17 Mayıs 2012 Perşembe

Diş Buğdayı Zamanı Geldi...

Minik bebelerimiz büyüdü de birer ikişer dişleri  bile çıkmaya başladı :)))
Eeee, geleneklerimizi unutmayıp, hemen, diş buğdayı törenimizi yapalım, önce hazırlıklara başlamak lazım...
Aşağıda, kızlar ve erkekler için ayrı ayrı, diş buğdayı setleri hazırladım, tek yapmanız gereken kes-yapıştır :)
Kızlar İçin Set :
Bu dosyayı fon kağıdına basarsanız daha tok duracaktır, set A4 boyutlarında hazırlanmıştır. Daha sonra yapacağınız işlem kesip, yapıştırıp, kullanmaktır ;) Bu sette de ; 
Topkek kabı ve süsü,
şapka, peçete halkası / şişe etiketi, pipet süsleri ve çikolata kağıdı var...
Duvar afişi alfabesini buradan indirebilirsiniz, bu dosyadan istediğiniz harfi basarak, istediğiniz yazıyı hazırlayabilir, duvar afişlerinizi özelleştirebilirsiniz.

Anı çerçevesini buradan indirebilirsiniz, üzerine 'Paint' programıyla isim yazarak özelleştirebilirsiniz. Boyutları  100*70 cm.dir, düz kağıda renkli çıktı aldıktan sonra fotoblok veya mukavvaya yapıştırıp sonra da keserek hazırlayabilirsiniz.
Kapı afişi enaz A2 boyutunda basılmasını tavsiye ederim, yine 'Paint' programıyla isim yazarak ve içine fotoğraf koyarak özelleştirebilirsiniz. Buradan indirin.
Minik kızlarımıza tütü yapmayı unutmuyorsunuz tabi :)))
İçinde, topkek kabı ve süsü,
şapka, 
peçete halkası / şişe etiketi, pipet süsleri, çikolata kağıdı,
Ve içine renkli şekerlemeler koyup, bir de teşekkür etiketi iliştirerek konuklarımıza verebileceğimiz minik patik şeklinde hediye  kutularımız bile var...
Kızlar için olan setin içinde, aynısının pembe renklisini de bulabilirsiniz :)
Erkeklerin de afişi var :) Afiş alfabesini ise buradan indirebilirsiniz...

Anı çerçevesini buradan üzerine 'Paint' programıyla isim yazarak özelleştirebilirsiniz. Boyutları  100*70 cm.dir, düz kağıda renkli çıktı aldıktan sonra fotoblok veya mukavvaya yapıştırıp sonra da keserek hazırlayabilirsiniz. Kapı afişini ise buradan indirebilirsiniz, enaz A2 boyutunda basılmasını tavsiye ederim, yine 'Paint' programıyla isim yazarak ve içine fotoğraf koyarak özelleştirebilirsiniz..
Kurabiyeler Burcu'dan olsun :) Buradan sipariş verebilirsiniz.
Bebelerin boynuna takmak için  diş buğdayı kolyesi de hazırlayalım, üşenirsek buradan sipariş verelim :)
Konuklarınıza o günün anısına küçük magnetler de hazırlayabilirsiniz, buradan...
 Bu arada Diş Buğdayı nasıl yapılır diyorsanız, bu konuda da yardımcı olayım hemen, kolay gelsin :)))

77 yorum:

Dr.EsmaKütan dedi ki...

Cok güzel ellerinize saglik

Unknown dedi ki...

A superr olmuss

GAMZEM dedi ki...

merhabalar sıtenızı cok ama cok begendım. masallah sıze:) bır sey soracaktım. ogluma dıs bugdayı yapmak ıstıyorum. baska secenekler var mı? ve bunları neden buluyorsunuz?

www.momofbean.blogspot.com

Pınar Karacasu dedi ki...

Sağdan soldan fikir alıp kendim yapıyorum :) Bazılarını da yabancı sitelerden alıp adapte ediyorum...

havva dedi ki...

harikasınız aylardır oğluma 1 yaş partisi için kendim bişiyler yapmak istiyordum tam kafama göre herşey sizde çok sağolun emeğinize sağlık

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
hira dedi ki...

