2 Mayıs 2012 Çarşamba

Annemiz İçin Bir Parti mi Versek Acaba...

Diyorumki, acaba, bu sene annemiz için bir parti mi versek ?
Tüm kardeşler birleşsek, herbirimiz bir ucundan tutsak, yemekler yapsak, annemize bir sürpriz parti hazırlasak, mutlu olmaz mı acaba ?
Bu arada partimizi de bir güzel renklendirsek, süslesek :))) Haydi o zaman...
Önce misafirler için davetiyeler hazırlasak,
Sonra duvara kocaman bir afiş assak,
Sonra sıra gelse masayı süslemeye,
Oturularak yenilecekse, misafirlerin etiketleri için, açık büfe olacaksa, yiyeceklerin isimleri için kullanılacak etiketler hazırlasak,
Yiyeceklerin, keklerin üstüne minik süsler koysak,
Pipetleri süslesek,
Hem şişelerin etrafına etiket hem de pembe peçetelere halkalar yapsak,

Anı çerçevemizi unutmayalım, buradan indirin...
Tamamdır diyorsanız, hemen tıklayın, dosyayı indirin, basın, kesin, yapıştırın :)))

7 yorum:

mini mini dunya dedi ki...

MERHABA,
BU SETİ İNDİREMİYORUM. YARDIMCI OLABİLİR MİSİNİZ?

mini mini dunya dedi ki...

sanırım gecici bir sorunmuş, halloldu :)

Adsız dedi ki...

Slm.bu seti indiremiyorum. Yardımcı olur musunuz?

Pınar Karacasu dedi ki...

Dosyaları başka siteye aktardım, şimdi çalışıyor...

Nesrin dedi ki...

Merhaba Pınar Hanım. Öncelikle paylaşımlarınız için çookkk teşekkür ediyor ve bunca emek karşısında sizi ayakta alkışlıyorum. Kafamızdaki "Ne yapsam, nasıl yapsam? " sorularını bir anda silip götürdünüz. :) Hazırlıklarımızı o kadar kolaylaştırıyorsunuz ki...
Bir sorum olacaktı. "Anneler Günü Anı Çerçevesi"ni indirmek için tıkladığımda diğer indirme sayfası açılıyor. Çerçeveye ulaşamadım. Yardımcı olabilir misiniz ?
Şimdiden teşekkür ediyor , kolaylıklar diliyorum.

Pınar Karacasu dedi ki...

Düzelttim, uyarınız için teşekkürler...

Nesrin dedi ki...

Çok teşekkür ederim , ilginiz için.
İyi akşamlar.