19 Nisan 2012 Perşembe

Gökkuşağı Parti Seti...

Haydi gökkuşağının altından geçelim, tüm dileklerimiz kabul olsun :)))
Offf, ne güzel olurdu, değil mi ?
Ama olsun, biz de miniklerimize 'Gökkuşağı Partisi' yaparız ...
Tüm set buradabu dosyayı fon kağıdına basarsanız daha tok duracaktır, set A4 boyutlarında hazırlanmıştır. Daha sonra yapacağınız işlem kesip, yapıştırıp, kullanmaktır ;)
Duvar afişini ise buradan indirebilirsiniz.
Anı çerçevesini buradan indirebilirsiniz, üzerine 'Paint' programıyla isim yazarak özelleştirebilirsiniz. Boyutları enaz 100*70 cm.dir, düz kağıda renkli çıktı aldıktan sonra mukavvaya yapıştırıp sonra da keserek hazırlayabilirsiniz.
Kapı afişini ise buradan indirebilirsiniz. Kapı afişi enaz A3 boyutunda basılmasını tavsiye ederim, yine 'Paint' programıyla isim yazarak ve içine fotoğraf koyarak özelleştirebilirsiniz.
Parti sonunda çayınızı da alın, kalan pastanın son dilimini afiyetle yiyin :)))

19 yorum:

Adsız dedi ki...

slm
emeginiz için önce çok teşekkürler pamukprenses konseptini indirdim bu cumartesi torunumun doğum günü ona yapıcam .
ve mahsuru yoksa bunları nasıl indiriyorsunuz .

Pınar Karacasu dedi ki...

'burayı' yazısının üstüne tıklayınca açılan sayfadan 'download'u (ya da 'yükle') tıklayınca bilgisayarınıza indirebilirsiniz...

GülcanAnne dedi ki...

Pınar Hn, ellerinize sağlık herbiri birbirinden güzel...
gökkuşağı konsepti için afiş ve anı çerçevesi eklemeniz mmkün müdür?
Şimdiden çok teşekkürler

Pınar Karacasu dedi ki...

Elimde vardı zaten, eklemeyi unutmuşum, ekledim :)

turkgil dedi ki...

siz süpersiniz

Pınar Karacasu dedi ki...

Teşekkürler :)

Unknown dedi ki...

Merhabalar sizden angry birds temali 1 yas dogum günü konsepti istiyorum oglum ahmet kağan icin lütfennn

Pınar Karacasu dedi ki...

Arama motoruna 'Angry Birds' yazın çıkar, orada afiş alfabesi de var, istediğiniz yazıyı yazabilirsiniz :)

Unknown dedi ki...

mrh ben sizden angry birds anı çerçevesi ve kapı afişi istiyorum mümkün mü

Pınar Karacasu dedi ki...

Yorumlarınızı ilgili setin altına yazın lütfen, o zaman anı çerçevesinin var olduğunu görebilirsiniz ;)

Adsız dedi ki...

Merhabalar pınar hanım lütfen bana aciill yardımcı olurmusunuz? Şu gökkuşağı setini komple paylaşmışsınız açtım ama onu o şekilde komple nasıl götürüp çıkarttıracapım anlamadım ben :( parça parçada alamıyorum hepsini bir paylaşmışsınız...

Pınar Karacasu dedi ki...

Sanırım hayatınızda ilk defa böyle bir dosyayı bastıracaksınız :) Pdf. dosyalarında her sayfanın bir numarası vardır, 1.,2., 3. vb.gibi. Basım işlemi sırasında hangi dosyayı basmak isterseniz o sayfanın numarasını belirtirseniz sadece o sayfayı basar, ve hatta hangi sayfadan kaç adet istiyorsanız, hem sayfa numarasını hem de kaç adet baskı almak istediğinizi yazarsınız ve o sayfadan istediğiniz adet basar. Bunu genelde herkes bilir :)
Parçalamaya çalışmanıza hiç gerek yok...
Aksi belirtilmedikçe çıktı büyüklüğü A4 dür. Sevgiler...

PınaRLaBizBizE dedi ki...

Merhaba oğlumun ocakta doğumgunu var ve ayyıldız şeklinde konsept istiyor eğer o şekilde konsept buaralar paylaşırsanız çok sevinirim.hazırlıklarıma başlamak istiyorum.çok tşkler şimdiden

Unknown dedi ki...

Pınar hanim gökkuşağı konseptini çok güzel bu hem erkeğe hem kıza gidebilir banner için harf alfabesi olsa daha iyi olur iyiki dogdunuz meleklerim falan yazmak istiyorum

Unknown dedi ki...

Pınar hanim gökkuşağı konseptini çok güzel bu hem erkeğe hem kıza gidebilir banner için harf alfabesi olsa daha iyi olur iyiki dogdunuz meleklerim falan yazmak istiyorum

arzubdsr dedi ki...

Merhaba,
Kızımın ismini(Deniz) yazmak için alfabe ekleyebilir misiniz?çok teşekkürler...

Adsız dedi ki...

Merhaba pinar hqnim calismalar A4 boyutunda diyorsunuz hatira cercevesi kucuk olmazmi o cikti orayi anlamadim :-(

Unknown dedi ki...

Olmaz mı, o boyuta bebeğin başı bile sığmaz tabi ki :)))) Bence Anı çerçevesinin altındaki, hatta sayfadaki tüm yazıları bir daha okuyun, belki 100*70cm gibi bir ölçü çarpar gözünüze ;)

AppleofmyEye dedi ki...

Merhaba Pınar hanım. Ben kızım için bu konsepti hayal etmiştim ama elinizde böyle canlı tonlu değilde pastel tonlu bir konsept var mı? yardımcı olursanız çok sevinirim. İyi günler.