8 Nisan 2012 Pazar

Afiş (Banner) Alfabesi 1 ...

Aşağıdaki harflerden gerekli olanları indirip, istediğiniz afişi oluşturabilirsiniz. Tek yapacağınız bastıktan sonra bir ipe dizmek :) Örneğin aşağıdaki gibi :

           A1              A2               B             C              Ç              D1              
       D2            E1             E2            E3             F              G     
    Ğ             H             I 1             I 2                İ                J  
      K              L               M              N              Ö              O    
        P               Q              R              S              Ş                   
        U               Ü               V              W              X              
Z              KALP          0              1               2               3



            4               5              6              7               8               9          
         

19 yorum:

Unknown dedi ki...

Bunlara nereden ulaşabilirz acaba?

Pınar Karacasu dedi ki...

Her harfin (veya rakamın) altındaki harfe (veya rakama) tıklayın sadece :)

Unknown dedi ki...

Açılmayan harfler var N harfi T harfi mesela kaldırılmış sanırım

Pınar Karacasu dedi ki...

N ve T harfini denedim açılıyor, biraz beklemek gerekiyor sadece, şekillerin altındaki küçük harfleri tıklamak gerekiyor...

Adsız dedi ki...

Merhabalar :) ben afiş alfabesini kullanarak oğluma hoş geldin afişi hazırlamak istiyorum. Ancak renklerinin mavi olmasını istiyorum. Yardımcı olabilir misiniz? "HOŞGELDİN EYMEN" afişi için.

Banu Öztürkoğlu dedi ki...

HARİKASINIZ...BLOGUNUZU BULDUGUMICIN COK AMA COK SANSLIYIM..ELLERİNİZE EMEGINIZE SAGLIK...SEVGILER

Pınar Karacasu dedi ki...

Ben teşekkür ederim, sevgiler...

Unknown dedi ki...

pınar hnm temaları indirebiliyrz fkat acamıyorım pdf dosyası cnkı nası acabilirm ve duzenleyebilrm acaba ?

Unknown dedi ki...

tek renk olarak yapmanız mümkünmü lütfeenn mesela kırmızı :))

Unknown dedi ki...

size yazdıklarımı nerden göre bilirimm bir kez daha yazıyorum mini mıckey sayılarını nasıl alabilrim

Adsız dedi ki...

mickey afişi için harflere nasıl ulaşabilirim.elinizde varsa çok sevinirim.şimdiden teşekkürler

Adsız dedi ki...

PINAR HANIM ÇOOK TEŞEKKÜRLER EMEĞİNİZE,YÜREĞİNİZE SAĞLIK.

Adsız dedi ki...

merhaba Pınar Hanım ben oğlum için pepee teması düşünüyorum yardımcı olabilir misiniz?? Teşekkür ederim

Unknown dedi ki...

merhabalar harfleri tıklıyorum fakat dowlond çıkmıyor team workspacez çıkıyor ne yapmalıyım ?

Pınar Karacasu dedi ki...

Yüklediğim Acrobat sayfası iptal oldu, yerine Cloud Acrobat diye bir yere taşındı, bu durumda benim de herşeyi yeniden yeni siteye yükleyip tek tek bağlantı sağlamam gerekti tabi, bu işleme başladım, ancak yetiştiremiyor, en kısa zamanda yapıp size bildiririm...

Simal dedi ki...

Harfleri yükleyemiyorum ne önerirsiniz? Sevgiler.

Adsız dedi ki...

Sevgili Pinar hanim,

Sayfanizi cok cok ama cok begeniyorum. Sizden bir rica da bulunacagim. Benim oglum yakinda bir yasina girecek ve sizin sayfanizda ki konseptleri arastirdim, ama maalesef Miffy konseptini bulamadim. Meger Yokmus.

Rica etsem Miffy icin de bi proje uygular misiniz?

Lutfen yanitlarsaniz sevinirim.

Sevgiler,

Unzile

Pınar Karacasu dedi ki...

Düzelttim :)))

Pınar Karacasu dedi ki...

Yükledim.