ÇOK BEĞENDİM KIZIMA DİŞ BUĞDAYI YAPMA ARİFESİNDE HIZIR GİBİ YETİŞTİ

Adsız dedi ki...

güzel ve faydalı paylaşımlarınız için teşekkürler.

pnretlç dedi ki...

bu dişim çıktı kalıplarını nasıl kullanıcaz acaba yardımcı olabilirmisiniz nasıl çıktı almam lazım

Esra GENCKAN dedi ki...

Dün oğlumun doğumgünü angry birds konseptinde yaptık. Sizin iyi ki doğdun yazınızı ve su şişesi süslerinizle mekan renklendi. Paylaşımlarınız için çok teşekkür ederiz. Emeğinize sağlık :)

Pınar Karacasu dedi ki...

Ne güzel, nice güzel yıllarını görün oğlunuzun, tebrikler :)))

belgin dedi ki...

çalışmalarınıza bayıldım ellerinize sağlık. yalnız ben kızımın adını da yazmak istiyorum. ( Zeynep'in dişi çıktı. ) şeklinde ama beceremedim. yardımcı olursanız çok sevinirim. emeğinize sağlık iyi çalışmalar... mail adresim belgin_087@hotmail.com şimdiden çookk teşekkürler...

belgin dedi ki...

mail elime geçti. tekrar teşekkür ederim:)))

esraca denemeler dedi ki...

çok yardım eden yok bu konularda öncelikle bunun için teşekkürler :) bende oğlum için yapacağım ama su şişesi için nasıl yapacağız ? yardımcı olabilir misiniz ? esse.hin@gmail.com

Unknown dedi ki...

selam paylaşımlarınız çok güzel sizden rica etsem diş buğdayı yazılarını ikiz kızlarım için dişimiz çıktı şeklinde yazıp bana mail. atabilirmisiniz ikizlerimin isimleri erva ve zümra şimdiden çok teşekkürederim ebrukarayilan@gmail.com

Pınar Karacasu dedi ki...

Setin içinde su şişesi etiketi var zaten :)

SDSDSS dedi ki...

kolay gelsın 3 gun snra bizde oglumuza dıs bugdayı yapmayı dusunuyorum dısım cıktı yazısı sapka ve cupkake susu ve magnetten yapmak ıstıyoruz yazıp bana mail atabılırmısınız oglumuzun adı emirhan

SDSDSS dedi ki...

mail adresim

SDSDSS dedi ki...

bektasceylan01@gmail.com

Adsız dedi ki...

çalışmalarınız harika pınar hanım ellerinize sağlık.Oğlumun diş buğdayı için yukarıdaki çalışmalarınıza "MUHİTTİN EMİR'İN DİŞİ ÇIKTI" yazısını eklemek istiyorum yardımcı olurmusunuz? mail adresi gamzeacikgoz180986@hotmail.com

Pınar Karacasu dedi ki...

Mail attım size :)

Pınar Karacasu dedi ki...

3 gün içinde istenince yardımcı olamayabiliyorum, hergün giremiyorum bilgisayara, başka işlerim de var benim ;) Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Pinar hanim cok guzel seyler hazirlamissiniz tebrik ediyorum.ve size inanamiyorum burada herkese yardimci olup birde mail atmissiniz emeginize saglik.bende bundan cesaret alarak EMİR'İN DİŞİ ÇIKTI yazisi isteyebilirmiyim sizden;)veya yol gostersenizde yeter simdiden tesekkur ederim sevgiyle kalin. burcindelikara@gmail.com

oya dedi ki...

