirebilirsiniz, bu dosyadan istediğiniz harfi basarak, istediğiniz yazıyı hazırlayabilir, duvar afişlerinizi özelleştirebilirsiniz). ...
Davetiyelerimizi hazırlayalım, zarflarına koyalım, davet edeceğimiz konuklarımıza verelim...
Topkek süslerimizi  ve kaplarını, şişe ve peçete etiketlerimizi da hazırlayalım...
Korsanımıza şapkasını giydirelim (büyük çocuklar için A3 basmanızı tavsiye ederim),
Göz bandını takalım, hatta arkadaşlarına da hazırlayalım ve verelim...
Atalay'ın göz bandı ve şapkası :)
Hediye paketleri hazırlayıp misafirlerimize hediyeler verelim ;)
Masaya bir de hazine sandığı koyalım, içini çocukların sevdiği şeylerle dolduralım. Altın para çukulatalardan olabilir, ama çok miniklere vermeyelim, çukulata zararlı ;)
Hazine sandığını nasıl yapacağımızı buradan bakarak öğrenelim.
Anı çerçevesini buradan indirebilirsiniz, üzerine 'Paint' programıyla isim yazarak özelleştirebilirsiniz. Boyutları  100*70 cm.dir, düz kağıda renkli çıktı aldıktan sonra fotoblok veya mukavvaya yapıştırıp sonra da keserek hazırlayabilirsiniz...
Haydi, kolay gelsin...


10 yorum:

Esra dedi ki...

pınar hn merhabalar
ben de sitenizi yeni keşfedenlerdenim. yaptıklarınız bir harika. benim de sizden bir ricam olacak. benim 4 yaşında kreşe giden doruk isminde bir oğlum var. her ay bir arkadaşlarının evine gidip ev partisi yapıyorlar. gelecek ayda bize gelecekler. korsan parti setini ev partisi tarzında da düzenleyebilri misiniz. bir de buna da hediye kutusu, teşekkür etiketi vb ... eksik parti süslerini de ekleyebilir misiniz. yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. şimdiden çok teşekkür ederim

Unknown dedi ki...

merhaba pınar hnm oglumun ayın 23 unde dogumgünü yapıcam konseptı korsan olacak herseyini ayarladım kıyafet pastası yalnız cerceve istiyorum ileride hatıra olsun diye ben size fotograf gondersem ona gore bana tasarlayabilirmisiniz soylediginiz programı indiremedim bir türlü ilgilenirseniz cok sevinirim simdide tesekkür ederimm

Unknown dedi ki...

Merhabalar ;
Bu güzel çalışmaları bizimle de paylaştığınız için size çok teşekkür ederim.Sayenizde özel günlerimiz daha bir güzel oluyor :)
Korsan konsepti için duvar afişi ve hatıra resim panosu da ekleyebilirseniz gerçekten çok mutlu olacağım.
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

merhaba pınar hanım daha önce birkaç konseptinizi sorunsuz kullandım bunuda kullanmak istiyorum amakorsan konseptindeki topkek süsleri peçete etiketleri linki yok daha doğrusu yine şapka açılıyor

Pınar Karacasu dedi ki...

Düzelttim, uyarınız için teşekkürler...

Adsız dedi ki...

çok teşekkür ederim pınar hanım hemen ilgilendiniz süpersiniz aslında diğer setlerde olduğu gibi afiş çerçeve falan da olsa mükemmel olacak ama biliyorum çok oluyorum:)

Adsız dedi ki...

çok teşekkür ederim pınar hanım hemen ilgilendiniz süpersiniz aslında diğer setlerde olduğu gibi afiş çerçeve falan da olsa mükemmel olacak ama biliyorum çok oluyorum:)

Adsız dedi ki...

Pınar hn, korsan şapkasının linkini açmak istediğimde https://acrobat.adobe.com/us/en/acrobat.html#d=fGy4h1mUg2yZDhae-vmsgQ sitesine yönlendiriyor.Resimli baskıya ulaşamıyorum

Pınar Karacasu dedi ki...

düzelttim ;)

Şerife dedi ki...

Bu ne hız?ilginize ve hızınıza hayran kaldım.Çok teşekkürler.