Merhaba Pınar hanım benimde bir kız bir erkek olmak üzere ikizlerim var bende onlara diş buğdayı yapacağım ama farklı cins oldukları için uygun bir konsept ve yazı bulamadım. sitenizde bu şekilde 1. yaş partisi yada diş buğdayı için seçenek varmı yada beni olan bir yere yönlendirirmisiniz. Diş buğdayı içinde dişimiz çıktı yazısını bizim için yazıp mail adresime atarmısınız. teşekkürler
mail adresim; oya.zorlu@gmail.com

Unknown dedi ki...

ellerinize sağlık hepsi çok güzel olmuş pınar hanım bende afişe isim eklemek istiyorum nihat erim in dişi çıktı diye yardımcı olursanız sevinirim mail adresim piso_1987@hotmail.com

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Kalbe Takılanlar dedi ki...

Artık yeğenlerimin özel günleri benden soruluyor. Çok teşekkürler. :)

Unknown dedi ki...

pınar hanm paylaşımlarınız çok güzel oğlumun doğm gününde küçük prensi we bi yakınımın kızının doğum gününde d çilek kızı kullandık we çok beğenildi gerçekten çok minnettarım size:)şimdi ise oğlumum diş buğdayını yapıcam we diş şeklindeki bannerlerden hazırlamak istioum bana yardımcı olurmusunuz şimdiden teşşkkr ederim...

SEVGİ dedi ki...

Merhaba Pınar Hanım ; saatlerdir bloğunuzdan çıkamadım desem yeridir :) herşey harika ellerinize sağlık :) bende oğluşumun diş buğdayı için mavi seti indirdim , kullanıcam inşallah .. ama 'EYMEN'İN DİŞİ ÇIKTI' eklemek istiyorum üzerine bana da yardımcı olursanız çok ama çok sevinirim.1 yaş partisinde de yine zat-ı alinizi rahatsız edeceğiz anlaşıldı :) Şimdiden teşekkür ederim . ataseversevgi@hotmail.com

Pınar Karacasu dedi ki...

Yukardan afiş alfabesini indirip istediğiniz yazıları rahatlıkla yazabilirsiniz ;) Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Mrb pinar hn paylasimlariniz cok guzel ogluma dis bugdayi yapicam ama paylasimlariniiza Eren Alp'in disi cikti ekleyebilirseniz cok sevinicem birde ciktilarini nasil kagida almam gerek acaba cok tsk cbulus@hotmail.com

Unknown dedi ki...

pınar hanım ne guzel bır ınsansınız sızz herkesı mutlu edıyorsunuzz cokk tsk ederızzz oglumun ılk yas gunu sızden pepeyı ıstıyorum maıl atın demıstınız gercı ben hem buradan hemde maılle sıze ulasacagım ne olur banner a aras ıyıkı dogdun yazabılırmısınız maıl adresım al.idem@hotmail.de allah sızı sevdıklerınıze bagıslasın

KélébéK dedi ki...

Pınar Hanım. Merhabalar.
Gerçekten yani size uygun övgü kelimeleri bulamıyorum. Sitenizi uzun aramalar sonunda buldum. Kendim hazırlamayı düşşündüğüm çıkartmaların çok daha detaylısını ve çok daha güzelini paylaşıyorsunuz.
Oğlum için yaptığım diş partimiz bu çıkartmalar sayesinde baya bir övgü aldı. Ve sizin reklamınızı yapmaktanda geri durmadım.
Bloğumda da paylaştım. Ellerinize sağlık
blog adresim : alitarikuyurken.blogspot.com

Pınar Karacasu dedi ki...

Merhabalar,
Herşey şahane olmuş, ellerine sağlık, benim de minik bir katkım olduysa ne mutlu bana, Ali Tarıkcığın sağlıklı dişleri olsun inşallah :)))

KONYA OKÇULUK İL TEMSİLCİLİĞİ dedi ki...

size nasıl teşekkür etsem bilemedim organizasyonla ilgili herşeye bayılan benim için sevdiklerimi bu anlamda mutlu etmek paha biçilmez kendim düşünüp yapıcam derken çok zaman harcıyordum ,oğlum dünyaya gelince dahada bir anlam kazandı özel günler hem onun hemde arkadaşlarımın çocukları için bloğunuzdan yararlanıp harika partiler yaptık çok eğlendik,bir çok insanın iş olarak yaptığı ve para karşıladığı hazırladığı ürünlere buradan ulaşmak harika elinize emeğinize sağlık dünde yazmıştım deniz temalı ürünü buldum ama üstlerine nasıl isim yazarım bilemiyorum yardımcı olursanız çok memnun olurum. f-atma-ege@hotmail.com.

Nurullah ÇAKIR dedi ki...

merhaba benm kızımın adıdan zeynep bende sizden alabilirmiyim rica eetsemmm şimdidien cok teşekkürler siteddekileride alamadımben birde nasıl alınıo

Nurullah ÇAKIR dedi ki...

mailadresim ozlemm.kocak@hotmail.com eşimin adına yazmısım:)

Adsız dedi ki...

pınar hanım ellerinize ve emeğinize sağlık. bende kızım SEVDE NİL için ediş buğdayı yapmak istiyorum benim içinde kürdan süslere,anı çerçevesine SEVDE NİL:'in dişi çıktı yazabilirseniz beni çok memnun edersiniz.mailim hilalmecek@hotmail.com

Adsız dedi ki...

merhabalar hazır şablonları görünce çok şaşırdım tek tek elimde hazırlamayı düşünüyordum. beni o kadar mutlu ettiniz ki.. Harikasınız !!!! Ayfer

Adsız dedi ki...

Merhabalar,
Öncelikle emeklerinize sağlık ve böyle bir site kurarak herkese yardımcı oldugunuz için teşekkür ederiz. MELİS'in Dişi Çıktı yazabilir misiniz bana da zahmet olmazsa? mail adresim: ndilber@multinet.com.tr çok teşekkürler.

Pınar Karacasu dedi ki...

Duvar afişi alfabesini 'buradan' yazan yeri tıklayarak indirip, sadece istediğiniz harfin bulunduğu sayfaları basarak, istediğiniz yazıyı yazabilirsiniz :) Daha da fazla nasıl yardımcı olabilirim bilemedim...

Unknown dedi ki...

Top kek kabı peçete süsü gibi şeyleri nasıl indirebiliriz acaba

Pınar Karacasu dedi ki...

Miniğiniz kız ise 'kızlar için set', erkek ise de 'erkekler için set' yazısının üstünü tıklayarak açılan sayfadan 'download' yazısının üstünü tıklayarak indirebilirsiniz :)

mgfashion dedi ki...

Öncelikle siteniz süper herşey şahane olmuş emeğinize sağlık.oğlumun diş buğdayı için mavi seti kullanıcaz ancak çok yüzsüzlük olacak biliyorum ama bu işlerden anlamıyorum oğluma özel olsun istiyorum adı AREN acaba yazabilirmisiniz vaktiniz olursa mailim mugebilir35@gmail.com şimdiden teşekkürler

Unknown dedi ki...

Merhaba pınar hn oglum onumuzdeki hafta 1 yasina girecek ben puantiyeli temalara bayildim duvar yazisinda tum harfler oldugu icin sansliyim sizden ricam kapi afisinide dogumgunu olarak dizayn edebilirmisiniz oglumun adi çınar simdiden tesekkurler arzukanfelek@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Merhaba pınar hanim dis biugadyimiz için pembe temnuzi kullanmak istiyorum ama yazısını yazamadim su sisesine selma naz in dışı çıktı yazip bana gönderir misiniz seymaonurinanc@hotmail.com

rüMeysa dedi ki...

Merhaba Pınar Hanım, harika şeyler yapıyorsunuz. Oğlumun diş buğdayı için yardımınızı isteyeceğiz. İsmi Emir. Önceden de istenmiş. Eğer hazırda varsa sizi daha az yormuş oluruz umarım. Oğlumla beni çok mutlu ettiniz şimdiden ;) çoook teşekkürler :) krumaisa@yahoo.com

rüMeysa dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
rüMeysa dedi ki...

Pınar Hanımcığım, oğlum için hazırladığınız diş buğdayı setimizi aldık. Çok mutlu olduk oğlumla. Bizi mutlu ettiğiniz gibi, sizi de her daim mutlu eden birileri olur umarım etrafınızda :))
Sevgiyle ;)

Pınar Karacasu dedi ki...

Çok teşekkürler :D

Unknown dedi ki...

Merhaba
Öncelikle ellerinize sağlık.Benzer şablonları yabancı sitelerden buluyordum ama diş buğdayını bulamamıştım şansıma sizi buldum.Kız için seti indirdim ancak içinde davetiye yok.Diğer setlerinizde ki davetiyelerde uygun düşmüyor.Yardımcı olmanızı rica ediyorum.Teşekkürler...
duygubekmezci@gmail.com

Unknown dedi ki...

Merhaba Pinar hanim
Ellerinize sağlık cok güzel şeyler hazırlıyorsunuz.benimde bir ricam var Muhammed Mirzanin dişi çıktı yazabilir misiniz.Şimdiden teşekkürler.
yasemin.bayar.yb@gmail..com

Unknown dedi ki...

Merhaba Pinar Hanım
Cok teşekkür ederim ellerinize sağlık cok güzel olmus.Oğluşum için güzel temennileriniz için de teşekkür ederim.Daha önümüzde bir sürü özel günler var sayenizde nasıl yaparım endişesi yaşamayacağım :)
İyi günler :)

Adsız dedi ki...

Merhaba Pınar Hanım
dişim çıktı yazısı şapka top kek kabı ve süsü magnetten ve afiş süsü yapmak istiyorum yazıp bana mail atarsanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler :)
beyhan0218@hotmail.com

Pınar Karacasu dedi ki...

Zaten var belirttikleriniz, sadece download edeceksiniz o kadar :)

Nesrin dedi ki...

Pınar Hanım merhabalar
Harika bir set olmuş ellerinize sağlık. Ben bir kısmını yükledim hazırladım, ancak anı çerçevesini nasıl yapacağım hiç bilemedim, hangi boyutta çıktı almak gerek

Pınar Karacasu dedi ki...

Merhaba, fotoğrafların altındaki yazılarda her türlü bilgiyi veriyorum ama ;)

tubahoca dedi ki...

Maşallah pinar hanim çok beceriklisiniz emeginize saglik.Her sey cok guzel.Oğlumun diş bulgurunu ve doğum gününü beraber yapmak istiyorum bana fikir verebilir misiniz?Adi Fatih ; adresim: tubaburdur@hotmail.com

Nesrin dedi ki...

Çok hoş tabi ben telaşeden hiç görmedim orayı :D
Seti önceden yüklemiştim, anı çervevesini nasıl yapsam ki derken, tekrar yazıları okumamşım, kusura bakmayın ne olur :)

Adsız dedi ki...

Benim kizimin adi da zeynep lutfen bana da gonderebilir misiniz. Alfabeyi indirdim ama bi türlü halledemedim.size zahmet. fatma_blackdavid66@hotmail.com

glshtsdln dedi ki...

merhaba Pınar Hanım ellerinize emeğinize sağlık her şeye bayıldım yalnız erkek bebekler için kapı afişini göremedim bize yardımcı olur musunuz? adımız Göktuğ Eymen :) gulsahakar09@hotmail.com

Pınar Karacasu dedi ki...

Ama yukarda var, okumamışsınız yalnızca :)))

mevlude dedi ki...

merhaba pınar hanım paylaşımlarınız çok beğendim bende kızıma diş partisi yapmak istiyorum bu seti HİRA NURUN DİŞİ ÇIKTI olarak bana gönderirseniz sevinirim mail adresim mevlude_17@hotmail.com

Unknown dedi ki...

merhaba Pınar Hanım
Diş buğdayı için müsait olduğunuzda bir kaç çalışma daha yapabilmeniz mümkün mü acaba ?

Adsız dedi ki...

MERHABA PINAR HANIM , PAYLAŞTIKLARINIZ İÇİN GERÇEKTEN ÇOK TEŞEKKURLER. YALNIZ BEN KIZIM İÇİN '' ELİF MERYEM İN DİŞİ ÇIKTI '' ŞEKLİNDE ÖZELLEŞTİRMEYE ÇALIŞTIM AMA BECEREMEDİM.BU SETİ BİZİM ADIMIZA VAKTİNİZ VARSA ÖZELLEŞTİREBİLİR MİSİNİZ. HER ŞEY İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER ŞİMDİDEN.

Adsız dedi ki...

Adres yazmayı unutmuşum Pınar Hanım. Adresim : eminesalgazi@hotmail.com
''ELİF MERYEMİN DİŞİ ÇIKTI'' şeklinde özelleştirmenizi dilemiştim.

Adsız dedi ki...

anı çerçevesi..kapı afişi..dişim çıktı dosyası açılıyor sadece.diğerlerine ihtiyacım var.lütfen bana mail olarak gönderebilirmisiniz.şimdiden çok teşekkürler.
mail adresim ..... ferah-yurtalan@hotmail.com

Unknown dedi ki...

Kızınız varsa 'Kızlar için set' yazısının, oğlunuz varsa da 'erkekler için set' yazısının üstünü tıklayın. Açılıyor, bir sorun yok :)

Adsız dedi ki...

pınar hanım merhaba.yayyınladığınız tüm konseptler süper.ellerinize yüreğinize sağlık.diş buğdayı için kırmızılı çalışma varmı elinizde?paylaşırsanız çok sevinirim.teşekkürler.gulcan_misirci@hotmail.com

yigitpoyrazin annesi dedi ki...

Pınar ablacim .tekrardan merhabalar nasılsınız? Oglumuzun.dogum.gununu.kutladik cok.guzel oldu tabiikidesiizin.sayenizde ama bizim.buseferde dis.bugday olayimiz olucak acaba rica etsem bize son olarak yardımcı olabilirmisiniz kiz ve erkek icin.olan.set lazim.yigenim ve oğlum icin lazimdi ama.biz.beceriksiz anneler halledemiyoruz :-) rica etsek bize o.setlerdennkiz.ve erkek.olmak.uzere ilk.disim cikti.yerine.zeynep.berrenin.disi cikti.vede yigitpoyrazin disi cikti olarak hazirlayabilirmisiniz set.icinden sadece ani cercevesini istemiyoruz ama kapi.susune fotograflarinida atsak yapabiirmisinizz lutfennnnnnnnnnn
Bu arada ceren ben :-) daha oncede kirmizi mickey mouse istemistik sizden

Unknown dedi ki...

yüreğinize ve emeğinize sağlık hepsi süperlerr kırmızı rengi yapabilmeniz mümkünmü acaba diş buğdayı konsepti için

Unknown dedi ki...

Erkek için olan tüm seti indiremiyorum yardımcı olabilir misiniz?

Unknown dedi ki...

Erkek için olan tüm seti indiremiyorum yardımcı olabilir misiniz?

Unknown dedi ki...

Erkek için olan tüm seti indiremiyorum yardımcı olabilir misiniz?

Unknown dedi ki...

merhaba pınar hanım paylaşımlarınız çok beğendim bende kızıma diş partisi yapmak istiyorum bu seti AHSENİN DİŞİ ÇIKTI olarak bana gönderirseniz sevinirim mail adresim esmapolat@gmail.com

Unknown dedi ki...

Lütfen bana yardimci olun pdf olarak indirdim dosyayi ama hic bir sekilde ustunde islem yapamiyorum mesela dosyada 30 sayfa var ben hepsini cikarmak istemiyorum nolur bir yardim edin nasil ustunde islem yapabilirim hangi dosyayla acmam lazim 😑😢😢 eger yardim ederseniz cok sevaba girer vallahi yutdisindayim burda boyle susler yok kendim cikti qlmaya caliscam ama kac gundur beceremedim benim email adresimde bu edoss.14@hotmail.com

Unknown dedi ki...

Banada yardim edin 😑😑